VW ei mitään suuntaa olemassa?

Anonyymi

50

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      "Ratkaisevana tekijänä ovat täyssynteettiset polttoaineet, joita valmistetaan biomassasta tai muista uusiutuvista materiaaleista. Nämä päästöttömät biopolttoaineet (e-fuel) ovat olleet Volkswagenin ja Bentleyn mielenkiinnon kohteina jo pidempään,"

      Suomessakin tehdään biopolttoaineita jo nyt eikä ne maksa juuri sen enempää kuin fossiilit. Biokaasulla ajaa noin puolet halvemmalla kuin bensalla eikä biodiesel ole juurikaan kalliimpi kuin normi diesel.
      Et taida paljoa seurata aikaasi.

      • Anonyymi

        se vaan vw lopetti kaasuautojen valmistuksen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se vaan vw lopetti kaasuautojen valmistuksen...

        Taas valehdellaan että korvat heiluu. Se on tojoteron tavaramerkki päivästä toiseen. VW ilmoitti lopettavansa uusien kneiden suunnittelun. Melkein kaikista juuri esitellyistä malleista löytyy kaasuversio. VW valmistaa kaasuautoja vielä ainakin 10 vuotta.

        Outoa valehdella samasta asiasta aina uudestaan jokapäivä. Kertoo persoonasta.


    • Anonyymi

      Toyotan omasetä on todella hauska. Vääntää selvää tekstiä eikä tajua lukemaansa, onko koulut jäänyt käymättä, ADHD, vai pelkkä alkoholismin jälkeiset syynä?

    • Anonyymi

      Joo, luin eilen taas surullisesta ID3 sähköautosta, että toimitukset menevät perseelleen ja autot toimitetaan näillä näkymin lokakuussa kesän sijaan. Koodaus ei ole kasassa vaikka 40 000 autoa on valmiina tehtaan pihalla, on siinä rahaa kiinni, huh.

      Lisäksi harmittaa ennakkotilaajien puolesta, kun autot seisseet puolivuotta mätänemässä. Sähköauton akku kärsii tuollaisesta, omassa autossa mainitaan ettei saisi jättää omanonnensa huomaan, kuin kahdeksiviikoksi ilman latausta, paras säilytys virta määrä 40-60%.

      No ehkä noissa folkkareissa akut vaan paranee, seistessä, onhan ne hieman eri kemialla, kuin muiden autojen akut.

      • Anonyymi

        Hihii, ei ne mihinään mätäne ja 40 000 autoa on pieni määrä VW:n kokoisella konsernilla. Usein autot seisovat eri varastoissa välillä kovinkin pitkään. Eiköhän ne siellä osaa ja ymmärrä paremmin kuin sinä omasetä noita asioita, eikä sulla mitään autoa ole, joku viime vuosikymmenen Rolla ehkä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hihii, ei ne mihinään mätäne ja 40 000 autoa on pieni määrä VW:n kokoisella konsernilla. Usein autot seisovat eri varastoissa välillä kovinkin pitkään. Eiköhän ne siellä osaa ja ymmärrä paremmin kuin sinä omasetä noita asioita, eikä sulla mitään autoa ole, joku viime vuosikymmenen Rolla ehkä?

        Joo, ei autot mutta akut kärsivät, eivät tule antamaan rangea, mitä pitäisi, pahimmassa tapauksessa akut hajoavat, kun tyhjenevät täysin tyhjiksi tuon puolen vuoden seisokin. Vai meinaatko, että latailevat noita muutaman viikon välein hi hi vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei autot mutta akut kärsivät, eivät tule antamaan rangea, mitä pitäisi, pahimmassa tapauksessa akut hajoavat, kun tyhjenevät täysin tyhjiksi tuon puolen vuoden seisokin. Vai meinaatko, että latailevat noita muutaman viikon välein hi hi vaan!

