Miksi ei F1 kisoja samalla radalla viikon välein?

Anonyymi

Mielestäni kun liikkumistakin rajoitettava, voisi F1-kisat aloittaa vähäsairaisimmissa maissa ja ajaa kaksi kilpailua samalla radalla esim. viikon välein! Toinen vaihtoehto lyhennetyt kilpailut la ja su eli kaksi kisaa viikonloppuna. Starttijärjestys toiseen ed tulosten perusteella huomioiden viime kausi, jos esim keskeyttää, ettei hänniltä tarvitse lähteä. Kisat kannattaisi suunnitella alkavaksi vasta elokuussa, viehän suunnittelukin aikansa.

5

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisivat pitää nyt välivuoden. 2021 sitten uudella innolla baanoille.

• Anonyymi

Aivan. Turha tuohon mahdolliseen loppukauteen on tunkea noita kisoja joka viikolle. Siinä ne tallien väliset erot vasta kasvaisivat!! Loppukaudesta samalla kierroksella mersujen kanssa ei olisi ehkä kuin Ferrari-talli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Turha tuohon mahdolliseen loppukauteen on tunkea noita kisoja joka viikolle. Siinä ne tallien väliset erot vasta kasvaisivat!! Loppukaudesta samalla kierroksella mersujen kanssa ei olisi ehkä kuin Ferrari-talli.

no sinä kattelet sitten kämmeniäsi koko loppuvuoden jos mitään urheilua ei saa näyttää. masentava ihminen olet

• Anonyymi

silverstonessa voisi hyvin ajaa eri rata variaatioilla ja vaikka 3 kisaa ja siirtyä siten esim SPA ja sielläkin voisi varioida rataa. Ratoja voisi ajaa myös eri suuntaan, joissain se voisi onnistua, ellei turva-alueet ole ongelma. Sekoilua vaan kehiin ja viihdettä kansalle. Rikkaat kuskit voisi vastustaa, mutta annettaisiin vaikka GP2 kuskien jyllätä, sielle piisaisi kilpailuviettiä, vanhat mm räikkönen ja vettel voisi suoraan siirtää historian hyllylle...

• Anonyymi

90-luvulla ja vielä 2000-luvun alussa oli noin 16-17 kilpailua kaudessa. Juuri sopiva määrä kisoja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      307
      3025
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      121
      2049
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2033
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1385
    7. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1379
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1263
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1233
    Aihe