Tajuaako kissa omistajan sukupuolen?

Anonyymi

Siis tajuaako kissa, että onko omistaja uros vai naaras?

14

560

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Palvelu ja passaus ei ole riippuvainen sukupuolesta, joten kissalle ei tällä mitään väliä

• Anonyymi

Naiset ja homomiehet kohtelevat kissaa aivan eri tavalla kuin miehet, jotta kissa kyllä tajuaa vaikka tyhmä eläin onkin.

• Anonyymi

Aina kissojen omistajat eivät tiedä itsekään mihin kategoriaan kuuluvat

• Anonyymi

Toisin kuin te kaappihom-koiranomistajat.

• Anonyymi

Eräs jännä seikka asiaan liittyen. Olen huomannut että uroskissat kiihtyvät kovin naisomistajaan, naaraskissat ainakin omien kokemusteni mukaan miehiin. Sattumaako!? Lapsuudessani oli 3 kissaa, 2 tyttöä olivat isäni perään. Nyt minulla 2 kissaa, tyttö ja poika. pojalle minä olen se tärkein, oikea mammanpoika!

• Anonyymi

Sama. Poika kissani olleet enemmän minun perään. Tyttö kissa ei niin helposti osoita rakkauttaan

• Anonyymi

Mielikuvitustasi, meillä molempia ollut, ja ei eroa.Kissalle tärkein on hyvän ruuan antaja.

• Mulla on kollikissa. Vaikka nukun aina alasti, ei se mun muniin käy kiinni koskaan. Luulis nyt kissan leikkivän sellaisella.
        Pitääpä kokeilla tyttökissalla.

• Anonyymi

Kissalla on erinomainen hajuaisti ja se huomaa välittömästi, haiseeko ihminen sillitehtaalta vai ei.

• Anonyymi

Kissan hajuaisti ei ole erinomainen, toki se on hyvä ainakin ihmisen tasoa. Kissan kuulo- ja näköaisti sen sijaan ovat erinomaisia.

Kissa kyllä käyttää hajuaistiaan innokkaasti ja voi sen perusteella valita ihailunsa kohteen. Uroskissa naisen tai naaraskissa miehen. Entinen työkaverini, taiteilija ielultaan, väitti jo 20 vuotta sitten, että heillä oli ollut Pohjois-Karjalassa homokissoja. En uskonut.

• Anonyymi

Nainen,terveenä ei haise sillille. Kehoita sillille haisevaa naista lääkäriin,jooko? Hänellä on vaaraton,mutta inha tauti emätin tulehdus.

• Anonyymi

Tiäks joku, jos misu ossaa tsööra pv-mopo

• Anonyymi

Kun katsoo You Tubesta esim. "cat and cucumber" videoita, jokaisen luulisi tajuavan, että kissa on täysin aivoton otus.

• Anonyymi

Tunnistaako kissa muusukupuolisen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      225
      3306
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      58
      2796
    3. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      17
      2429
    4. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      21
      2421
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      70
      1899
    6. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      84
      1830
    7. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      40
      1802
    8. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      17
      1789
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      84
      1632
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      65
      955
    Aihe