        https://insideevs.com/news/380506/vw-id3-delay-reach-market/

        Tuosta voi kielitaitoinen lukea. Marraskuussa tehtiin vain muutama auto päivässä ja ne menivät VW:n henkilökunnan kenttätesteihin. Tuotannon määrää on kasvatettu pikkuhiljaa ja autoja on varastoitu. Kuitenkin vain loppupään autot ovat asiakastoimitusautoja.
        Esisarjan autot menevät medioiden testiautoiksi, esittelykiertueiden koeautoiksi jne.
        Jos osaa vähänkin laskea niin kannattaa ajatella seuraavia lukuja:
        First edition on 30.000kpl erä.
        Zwickayn kapasiteetti on keväällä tasolla noin 200.000 ID.3:a vuodessa. Lopullinen kapasiteetti noin 330.000 autoa ensi vuonna.
        Voi nopeasti laskea että 30.000 auton tekemiseen Zwickaussa menee max kaksi kuukautta. Toki oletettavaa on että VW haluaa että sillä on autoja toimitettavaksi muillekin kuin 1st E-tilaajille.
        Summa summarum: Matematiikan mukaan asiakastoimitus-ID.3:sten valmistus alkaa näillä hetkillä mikäli korona sen sallii.

        Mutta joka tapauksessa tuo kirjoitus 40.auton seisottamisesta monta kuukautta on jo matemaattisestikin osoitettavissa joko täydeksi typeryydeksi tai surkeaksi valehteluyritykseksi. Matematiikan kanssa ei voi väitellä.
        Paitsi Tero.


    • Anonyymi

      Aika selkeä suunta. Satsaavat sähköistämiseen ja myös biopolttoineiden suuntaan.
      Aika outoja nuo Toyotan omasedän tulkinnat.

    • Anonyymi

      Volkkari on ihan pihalla, hiihtelee kaukana jälkijunassa.

      ID.3 piti saada tuotantoon vain siksi, että rikkaat voi edelleen ajaa suuripäästöisillä Porsche urheiluautoillaan. EU päöstörajat pakottaa volkkarin epätpivoisiin ratkaisuihin. Siksi mm. uuden vielä toimittamattoman / toimimattoman ID.3 laatu on täyttä kuraa, rumpujarrut ja mekaaninen käsijarru, rattilukko sekä manuaali ilmastointi eivät kuulu moderniin sähkösutoon. Siksi Tesla myy hyvin.

      • Anonyymi

        ID.3 on samaa tasoa kuin 60 luvun kupla 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ID.3 on samaa tasoa kuin 60 luvun kupla 😁

        Jokainen autonvalmistaja antaisi "oikean kätensä" jos saisivat kehitettyä kuplavolkkarin vuonna 2020.
        VW on kehittänyt kuplan, Golfin ja nyt MEB/ID.3:n. Siinä kolmikko jollaista muilla ei ole. On harvoja joilla on edes yksi tuollainen perusrakenne jolla on vuosikymmeniä kestäväjättimenestys ympäri maailmaa.


      • Anonyymi

        Olisikohan hieman halvempi kuin Tesla?
        Manuaali-ilmastointi säästää sähköä haluttaessa ja monet ovat vannoneet rumpujarrujen paremmuuteen hinnat alkaen malleissa. Miten voit tietää laadusta jotain kun et ole auto nähnyt tai testannut?


    • Anonyymi

      Asiakashinta Saksassa tulee olemaan alkaen noin 24.000€. Suomessa korkeampi koska meillä on pienemmät tuet. Kuitenkin alle 30.000.
      Ja voin kertoa että nuo rumpujarrusta kettuilut ovat tehottomia jakertovat vain siitä ettet ymmärrä tekniikasta yhtään mitään. Myös kalleimmissa on rumpujarrut koska se on paras ratkaisu tuohon hommaan. Takaakseli kerää jarrutusenergian talteen ja takajarrujen duuni on muutenkin aina pienempi. Käypä vaikka katsomassa normiautojen etulevyjä ja takalevyjä. Kokoero on suuri ja vain etulevyt ovat jäähdytettäviä. Fysiikkaa ymmärtävälle tämä kertoo jotain.
      Lisäksi on vielä se juttu että kun takajarrut joutuvat käyttöön vain harvoin niin rumpujarrut ovat varmatoimisemmat tuollaisessa käytössä. Ja sit vielä se pikkujuttu että levyjarru hyvin usein jää hieman laahaamaan ja syö energiaa.
      Kun on alan koulutus ja ymmärtää nämä asiat niin sinun rumpujarru-kommenttisi saavat aikaan lähinnä saman reaktion kuin tosi huono karaokelaulaja.

