Kunnanhallitus 6.4.2020

Anonyymi

Erään asian esityslistan tekijä ei edes itse tiedä moniko yritys on kunnalla vuokralla. Käyttää esittelytekstissään vuokralla olevien yritysten määrästä sanontaa NOIN 15 yritystä. Tässäkö koko kuva yleiselläkin tasolla kunnan asioiden hoidosta?

9

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitänee paikkansa asioiden hoidosta kunnassa

• Anonyymi

firmoja tuleee ja menee. Täysin eksattia määrää on vaikea sanoa. Todennäköisesti 15 on sellainen keskimäärä firmoja vuokralla. Määrä varmaan vaihtelee jossain haarukassa. Voipi olla että koronasouvin jälkeen luku on jotain muuta.

• Anonyymi

Valtuutettu: "Kaikki koulut on homeessa. Ja tulee olemaan. Jos oppilailta kysytään. Oppilailta ei pitäisi kysyä mitään."

• Anonyymi

Ei ole Kuhmoisten kunnan vuokrataloissakaan hurraamista

• Anonyymi

Huhtikuussa 2020 voisi olla ollut esim.

9 Lives Pirkanmaa, PP-Laboratoriopalvelut, Tilitaito Iris Nieminen, Puulon, (ei enää), Risto Lampinen (ei enää), apteekki, Vellahden Helmi, Nes-Stop, Pajatie 3ssa on joku firma, Hovako, Kuhmoisten Siivouspalvelut.

Vaikea kyllä kuvitella miten näistä kertyisi 16 000 euroa/kk

• Anonyymi

Kyllä vuokratuotot löytyvät kunnan tilinpäätöksestä (kai).

• Anonyymi

Joku M-kirjaimella alkava yritys on Pajatie 3 hallissa

• Anonyymi

Minkakia pitää ravintolakonttia varten verorahoilla asentaa sähköt, vedet ja viemärit?

Eikö siellä rannassa ole jo ennestään Lintantori? Jos Lintantori on ookoo, miksi ei sitä hyödynnetä? Jos ei se ole ookoo, miksi ei sitä pureta ja käytetä näin vapautuvaa infraa ravintolakontin tarpeisiin?

• Anonyymi

Onko viinan myyminen Päijänteen rannassa kannattavaa liiketoimintaa?

Jos se on kannattavaa liiketoimintaa, miksi sitä pitää tukea verovaroin?

Jos se ei ole kannattavaa liiketoimintaa, miksi sitä pitää tukea verovaroin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe