Muista että kenelläkään ei ole oikeutta sinun asioihisi

Anonyymi

Kuten jokainen narsistin kynsiin joutunut voi havaita, sen suurin tavoite on ollut sen kuvittelema oikeus sinun asioihisi.
Kyllä näin jälkeenpäin potuttaa, kun ei silloin osannut sanoittaa sitä itselleen.

Muista pitää kaikki omat asiasi omassa kontrollissa. Omat oikeudet voi todeta rauhallisesti mutta varmasti. Narsistista pääsee, kun löytää oman voimansa. Sen faktan että on velvollisuuskin suojella itseä. Pidä oikeus omiin asioihin vain itselläsi.

88

611

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri näin. Myös auttavat puhelimet pyrkivät puuttumaan narsistisella vahingoittavalla tavalla soittajan asioihin mihin on asiatonta puuttua, vaikka toinen soittikin, koska pavelu lupaa kunnioittavaa kohtelua jne.

      "poiuytfrdfghj"

      • Anonyymi

        Mä tiedän oikein hyvin varsinkin uudessa maailmantilanteessa ettei se ollut mitään oikeaa minun etuni mukaista auttamista mitä mulle tehtiin.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi

        Auttavat puhelimet eivät puutu kenenkään asioihin millään lailla, kun et soita niihin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Auttavat puhelimet eivät puutu kenenkään asioihin millään lailla, kun et soita niihin .

        No en ole enää soittanut. Mutta he saivat minut pelkokierteeseen puhumallla niin pelottavasti että tulli koko aika tarve soittaa kasvaneen huolen ja epävarmuuden kanssa, koska he lietsoo aivan mieletöntä epävarmuutta sillä että heidän tarvii niin kauheesti epäia kaikkea mitä heille siinä puhellimessa sanotaan niin mäkin aoin epäillä kaikkea kanssaan.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en ole enää soittanut. Mutta he saivat minut pelkokierteeseen puhumallla niin pelottavasti että tulli koko aika tarve soittaa kasvaneen huolen ja epävarmuuden kanssa, koska he lietsoo aivan mieletöntä epävarmuutta sillä että heidän tarvii niin kauheesti epäia kaikkea mitä heille siinä puhellimessa sanotaan niin mäkin aoin epäillä kaikkea kanssaan.

        "poiuytfghj"

        siis että heidän tarvii epäillä, niim se epäillyn emootio tarttui minuun ankarasti. Aloin kanssaan epäillä kaikkea.

        "poiuytfgh"


    • Anonyymi

      Omien asioiden suhteen on todellakin vedettävä liinat kiinni. Tämä helpottaa elämää huomattavasti, joskin sen jälkeen narsistihörhö ystävineen kyhäilee "diagnooseja", miksi heidän kohdehenkilönsä "on täysin sulkeutunut" eli ei tarjoa hörhöille aineistoa reposteltavaksi.

      • Anonyymi

        Järkeä puhut !

        "poiuytfdfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkeä puhut !

        "poiuytfdfghjk"

        Joo minuunkin narsistit iski sen jällkeen pahiten kun minut oli saatu uskomaan että mun tulisi tullla "autistisesta suojakuplastani" ulon. Ja kun tulin oen jokaikinen päivä elänyt rankasti manipuloituna.

        "poiuytrfdfghj"


    • Anonyymi

      Minä taas olisin onnellinen jos toinen vanhemmistani osallistuisi asioihini. Narsistisen puolisonsa mukaa asiani eivät kuitenkaan kuulu heille, eikä mitään huomiota minulle tule antaa.

      • Anonyymi

        Kuinka on mahdollista että niin kauan kun en olut missään keskusteuissa kenenkään mielenterveystukijoiden kanssa minula ei koskaan olllut mielleni kanssa ongelmia .
        Kun aputahoihin otin yhteyttä vammauduttuani korostin olevani iloinen ihminen jolla ei oe mielenterveysongelmia, mutta outoja ongelmia alkoi tulla tukikeskusteujen myötä minulle !!!

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka on mahdollista että niin kauan kun en olut missään keskusteuissa kenenkään mielenterveystukijoiden kanssa minula ei koskaan olllut mielleni kanssa ongelmia .
        Kun aputahoihin otin yhteyttä vammauduttuani korostin olevani iloinen ihminen jolla ei oe mielenterveysongelmia, mutta outoja ongelmia alkoi tulla tukikeskusteujen myötä minulle !!!