      • Anonyymi

        Ei voi olla tosi että jollain merkillä on vielä rumpujarrut? Onkhan vielä vaijerivälitteisetkin?
        Ja tietenkin pystypolkimet niinkuin kuplassakin aina oli. Voiko joku enää alemmaksi vajota?
        Ei ole ensimmäinen kerta kun vikavaagen peruuttaa. Jakopään ketjukin vaihtui takaisin remmiin kun ei osattu valmistaa kestävää ketjujakopäätä niinkuin esim. Toyota. Millään ei voi olla varma etteikö tässäkin olisi joku huijausmoodi niinkuin tapana on ollut tässä konsernissa.
        En todellakaan ymmärrä miksi moisesta keksinnöstä pitäisi kiinnostua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla tosi että jollain merkillä on vielä rumpujarrut? Onkhan vielä vaijerivälitteisetkin?
        Ja tietenkin pystypolkimet niinkuin kuplassakin aina oli. Voiko joku enää alemmaksi vajota?
        Ei ole ensimmäinen kerta kun vikavaagen peruuttaa. Jakopään ketjukin vaihtui takaisin remmiin kun ei osattu valmistaa kestävää ketjujakopäätä niinkuin esim. Toyota. Millään ei voi olla varma etteikö tässäkin olisi joku huijausmoodi niinkuin tapana on ollut tässä konsernissa.
        En todellakaan ymmärrä miksi moisesta keksinnöstä pitäisi kiinnostua.

        TROOOOOL TRÖÖÖÖÖÖL massapostaus tuubaa yötä päivää. . TROOOOOL TRÖÖÖÖÖL RÖÖÖÖÖÖL tällaista on mt trollin elämä.. .TROOOOOL TRÖÖÖÖÖÖL viihrettä syrjäytyneelle ajankuluks. . .TROOOOOL TRÖÖÖÖÖÖL Sama levy jauhaa vuosia. . TROOOOOL


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla tosi että jollain merkillä on vielä rumpujarrut? Onkhan vielä vaijerivälitteisetkin?
        Ja tietenkin pystypolkimet niinkuin kuplassakin aina oli. Voiko joku enää alemmaksi vajota?
        Ei ole ensimmäinen kerta kun vikavaagen peruuttaa. Jakopään ketjukin vaihtui takaisin remmiin kun ei osattu valmistaa kestävää ketjujakopäätä niinkuin esim. Toyota. Millään ei voi olla varma etteikö tässäkin olisi joku huijausmoodi niinkuin tapana on ollut tässä konsernissa.
        En todellakaan ymmärrä miksi moisesta keksinnöstä pitäisi kiinnostua.

        "En todellakaan ymmärrä miksi moisesta keksinnöstä pitäisi kiinnostua."
        Et ole kiinnostunut ja silti kirjoitat autosta monta viestiä päivässä ja tukity sen ominaisuuksia. Sun pitäisi oikeasti vähän skarpata ja nostaa trollauksen tasoa. Nyt se on ollut oikeasti aika kehnoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi olla tosi että jollain merkillä on vielä rumpujarrut? Onkhan vielä vaijerivälitteisetkin?
        Ja tietenkin pystypolkimet niinkuin kuplassakin aina oli. Voiko joku enää alemmaksi vajota?
        Ei ole ensimmäinen kerta kun vikavaagen peruuttaa. Jakopään ketjukin vaihtui takaisin remmiin kun ei osattu valmistaa kestävää ketjujakopäätä niinkuin esim. Toyota. Millään ei voi olla varma etteikö tässäkin olisi joku huijausmoodi niinkuin tapana on ollut tässä konsernissa.
        En todellakaan ymmärrä miksi moisesta keksinnöstä pitäisi kiinnostua.

