Hei olen noin 166 cm pitkä ja painan 64 kg olisiko vinkkejä miten laihtuisi nopeasti 50 kiloon??!
Vastaukset 1
Hei,
nopea laihtuminen tai laihduttelu ei ole terveyden eikä hyvinvoinnin kannalta järkevää. Jos huomio on laihtumisessa eikä hyvinvoinnissa, on tuloksena usein sekaisin mennyt aineenvaihdunta ja kehontoiminnot. Painonpudotuskaan ei pikakeinoilla ole pysyvää, vaan yleensä aina käy niin että ennen pitkää paino lähtee nousuun.
Kiinnittämällä huomiota siihen, että syöt riittävästi, riittävän usein ja säännöllisesti, huolehtimalla sopivasta liikkumisesta ja etenkin riittävästä levosta ja palautumisesta löytyy se jokaisen oma hyvinvointipaino. Pikaratkaisu tämä ei ole, mutta paras ja kestävimmällä pohjalla oleva vaihtoehto.
Jos aihetta haluaa pohtia lisää, tässä hieman syvemmin vaihtoehtoista näkökulmaa: https://syomishairioliitto.fi/blogi/ala-laihduta-uskalla-elaa
Ritva/Syömishäiriöliitto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.392976- 102885
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei262817- 82726
- 73719
- 71681
- 50645
- 37636
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43601