        "poiuytrfghj"

        Ei iloisuus ole tae siitä, etteikö omaisi mielenterveysongelmia. Ongelmasi tulivat esiin keskustellessasi luuriväen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka on mahdollista että niin kauan kun en olut missään keskusteuissa kenenkään mielenterveystukijoiden kanssa minula ei koskaan olllut mielleni kanssa ongelmia .
        Kun aputahoihin otin yhteyttä vammauduttuani korostin olevani iloinen ihminen jolla ei oe mielenterveysongelmia, mutta outoja ongelmia alkoi tulla tukikeskusteujen myötä minulle !!!

        "poiuytrfghj"

        Se tukitaho varmaan elää ja voi hyvin mielenterveysongelmista. Muuta selitystä en keksi. Jos ongelmia ei ole niin niitä sitten tehdään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tukitaho varmaan elää ja voi hyvin mielenterveysongelmista. Muuta selitystä en keksi. Jos ongelmia ei ole niin niitä sitten tehdään.

        Eiköhän sinne soitella muissakin ongelmissa, eikä vain mielenterveyteen liittyvissä. Poiulle vaan ei heidän neuvonsa olleet mieluisia, niin luuriväki sai lisääntyneistä ongelmista syyn niskoilleen. Sitähän se on somessa vinkunut jo usean vuoden.


      • Anonyymi

        Narsistinen puoliso kontrolloi normaalia vanhempaasi. Voitko "levittää sanomaa", että hänellä on oikeus vapautua pahan ikeestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei iloisuus ole tae siitä, etteikö omaisi mielenterveysongelmia. Ongelmasi tulivat esiin keskustellessasi luuriväen kanssa.

        No kun ei minulla ihan tutkitustikaan ollut mielenterveysongelmia enkä ollut mielenterveysasiakas. Kerroin siitä heille. Eihän he ole mikään lääkäripuhelin joten ei kai heidän tehtävä ole tehdä mitään omia mieenterveysarvioita.

        "poiuytfrghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei minulla ihan tutkitustikaan ollut mielenterveysongelmia enkä ollut mielenterveysasiakas. Kerroin siitä heille. Eihän he ole mikään lääkäripuhelin joten ei kai heidän tehtävä ole tehdä mitään omia mieenterveysarvioita.

        "poiuytfrghj"

        No ei kai semmosel puhelimeen herran tähden kannata soittaa missä "tulee esiin" outoja ongelmia, joita ei iman kyseistä puhelinta ilmene. He manipuloi ongemia oudoilla jutuillaan ja sit väittää soittajalla ilmenneen jotain ? Ihan pimeetä-


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tukitaho varmaan elää ja voi hyvin mielenterveysongelmista. Muuta selitystä en keksi. Jos ongelmia ei ole niin niitä sitten tehdään.

        Aivan, siis se heidän oma ajatusmaaima siellä puhelimessa on niin rajoittunut mielenterveysongelmiin että he katsoo maailmaa siinä valossa ja näkee sitä mitä heillä on siellä omassa mielessään.


        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se tukitaho varmaan elää ja voi hyvin mielenterveysongelmista. Muuta selitystä en keksi. Jos ongelmia ei ole niin niitä sitten tehdään.

        Joo ihan tuntuu että siellä voi olla kateellisia, jotka itse olleet masentuneita, terapiassa ym. He ei kestä jos joku sanoo että mä oon niin luova ihminen että mun elämä on aina mielenkiintoista vaikka ois kärsimimystä että mä en oo aikonu koskaan alkaa mielenterveyspotilaaksi. Tuntuu että he yrittää sitten tehdä toisesta sellaisen. Eivät kestä että itse ovat joutuneet oleen jotain miksi en aio ryhtyä. Yrittävät kiusaamalla tehdä.

        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei minulla ihan tutkitustikaan ollut mielenterveysongelmia enkä ollut mielenterveysasiakas. Kerroin siitä heille. Eihän he ole mikään lääkäripuhelin joten ei kai heidän tehtävä ole tehdä mitään omia mieenterveysarvioita.

        "poiuytfrghj"

        Ja just tollasta että väenvängällä pitäis saada toiselle aikaan mielenterveysongelma, mksi ?
        Sellanen oikeesti voidaan tekemällä tehdä. Mutta onko se moraalista toimintaa ?


        "poiuytghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun ei minulla ihan tutkitustikaan ollut mielenterveysongelmia enkä ollut mielenterveysasiakas. Kerroin siitä heille. Eihän he ole mikään lääkäripuhelin joten ei kai heidän tehtävä ole tehdä mitään omia mieenterveysarvioita.

        "poiuytfrghj"

        He ovat erikoitstuneet vääntämään kaikki vaikeudet mielenterveysongemiksi- Mun mielestä se ei oe mikään hyvä avulias teko. Sain keskustelujensa seurauksena maistaa sekavaa mieltä ja mä voin päätellä kokemuksestani että mielenterveysongelma on muita ongemia oksettavamman tuntuinen ongelma , joten muista ongemista ei sellaista kannata tehdä. Muut ongelmat voi paljon järkevämmin ja mukavammin sevittää.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän sinne soitella muissakin ongelmissa, eikä vain mielenterveyteen liittyvissä. Poiulle vaan ei heidän neuvonsa olleet mieluisia, niin luuriväki sai lisääntyneistä ongelmista syyn niskoilleen. Sitähän se on somessa vinkunut jo usean vuoden.

        No ainakin oman pääni sisäiset ongelmat ratkeaa paremmin omilla keinoillani kuin hirvittävällä manipuoinnillaan niin ettei itseään enää tunnista. .


        "poiuytrdfghj"


    • Anonyymi

      Yksi järkevä lanka ja tuo pojutrolli oksentaa senkin täyteen noita hourailujaan.

      • Anonyymi

        Ei kyllä hän ihan asiaa kirjoittaa, vaikken koskaan hänen kanssa jahkaile. Järkyttävää narsismia on toisten puolesta elävät koulutetut narsistit. Jokainen saa elää itsensälaista elämää, vaikka se olisi useita uhreja käyttäneen neuvoja narsistin/ kaikentietäjän mielestä vääränlainen tapa.

        Suomi on nykyään täynnä terapiatta jääneitä tietäjiä jotka käyvät yhä uusien uhrien kimppuun. Kaikki ovat vain heitä viihdyttämässä

        Narsistit täällä vääntää kaikentietävinä diagnooseja muille, kun itsellä ei ole peiliin katsomisen paikkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä hän ihan asiaa kirjoittaa, vaikken koskaan hänen kanssa jahkaile. Järkyttävää narsismia on toisten puolesta elävät koulutetut narsistit. Jokainen saa elää itsensälaista elämää, vaikka se olisi useita uhreja käyttäneen neuvoja narsistin/ kaikentietäjän mielestä vääränlainen tapa.

        Suomi on nykyään täynnä terapiatta jääneitä tietäjiä jotka käyvät yhä uusien uhrien kimppuun. Kaikki ovat vain heitä viihdyttämässä

        Narsistit täällä vääntää kaikentietävinä diagnooseja muille, kun itsellä ei ole peiliin katsomisen paikkaa

        Jokainen eläköön ongelmiensa kanssa syyttelemättä niiden aiheuttajaksi näitä apuaan tarjoavia, joilta ovat itse apua/neuvoja pyytäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen eläköön ongelmiensa kanssa syyttelemättä niiden aiheuttajaksi näitä apuaan tarjoavia, joilta ovat itse apua/neuvoja pyytäneet.

        Onko täällä kaikki taukkeja?
        Tämä tullut mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko täällä kaikki taukkeja?
        Tämä tullut mieleen.

        Taukkeja ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taukkeja ovat.

        Kuinka tähän pisteeseen on tultu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka tähän pisteeseen on tultu?

        Älä muuta sano.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen eläköön ongelmiensa kanssa syyttelemättä niiden aiheuttajaksi näitä apuaan tarjoavia, joilta ovat itse apua/neuvoja pyytäneet.

        toi on just tota, että ne apuaan tarjoavat saa tehdä mitä vain moraalista, järjestä, tunteesta tai piittaamatta. mitään ja sitten kommentoidaan noin. Eli emotionaaisille hyväsikäyttäjille ihannerooli tarjota apujaan. Niinhän narsistien sanotaan tekevän: Tarjoavan apujaan kohteen heikoimmalla hetkellä. Miksi he ei hakeutuisi sinne missä sitä saa tehdä koko kyllyydestään ja muka vielä ois oikeutettu kiitokseen.

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        toi on just tota, että ne apuaan tarjoavat saa tehdä mitä vain moraalista, järjestä, tunteesta tai piittaamatta. mitään ja sitten kommentoidaan noin. Eli emotionaaisille hyväsikäyttäjille ihannerooli tarjota apujaan. Niinhän narsistien sanotaan tekevän: Tarjoavan apujaan kohteen heikoimmalla hetkellä. Miksi he ei hakeutuisi sinne missä sitä saa tehdä koko kyllyydestään ja muka vielä ois oikeutettu kiitokseen.

        "poiuytfghjk"

        Lue mitä apujen tarjoaja pavelu tarjoaa. Että kuullaan sitä yhteydenottajaa ja kunnioittavasti ja omia ratkaisujaan tukien jne . Ja minut tuttava laittoi sinne soittamaan erään tapahtumaketjun päätteeksi.


        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue mitä apujen tarjoaja pavelu tarjoaa. Että kuullaan sitä yhteydenottajaa ja kunnioittavasti ja omia ratkaisujaan tukien jne . Ja minut tuttava laittoi sinne soittamaan erään tapahtumaketjun päätteeksi.


        "poiuytrdfgh"

        siksi sinne jotkut voi soittaa kun luvataan tollasta ja sit vastassa on mitä on.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kyllä hän ihan asiaa kirjoittaa, vaikken koskaan hänen kanssa jahkaile. Järkyttävää narsismia on toisten puolesta elävät koulutetut narsistit. Jokainen saa elää itsensälaista elämää, vaikka se olisi useita uhreja käyttäneen neuvoja narsistin/ kaikentietäjän mielestä vääränlainen tapa.

        Suomi on nykyään täynnä terapiatta jääneitä tietäjiä jotka käyvät yhä uusien uhrien kimppuun. Kaikki ovat vain heitä viihdyttämässä

        Narsistit täällä vääntää kaikentietävinä diagnooseja muille, kun itsellä ei ole peiliin katsomisen paikkaa

        Joo ei kannatakaan , kun mullla nyt on täällä tämmönen rooli, niin voi itsekin saada nettipersoonansa erikoiseen valoon jos iikaa liittää itsensä nimimerkkiini.
        Pyrin kuitenkin livenä vähitellen taas olemaan hieno nainen. Enhän minä oikeesti oe mikään "poju oksentaja" vaan tämmöinen viisikymppinen siisti nainen joka ei edes pärski julkisilla paikoilla kuten moni muu.

        "poiuytfghj"


    • Anonyymi

      Aloittaja sanoi, ettei kenellekään ole oikeutta sinun asioihisi. Olen täysin samaa mieltä. Ikävä kyllä jos olet mielenterveys/päihde potilas, vanhus tai jopa vain köyhä niin lääkärit, viranomaiset ja kanssaihmiset luulevat olevansa oikeutettuja sinun asioihisi.

      • Anonyymi

        Tuo voi olla totta. Kun pitäisi puuttua esim. lasten kaltoinkohteluun koulutetussa ja hyvin toimeentulevassa perheessä niin eipä puututakaan. Vika onkin kaltoinkohdellussa lapsessa.


      • Anonyymi

        Sehän ei ilmene aloittajan viestistä kuka tämä "narsisti" on, joka on asioihinsa puuttunut. Poiu syyttää asioihinsa puuttumista luuriväkeä, vaikka on sinne itse soitellut vuosien ajan ja apuaja/neuvoja pyydellyt. Niitä saatuaan syyttääkin heitä ongelmiensa aiheuttajaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo voi olla totta. Kun pitäisi puuttua esim. lasten kaltoinkohteluun koulutetussa ja hyvin toimeentulevassa perheessä niin eipä puututakaan. Vika onkin kaltoinkohdellussa lapsessa.

        Miten sen noin ymmärsit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän ei ilmene aloittajan viestistä kuka tämä "narsisti" on, joka on asioihinsa puuttunut. Poiu syyttää asioihinsa puuttumista luuriväkeä, vaikka on sinne itse soitellut vuosien ajan ja apuaja/neuvoja pyydellyt. Niitä saatuaan syyttääkin heitä ongelmiensa aiheuttajaksi.

        Asioilla tarkoitin kaikkea: kotiani, omaisuuttani, kehoani. Sosiaalisia kontakteja, itseluottamusta, ihmisarvoa, terveyttä. Niin ja rahat vei, koukutti että maksaa ja palauttaa. Mitä kauemmin kiusasi, sitä huonommin voin ja mitä huonommin voin, sitä hauskempaa sillä oli. Eli vaikutti kaikkiin asioihin. Pahinta seksuaalinen ja muu fyysinen väkivalta.


      • Anonyymi

        Niin no kun sain lääkeaineen haittavaikutusreaktion, eikä kyseessä ollut psyykeääke , niin sosiaalisesti menetin ikäänkuin ihmisarvon ja kaikki kokivat oikeudekseen määritellä persoonani omasta näkökumastaan minua kuulematta ja siitä vieläpä pidettiin ehdottoman periaatteellisesti auttavassa puhelimessa kiinni , että omaa näkemystäni asioistani ei oteta huomioon. Sanottiin vaan mm. että: "Ai harmittaaks sua kun sun näkemystä ei oteta huomioon ?" Ilman pienintäkään aikomusta tehdä asiantillaan muutosta edes omalta osaltaan-


        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no kun sain lääkeaineen haittavaikutusreaktion, eikä kyseessä ollut psyykeääke , niin sosiaalisesti menetin ikäänkuin ihmisarvon ja kaikki kokivat oikeudekseen määritellä persoonani omasta näkökumastaan minua kuulematta ja siitä vieläpä pidettiin ehdottoman periaatteellisesti auttavassa puhelimessa kiinni , että omaa näkemystäni asioistani ei oteta huomioon. Sanottiin vaan mm. että: "Ai harmittaaks sua kun sun näkemystä ei oteta huomioon ?" Ilman pienintäkään aikomusta tehdä asiantillaan muutosta edes omalta osaltaan-


        "poiuytfghj"

        Useita se vaan huvitti ja vähän nauratti kun minun näkemystäni ei otetakaan huomioon lainkaan koskien omaa elämääni. Tuollainen käytös meni äärimmilleen siis auttavassa puhelimessa kun en kyennyt poistumaan kotoa, en kyennyt edes menemään poliisiaitokselle kuntoni vuoksi omin voimin, joten asema oli hyvin turvaton. Siis siinä kunnossa en olisi edes pystynyt kunnoilliseen poliisikuuusteluun, johon nyt kykenisin, joten asema oi hyvin turvaton. Tuona aikana minua saatiin jopa manipuloitua sanomaan paikkansapitämättömiä asioita. Nyt olen taas sen verran vahva että sanani on ja pitää.

        "poiuytrfdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no kun sain lääkeaineen haittavaikutusreaktion, eikä kyseessä ollut psyykeääke , niin sosiaalisesti menetin ikäänkuin ihmisarvon ja kaikki kokivat oikeudekseen määritellä persoonani omasta näkökumastaan minua kuulematta ja siitä vieläpä pidettiin ehdottoman periaatteellisesti auttavassa puhelimessa kiinni , että omaa näkemystäni asioistani ei oteta huomioon. Sanottiin vaan mm. että: "Ai harmittaaks sua kun sun näkemystä ei oteta huomioon ?" Ilman pienintäkään aikomusta tehdä asiantillaan muutosta edes omalta osaltaan-


        "poiuytfghj"

        Useita se vaan huvitti ja vähän nauratti kun minun näkemystäni ei otetakaan huomioon lainkaan koskien omaa elämääni. Tuollainen käytös meni äärimmilleen siis auttavassa puhelimessa kun en kyennyt poistumaan kotoa, en kyennyt edes menemään poliisiaitokselle kuntoni vuoksi omin voimin, joten asema oli hyvin turvaton. Siis siinä kunnossa en olisi edes pystynyt kunnoilliseen poliisikuuusteluun, johon nyt kykenisin, joten asema oi hyvin turvaton. Tuona aikana minua saatiin jopa manipuloitua sanomaan paikkansapitämättömiä asioita. Nyt olen taas sen verran vahva että sanani on ja pitää.

        "poiuytrfdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useita se vaan huvitti ja vähän nauratti kun minun näkemystäni ei otetakaan huomioon lainkaan koskien omaa elämääni. Tuollainen käytös meni äärimmilleen siis auttavassa puhelimessa kun en kyennyt poistumaan kotoa, en kyennyt edes menemään poliisiaitokselle kuntoni vuoksi omin voimin, joten asema oli hyvin turvaton. Siis siinä kunnossa en olisi edes pystynyt kunnoilliseen poliisikuuusteluun, johon nyt kykenisin, joten asema oi hyvin turvaton. Tuona aikana minua saatiin jopa manipuloitua sanomaan paikkansapitämättömiä asioita. Nyt olen taas sen verran vahva että sanani on ja pitää.

        "poiuytrfdfgh"

        En kyllä ikinä enää uskataisi soittaa auttavaan puhelimeen, pelkäisin ihan hirveesti että minua manipuloitaisiin hulluilla asioilla.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kyllä ikinä enää uskataisi soittaa auttavaan puhelimeen, pelkäisin ihan hirveesti että minua manipuloitaisiin hulluilla asioilla.

        "poiuytfghj"

        Johdateltaisiin outoihin keskustelluihin, jotta minut saataisiin näyttämään oudolta. Joten tästä lähin keskustelen vain omia aiheitani joiden kera vaikutan kymmeniä kertoja fiksummalle kuin niihin outoihin keskusteluihin johdateltuna.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johdateltaisiin outoihin keskustelluihin, jotta minut saataisiin näyttämään oudolta. Joten tästä lähin keskustelen vain omia aiheitani joiden kera vaikutan kymmeniä kertoja fiksummalle kuin niihin outoihin keskusteluihin johdateltuna.


        "poiuytrdfghj"

        Ihmettelin kyllä siinä hermostovaurioituneena että miten mä olen voiinut päätyä keskusteuihin jotka kuulostaa korvissani niin typerille etten ole ennen kuullut. siis molempien osapuolien vuorosanat. Kun ennen kävin lähinnä sellaisia uskonnollisia ja filosofisia kysymyksiä käsitteleviä keskusteluja lähinnä pelkästään ja siis esim. ihan oikeiden uskonoppineiden kanssa jne. .

        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän ei ilmene aloittajan viestistä kuka tämä "narsisti" on, joka on asioihinsa puuttunut. Poiu syyttää asioihinsa puuttumista luuriväkeä, vaikka on sinne itse soitellut vuosien ajan ja apuaja/neuvoja pyydellyt. Niitä saatuaan syyttääkin heitä ongelmiensa aiheuttajaksi.

        Ei se noin mennyt. Koko ajan oen pyytänyt että minua kuullaan omassa asiassani. Mutta sitten kun pääni saatiin aivan pyörälle kuvio hieman muuttui. He voi ihan oikeesti huolestuttavasti sekoittaa pään ja painostuksella, jos sinne soittaa-


        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sehän ei ilmene aloittajan viestistä kuka tämä "narsisti" on, joka on asioihinsa puuttunut. Poiu syyttää asioihinsa puuttumista luuriväkeä, vaikka on sinne itse soitellut vuosien ajan ja apuaja/neuvoja pyydellyt. Niitä saatuaan syyttääkin heitä ongelmiensa aiheuttajaksi.

        Ei se noin mennyt. Koko ajan oen pyytänyt että minua kuullaan omassa asiassani. Mutta sitten kun pääni saatiin aivan pyörälle kuvio hieman muuttui. He voi ihan oikeesti huolestuttavasti sekoittaa pään ja painostuksella, jos sinne soittaa-


        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se noin mennyt. Koko ajan oen pyytänyt että minua kuullaan omassa asiassani. Mutta sitten kun pääni saatiin aivan pyörälle kuvio hieman muuttui. He voi ihan oikeesti huolestuttavasti sekoittaa pään ja painostuksella, jos sinne soittaa-


        "poiuytrdfgh"

        Ja sit he voi esim. emotionaalisesti painostaa keski-ikäistä soittajaa olemaan tekemisissä haitallisella tavalla haitallisella tavalla käyttätytyvien vanhempiensa kanssa. Mitä ...tekis mitä kirjoilla...heillä on asiaa puuttua siihen mitään muuta kuin miitä soittaja itse oikeaksi kokee ?

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit he voi esim. emotionaalisesti painostaa keski-ikäistä soittajaa olemaan tekemisissä haitallisella tavalla haitallisella tavalla käyttätytyvien vanhempiensa kanssa. Mitä ...tekis mitä kirjoilla...heillä on asiaa puuttua siihen mitään muuta kuin miitä soittaja itse oikeaksi kokee ?

        "poiuytfghj"

        Onhan tollanen sitä mitä sanotaan enganniksi "abuse". Vieraat ihmiset alkaa ahdistella jotakuta tekemisiin jonkun kanssa mistä ei edes tiedä kenen.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan tollanen sitä mitä sanotaan enganniksi "abuse". Vieraat ihmiset alkaa ahdistella jotakuta tekemisiin jonkun kanssa mistä ei edes tiedä kenen.

        "poiuytfghj"

        Ja osoittavat mieltään monen tavoin voimakkaasti jos soittaja ei haua toimia kuten he haluavat soittajan toimivan omissa asioissaan-.

        "poiuytfghjk".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja osoittavat mieltään monen tavoin voimakkaasti jos soittaja ei haua toimia kuten he haluavat soittajan toimivan omissa asioissaan-.

        "poiuytfghjk".

        Sitä ei aluksi osannut puolustautua koska sitä ei millään meinannut uskoa todeksi ja tavallaan yritti ja yritti selittää heille että ei kai tää nyt näin voi mennä.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä ei aluksi osannut puolustautua koska sitä ei millään meinannut uskoa todeksi ja tavallaan yritti ja yritti selittää heille että ei kai tää nyt näin voi mennä.

        "poiuytfghj"

        Oksettavinta kaikessa oli että he kuvitteli että puoustuskyvyttömyyteni johtuu jostain kehittymättömästä persoonasta, vaikka se johtui erittäin rajusta hermostovauriosta.
        Mun persoonalla kyllä ainesta riittää ja syvyyttä,

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oksettavinta kaikessa oli että he kuvitteli että puoustuskyvyttömyyteni johtuu jostain kehittymättömästä persoonasta, vaikka se johtui erittäin rajusta hermostovauriosta.
        Mun persoonalla kyllä ainesta riittää ja syvyyttä,

        "poiuytrdfghj"

        Ehkä itseään ei ole hermostovauriota , vaan kehittymätön persoona on tutumpi ongelma. Paitsi jos ovat napsineet jotain masennusääkkeitä joskus voi olla hermostovauriokin


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä itseään ei ole hermostovauriota , vaan kehittymätön persoona on tutumpi ongelma. Paitsi jos ovat napsineet jotain masennusääkkeitä joskus voi olla hermostovauriokin


        "poiuytrdfghj"

        Ja jos mä en ole äidilleni suloinen kultanuppunen mitä turhaa olla emotionaalisessa yhteydessä ?

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos mä en ole äidilleni suloinen kultanuppunen mitä turhaa olla emotionaalisessa yhteydessä ?

        "poiuytfghj"

        siis kidutettavanako ?

        "poiuyttghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis kidutettavanako ?

        "poiuyttghjk"

        Onko tällainen muka oikea asenne auttavaan puheimeen ?
        Me tehdään täälllä sun asioiden suhteen mitä haluamme itsepähän soitat !
        Ymmärtäisin ton itsepähän soitat vielä jossain yksityisolosuhteiseissa sosiaaisia pelejä pelatessa jotenkin, mutta sopiiko auttavaan puheimen keskusteuihin tuollainen emotionaainen asetema: "Mä olen vahvoilla kun sähän mulle soitat !"
        Mun mieestä aivan uskomatonta ja niinkuin tehtävään kuulumatonta.


        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tällainen muka oikea asenne auttavaan puheimeen ?
        Me tehdään täälllä sun asioiden suhteen mitä haluamme itsepähän soitat !
        Ymmärtäisin ton itsepähän soitat vielä jossain yksityisolosuhteiseissa sosiaaisia pelejä pelatessa jotenkin, mutta sopiiko auttavaan puheimen keskusteuihin tuollainen emotionaainen asetema: "Mä olen vahvoilla kun sähän mulle soitat !"
        Mun mieestä aivan uskomatonta ja niinkuin tehtävään kuulumatonta.