        "Ei voi olla tosi että jollain merkillä on vielä rumpujarrut? Onkhan vielä vaijerivälitteisetkin?" Mä kerroin jo miksi tuo on aivan turhaa. Rumpujarrut ovat teknisesti erittäin järkevä tekninen ratkaisu taka-akselilla kun taka-akseli ottaa jarrutusenergian vastaan.
        Et taida ymmärtää paljoakaan argumentoinnista? Tekniikasta tietävää vastaan sun trollauksella on nollavaikutus. Ja minä olen tekniikkaa tietävä.
        Ymmärrän myös että haluat ärsyttää minua toistamalla tuota juttua jonka itsekin tiedät tyhjäksi. Ei muhun kyllä tehoa sekään. Tästä aiheesta on kiva kirjoittaa vaikka monta kertaa päivässä niin pysyy ID.3 kaikkien mielessä.
        Volkkarilla on niin iso ässä käsissään MEBin muodossa että mega-menestys on varmistettu jo nyt.
        Fordin pääkonttorissa hykerrellään että he olivat jonossa ensimmäisinä ja ostivat miljoona MEB-kittiä. Ne menevät kuin kuumille kiville kun niiden korin tiedetään rakennetun VW-tekemälle menestys-platformin päälle.


    • Anonyymi

      Ja vielä se kun tämä huono laulaja änkeää lauteille yhä uudestaan vaikka hänelle on sanottu ettei se osaa laulaa.

    • Anonyymi

      TROOOOOL TRÖÖÖÖÖL ROOOOOL RÖÖÖÖÖL itteeni viihrytän ja aikani kuluksi spammään palstan täyteen TROOOOOL TRÖÖÖÖÖL tuubaa. . ei muut elämää kui TROOOOL TRÖÖÖÖL

    • Anonyymi

      ID.3 on niin kova sana että oikeastaan hymyilyttää lukea näitä trollausyrityksiä. Toisaalta teidän alkaa olemaan viimeisiä aikoja höpötellä tyhjää tästä asiasta. Tästä neljä kuukautta eteenpäin ja eurooppalasessa sähköauto skenessä puhutaan ajasta ennen ja jälkeen ID.3:a.
      Ja yhä useampi polttisjannu huomaa haluavansa olla osa sitä skeneä. Jokainen haluaa olla voittajan leirissä.
      Voin vain kuvitella sitä mediahälyä jonka aiheuttaa kun eri puolella Eurooppa 30.000 autoa luovutetaan onnellisille ostajille samana päivänä. Olen varma että sitä tapahtumaa tullaan pitämään isona merkkipaaluna Euroopan selvitymisestä koronasta ja isona askeleena fossiilipolttimien väistymisessä

      • Anonyymi

        Mahtaako mennä olkiluoto 2 aikataululla, kesä vaihtui syksyyn...ja autoista akut paskoina, kun säilötty lataamatta välillä, niin on siinä media sirkusta sähköautoilun hyväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtaako mennä olkiluoto 2 aikataululla, kesä vaihtui syksyyn...ja autoista akut paskoina, kun säilötty lataamatta välillä, niin on siinä media sirkusta sähköautoilun hyväksi.

        Tätä samaa valesontaa kuukaudesta toiseen. Ja tietysti ilman minkäänlaista lähdetietoa. Moukka mikä moukka.

        Jos jokainen Suomessa ostettu auto olisi sähköauto huomisesta eteenpäin niin Suomen sähkön kulutus nousisi kahdessa vuodessa yhden prosentin.

        https://www.is.fi/autot/art-2000005601500.html

        Olisiko aika lopettaa sonnanjauhaminen sähkön riittävyydestä? Ilman mitään perusteita.

