Mikähän mahtaisi traktoria vaivata, kun 1km matkalla ratti pyörii tyhjää suunnilleen 10 kertaa. Ratti pyörii vasemmalle.
Orpiyrol ohjaus pyörii
8
733
Vastaukset
- Anonyymi
Epämääräinen toteamus, kuinka pääsit sinne kilometrin päähän, jos ratinpyöritys ei kerta toiminut ? Minä en lähtisi edes yrittämään, jos ohjattavuutta ei löydy.
- Anonyymi
Kuulin erään kuljettajan ajaneen ihan UUTTA traktoria, kilometrin suoralla tiellä, ratti pyöri koko kierroksen ympäri, siis tämä oli ihan uusi traktori.
Tuon vanhan kymmenen kierrosta lienee siten ihan normaali ominaisuus, kuka tietänee?- Anonyymi
Kyllä, se on orppiohjauksen ominaisuus. Sama ilmiö Massikassa.
Laitoin aikoinaan ns. urakkanupin mukavasti vasemmalla kädellä hoideltavaksi,
mutta poistin sen, koska nupin sijainti muuttuu kokoajan .
- Anonyymi
Kepulaisten aivot yleensä pyörii ympyrää, istunto salissa?😵😵😵
- Anonyymi
Kyllähän se jonkin kierroksen voi pyöähtää, mutta ei noin paljoa. Aokoinaan tilapäinen rengin retku valitti moisesta...tyyppi vissiin kerjäsi täysin tehostamatonta ohjausta.
- Anonyymi
Joo, aika paljolta kuulostaa kymmenen kieppiä kilometriä kohti.
1-2 kierrosta on mielestäni aika normaalia.
Orppiventtiilin O-renkaat saattavat olla kuluneet tai viottuneet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, aika paljolta kuulostaa kymmenen kieppiä kilometriä kohti.
1-2 kierrosta on mielestäni aika normaalia.
Orppiventtiilin O-renkaat saattavat olla kuluneet tai viottuneet.Orbitroliin oli saatavissa korjaussarjaa. Ei ainakaan meillä moiseen ollut tarvetta. Mikäli akselitiiviste vain pitää ja talonpoikais järjellä räknäitynä ohjaus toimii, jotta maantiellä pysyy kaistalla...saa orbitrol ventiilin unhoittaa. Raidetangon päistä löytyy helposti väljystä ja perinteisen etuakselin olkatappien heloista.
- Anonyymi
Se asia on aivan riippuvainen ohjaussylinteristä ja -männästä. Jos se sylinteri on läpimenevillä männän varsilla, niinkuin nykyään jo kaiketi kaikissa on, niin silloin iskutilavuus sama männän molemmin puolin. Silloinkin rattia joutuu pyörittämään vähäisemmässä määrin mutta enempi toiseen suuntaan.
Sen sijaan jos männänvarsi on perinteinen ja toisesta päädystä ulostuleva, niin nestetilavuus on pienempi männänvarren puolella sylinterissä kuin männän takana. Siitä syntyy se ero miksi rattia joutuu runsaasti pyörittämään toiseen suuntaan. Loogista. Laskin, että V-604:n rattia joutui kääntämään muistaakseni yli kierroksen toiseen suuntaan enempi kuin vastakkaiseen suuntaan. siinä oli vielä ohjaussylinteri toispuoleinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512