        Ja tuo akkujen säilyminen lataamatta. Tästä voi ottaa esimerkin jonka jokainen meistä ymmärtää. Kuinka vanhoja luulette ostamienne kännyköiden tai akkuporakoneiden olevan kun ostatte ne kaupasta? Ne saattavat maata jo pelkästään kaupan hyllyssä puoli vuotta. Sitä ennen matka Kiinasta, maahantuojan varasto, tukkurin varasto.
        Omakohtainen kokemus eiliseltä oli se että kun jätin Ryobin akun täytenä kylmään ulkovarastoon syyskuussa ja tarvitsin poraa ensimmäisen kerran sen jälkeen. Laitoin akun laturiin ja noin puolen minuutin lataamisen jälkeen laturi näytti että akku on täynnä.
        Nämä teidän omasta päästä keksimänne jutut on niin helppo osoittaa tarkoitushakuiseksi huuhaaksi.
        Teidän trollauksen taso on surkea. Kun valehtelee näin selkeistä asioista niin jää aina kiinni.


    • Anonyymi

      Oikein harmittaa toi lorina virus kun volkkarin rahat lorisee viemäriin, ID.3 tilaajat istiu kotona kädet ristissä ja rukoilee jumalaa. Tilasivat ID.3 ihmeauton viime vuoden toukokuussa ja on todellinen ihme jos saavat autonsa edes ensi vuoden toukokuussa.

      Itse tein toisin, 3 viikkoa sitten ajelin Ford myymälään, ostin uuden Ford ST:n jolla olen ajanut jo 2 viikkoa. Em kyllä näe mitään järkeä ostaa tehdastilauksena autoa kun autoliikkeet on täynmä uusia ja käytettyjä autoja.

      Kyllä niitä sähköautojakin saa sitten joskus myös suoraan kaupasta, itse sellaista välttelen niin kauan kuin mahdollista, en nimittäin siedä sähkömoottorin ininää.

      • Anonyymi

        Ford on valmistajista VWn jälkeen toiseksi parhaissa asemissa tulevaisuuden suhteen. Ford on ostanut VW:ltä miljoona MEB-kitiä. Ford ymmärsi että MEB tulee dominoimaan sähköautojen massamarkkinoita seuraavan vuosikymmenen ja Ford ei itse pysty kehittämään mitään vastaavaa.
        Pääsee jatkossa Fordistikin ajamaan kunnon pelillä joka VW:n suunnittelemä ja tekemä. Ford itse tekee vain kopan VW:n platformin päälle.
        Ford teki fiksun päätöksen.


      • Anonyymi

        Laakosella olisi ollut käheämpää sähköistä fordia tarjolla, mustangeja ovat upeita, no onnea st:lle liikkuu varmasti myös mukavasti, mutta polttis ei tätä päivää.


    • Anonyymi

      Et sitte enää mitään muuta keksiny ku foortin..

      • Anonyymi

        Vikavaagenia voorti sovelluksella taivaspaikka on taatusti ansaittu, kansa tietää....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vikavaagenia voorti sovelluksella taivaspaikka on taatusti ansaittu, kansa tietää....

        Kansa tietää ja ostaa VW:n valmistamia autoja kaksi kertaa enemmän kuin seuraavaksi suurimman valmistajanautoja vuodesta toiseen. Vuosikymmenestä toiseen.
        Se kertoo Suomen kansan vankkumattomasta tuesta, vai mitä?

        Ja tämä on faktoihin pohjautuva väitä jota tukee rekisteröintitilastot . Ei mitään Esson baarin jorinaa jota toistellaan vuodesta toiseen ja suljetaan mieli faktoilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa tietää ja ostaa VW:n valmistamia autoja kaksi kertaa enemmän kuin seuraavaksi suurimman valmistajanautoja vuodesta toiseen. Vuosikymmenestä toiseen.
        Se kertoo Suomen kansan vankkumattomasta tuesta, vai mitä?

        Ja tämä on faktoihin pohjautuva väitä jota tukee rekisteröintitilastot . Ei mitään Esson baarin jorinaa jota toistellaan vuodesta toiseen ja suljetaan mieli faktoilta.

        Kyllä kansa tietää mikä on vikavaakenin suunta ja huijauskulut. Kuka hölmö haluaa maksajaksi? Opelin tielläkö ollaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa tietää ja ostaa VW:n valmistamia autoja kaksi kertaa enemmän kuin seuraavaksi suurimman valmistajanautoja vuodesta toiseen. Vuosikymmenestä toiseen.
        Se kertoo Suomen kansan vankkumattomasta tuesta, vai mitä?

        Ja tämä on faktoihin pohjautuva väitä jota tukee rekisteröintitilastot . Ei mitään Esson baarin jorinaa jota toistellaan vuodesta toiseen ja suljetaan mieli faktoilta.

        Kuinka voi olla jotain " esson baarin jorinaa" kun ei mitään essoakaan ole ollut enää miesmuistiin. Huijarvaagen tosin on tätä päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa tietää ja ostaa VW:n valmistamia autoja kaksi kertaa enemmän kuin seuraavaksi suurimman valmistajanautoja vuodesta toiseen. Vuosikymmenestä toiseen.
        Se kertoo Suomen kansan vankkumattomasta tuesta, vai mitä?

        Ja tämä on faktoihin pohjautuva väitä jota tukee rekisteröintitilastot . Ei mitään Esson baarin jorinaa jota toistellaan vuodesta toiseen ja suljetaan mieli faktoilta.

        Trafin tilaston mukaan yksi taas oli ylitse muiden. Toyota ja Corolla ! Mitään "valmistaja" merkkiä ei näkynyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa tietää ja ostaa VW:n valmistamia autoja kaksi kertaa enemmän kuin seuraavaksi suurimman valmistajanautoja vuodesta toiseen. Vuosikymmenestä toiseen.
        Se kertoo Suomen kansan vankkumattomasta tuesta, vai mitä?

        Ja tämä on faktoihin pohjautuva väitä jota tukee rekisteröintitilastot . Ei mitään Esson baarin jorinaa jota toistellaan vuodesta toiseen ja suljetaan mieli faktoilta.

        Koijari kanveesissa mutta trolli vaan tyhmänä nostaa voiton kättä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koijari kanveesissa mutta trolli vaan tyhmänä nostaa voiton kättä?

        Kerron vain mitä Trafin tilastot tältä vuosituhannelta kertovat. Tänäkin vuonna VW:n rekiteröintiluvut ovat olleet noin kaksi kertaa suuremmat kuin tojon.
        Ei mielipiteitä, pelkkää faktaa. Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä mitä tämä vuosikymmeniä kestänyt ylivoima kertoo Suomen kansan luottamuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron vain mitä Trafin tilastot tältä vuosituhannelta kertovat. Tänäkin vuonna VW:n rekiteröintiluvut ovat olleet noin kaksi kertaa suuremmat kuin tojon.
        Ei mielipiteitä, pelkkää faktaa. Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä mitä tämä vuosikymmeniä kestänyt ylivoima kertoo Suomen kansan luottamuksesta.

        Tuliko nyt laskettua mukaan muitakin kuin Volkkareita? Trafi laskee vain volkkarit volkkareiksi. Pientä vilppiä ja venkoilua trollilla niinkuin idolilla itselläänkin eikä ainaniin pientäkään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko nyt laskettua mukaan muitakin kuin Volkkareita? Trafi laskee vain volkkarit volkkareiksi. Pientä vilppiä ja venkoilua trollilla niinkuin idolilla itselläänkin eikä ainaniin pientäkään

        VW Group (tuttavallisemmin VW) = VW, Seat, Audi, Skoda, Porsche

        Kyllä sinäkin sen tiedät ja tiedät myöskin sen että tarkoitin VW Groupia.
        Kunhan huviksesi vingut kuukaudesta toiseen kuin pikkutyttö jota kiusataan.
        Lapsuudessani tuollaisia kutsuttiin vinkumaijoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW Group (tuttavallisemmin VW) = VW, Seat, Audi, Skoda, Porsche

        Kyllä sinäkin sen tiedät ja tiedät myöskin sen että tarkoitin VW Groupia.
        Kunhan huviksesi vingut kuukaudesta toiseen kuin pikkutyttö jota kiusataan.
        Lapsuudessani tuollaisia kutsuttiin vinkumaijoiksi.

        "Lapsuudessani tuollaisia kutsuttiin vinkumaijoiksi."
        Korjaan. Naukumaijoiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW Group (tuttavallisemmin VW) = VW, Seat, Audi, Skoda, Porsche

        Kyllä sinäkin sen tiedät ja tiedät myöskin sen että tarkoitin VW Groupia.
        Kunhan huviksesi vingut kuukaudesta toiseen kuin pikkutyttö jota kiusataan.
        Lapsuudessani tuollaisia kutsuttiin vinkumaijoiksi.

        No ei kylläkään trafin ensirekisteröintitilastoissa ole sellaista "group" merkkiä tilastoitu.
        Otetko jonkin oman tilaston laatinut, ihan itse? Eikö olekin outoa ja ihmeellistä kun yksin olet jäänyt pikkusinttejä laskemaan yhteen ja jankuttamaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kylläkään trafin ensirekisteröintitilastoissa ole sellaista "group" merkkiä tilastoitu.
        Otetko jonkin oman tilaston laatinut, ihan itse? Eikö olekin outoa ja ihmeellistä kun yksin olet jäänyt pikkusinttejä laskemaan yhteen ja jankuttamaan?

        Tiedän että kouluja käymättömälle terolle matematiikka on noituutta ja oma ajattelu täysin vieras käsite. Jos jotain ei tuoda valmiiksi pureskeltuna eteen niin tekemättä jää. Jopa tämä neljän palan palapeli on teron ymmärryksen ulkopuolella.

        Kyllä Suomen kansa on näyttänyt mikä on ikisuosikki joka ajetaan kaupasta kotiin. Toyota on kuitenkin vain pikkutaapertaja ostotilastoissa vaikka onkin suurin täällä trollipalstalla. Ainakin spämmien määrässä.

        Vuosi 2019
        VW (VW, Skoda, Audi, Seat) 29.347
        Toyota (Toyota Lexus) 15.571

        2020
        VW (VW, Skoda, Audi, Seat) 7.183
        Toyota (Toyota Lexus) 4.386

        Kumartakaa kuningasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei kylläkään trafin ensirekisteröintitilastoissa ole sellaista "group" merkkiä tilastoitu.
        Otetko jonkin oman tilaston laatinut, ihan itse? Eikö olekin outoa ja ihmeellistä kun yksin olet jäänyt pikkusinttejä laskemaan yhteen ja jankuttamaan?

        Enhän minä yksin ole jäänyt. Sinäkin olet seuranani monta kertaa päivässä. Olisin yksin jos kukaan ei reagoisi.
        On se kumma kun rekisteröintitilastojen julkaiseminen aiheuttaa saman reaktion kuukaudesta toiseen. Ainaista itkua ja voivottelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kansa tietää ja ostaa VW:n valmistamia autoja kaksi kertaa enemmän kuin seuraavaksi suurimman valmistajanautoja vuodesta toiseen. Vuosikymmenestä toiseen.
        Se kertoo Suomen kansan vankkumattomasta tuesta, vai mitä?

        Ja tämä on faktoihin pohjautuva väitä jota tukee rekisteröintitilastot . Ei mitään Esson baarin jorinaa jota toistellaan vuodesta toiseen ja suljetaan mieli faktoilta.

        Kiina pelkästää ostaa puolet VW tuotannosta

        kelpaa vinosilmille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän minä yksin ole jäänyt. Sinäkin olet seuranani monta kertaa päivässä. Olisin yksin jos kukaan ei reagoisi.
        On se kumma kun rekisteröintitilastojen julkaiseminen aiheuttaa saman reaktion kuukaudesta toiseen. Ainaista itkua ja voivottelua.

        Niinpä, kuka täällä itkee kun vikavaagen tekee mahalaskua ja kyntää vaan yhä syvemmällä? Trafikin voisi alkaa jo säälistä alkaa kaskemaan kaikki pikkusintit yhteen ettei huijaaminen tuntuisi niin pahalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiina pelkästää ostaa puolet VW tuotannosta

        kelpaa vinosilmille

        Nämä ovat nimenomaan Suomen luvut ja Suomalaiset ovat valinneet VW:n tällä vuosituhannella kaksi kertaa useammin joka vuosi. Merkki syvästä luottamuksesta ja VW:n osaamisesta.
        VW ei ole tähdenlento vaan kesto-dominoija:

        Vuosi 2019
        VW (VW, Skoda, Audi, Seat) 29.347
        Toyota (Toyota Lexus) 15.571

        2020
        VW (VW, Skoda, Audi, Seat) 7.183
        Toyota (Toyota Lexus) 4.386

        Kumartakaa kuningasta.


    • Anonyymi

      Volkkarikuskit raivona, moottorit ja vaihteistot hajoilee, mikään ei kestä käyttöä, sen siitä saa kun kiinasta tilaa sekundaa 😁

      • Anonyymi

        Kiinalainen rullaketju on halpaa ja venyy kuin volkkarin jakopään ketju. Olisiko jotain yhtäläisyyttä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalainen rullaketju on halpaa ja venyy kuin volkkarin jakopään ketju. Olisiko jotain yhtäläisyyttä?

        VW: n oma naukumaija yrittää kehua vikavaageneita. Sääliksi käy, jokainen vähänkin autoista tietävä ymmärtää että vw sätökset ovat vikaherkkää sutta ja tehdas kusee jatkuvasti näitä naukumaijoja silmään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VW: n oma naukumaija yrittää kehua vikavaageneita. Sääliksi käy, jokainen vähänkin autoista tietävä ymmärtää että vw sätökset ovat vikaherkkää sutta ja tehdas kusee jatkuvasti näitä naukumaijoja silmään.

        Se että kertoo VW:n rekisteröintiluvut Suomen markkinoilla ei ole kehumista. Se on faktojen jakamista.

        Vuosi 2019
        VW (VW, Skoda, Audi, Seat) 29.347
        Toyota (Toyota Lexus) 15.571

        2020
        VW (VW, Skoda, Audi, Seat) 7.183
        Toyota (Toyota Lexus) 4.386

        Näin on ollut koko tämä vuosituhat. Jos VW pärjää näin hyvin vuodesta toiseen tekemällä "vikaherkkää sutta" niin kuinka huono pitää Tojon olla? Alemman hintaluokan auto eikä silti pääse kuin puoleen tämän vikaherkän suden myynnistä. Aika outo juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että kertoo VW:n rekisteröintiluvut Suomen markkinoilla ei ole kehumista. Se on faktojen jakamista.

        Vuosi 2019
        VW (VW, Skoda, Audi, Seat) 29.347
        Toyota (Toyota Lexus) 15.571

        2020
        VW (VW, Skoda, Audi, Seat) 7.183
        Toyota (Toyota Lexus) 4.386

        Näin on ollut koko tämä vuosituhat. Jos VW pärjää näin hyvin vuodesta toiseen tekemällä "vikaherkkää sutta" niin kuinka huono pitää Tojon olla? Alemman hintaluokan auto eikä silti pääse kuin puoleen tämän vikaherkän suden myynnistä. Aika outo juttu.

        kerroppas Usan myynti samalla...


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Voisin joskus ostaa käytettynä jos olisi golf variant ( 7 koppaisen näköinen ) sähköauto 350km toimintasäde kelillä kuin kelillä tai ladatattava hybridi jossa 100km toimintasäde todellinen ja koukku 650kg vetopaino papereissa. Pehmeämmällä korkeammalla alustalla = norm jouset ja kaasuiskarit ( ei ilmapusseja )

      Ehkä joskus tulee

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1388
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1251
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      20
      1114
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    10. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1023
    Aihe