        "poiuytfghj"

        Eikö tuollainen juuri ala olla sitä narsismin toteuttamista tehtävässään.,

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö tuollainen juuri ala olla sitä narsismin toteuttamista tehtävässään.,

        "poiuytrfghj"

        Voihan se noinkin mennä, mutta on mielestäni kuin auttavan puhelimen pilakuva sitten.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se noinkin mennä, mutta on mielestäni kuin auttavan puhelimen pilakuva sitten.

        "poiuytfghj"

        Toihan ON sitä että odottaa että joku soittaisi sinne, jotta pääsee niskan päälle.

        "poiuygfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos mä en ole äidilleni suloinen kultanuppunen mitä turhaa olla emotionaalisessa yhteydessä ?

        "poiuytfghj"

        Itsehän sen päätät haluatko olla se kultanuppunen, vai et. Älä soittele hänelle, jos et halua. Hänhän lyö luuria kumminkin korvaasi, kun eivät jaksa kuunnella jaarituksiasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsehän sen päätät haluatko olla se kultanuppunen, vai et. Älä soittele hänelle, jos et halua. Hänhän lyö luuria kumminkin korvaasi, kun eivät jaksa kuunnella jaarituksiasi.

        Kuka sä luulet olevat täälä kommentoimassa ? ????


        "poiuytrfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sä luulet olevat täälä kommentoimassa ? ????


        "poiuytrfghjk"

        Olen näitä sun juttujasi siitä "narsistisesta" äidistäsi seurannut jo pidemmän aikaa ja tästä samasta asiasta vingut, kun äitisi ei "rakasta" sinua yli 50 vuotiasta naista siten kuin sinä haluaisit. Antaisit jo asian olla ja tyytyisit siihen mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen näitä sun juttujasi siitä "narsistisesta" äidistäsi seurannut jo pidemmän aikaa ja tästä samasta asiasta vingut, kun äitisi ei "rakasta" sinua yli 50 vuotiasta naista siten kuin sinä haluaisit. Antaisit jo asian olla ja tyytyisit siihen mitä on.

        Ymmärrät asian emotionaallisesti täysin nurinkurinrisesti ja mielestäni kehittymättömästi.
        Ymmärrät aivan väärin milllaisista tunteista on kyse, ...mm. hengellisistä jne.
        Itse viihdyn paremmin illman äitini seuraa. Siitä ei olle kyse. Vaan syväisemmistä pohdinnoista,

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrät asian emotionaallisesti täysin nurinkurinrisesti ja mielestäni kehittymättömästi.
        Ymmärrät aivan väärin milllaisista tunteista on kyse, ...mm. hengellisistä jne.
        Itse viihdyn paremmin illman äitini seuraa. Siitä ei olle kyse. Vaan syväisemmistä pohdinnoista,

        "poiuytfghj"

        Minä tullen rakastamaan rakkaitani aina ikuisesti samallla emotionaaiisllea hellyydelllä. Niin on vain hämmentävää mitä tehdä tuollaisten niin toisenlaisten ihmisten kanssa. Diemmani on yksinomaan siinä teenkö henkiselllä tielllä oikeat valinnat. Kyse ei oe omista saamisista vaan henkisen tien oikeista valinnoista.
        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä tullen rakastamaan rakkaitani aina ikuisesti samallla emotionaaiisllea hellyydelllä. Niin on vain hämmentävää mitä tehdä tuollaisten niin toisenlaisten ihmisten kanssa. Diemmani on yksinomaan siinä teenkö henkiselllä tielllä oikeat valinnat. Kyse ei oe omista saamisista vaan henkisen tien oikeista valinnoista.
        "poiuytrfghj"

        Ja siis mun mielestä aina llastaan kuulluu rakastaa tuonpuoleiseen asti emotionnaalisellla helllyydellä. Itse en voisi mitään muuta tehdä.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis mun mielestä aina llastaan kuulluu rakastaa tuonpuoleiseen asti emotionnaalisellla helllyydellä. Itse en voisi mitään muuta tehdä.

        "poiuytrdfghj"

        Mulle on ongellma mitä tehdä ihmisten suhteen jotka sotkevat nämä arvoni.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle on ongellma mitä tehdä ihmisten suhteen jotka sotkevat nämä arvoni.

        "poiuytrfghj"

        En hallua päähäni ajatusmalllejaan. En edes ymmärrä kaikenmaaiman väänkäämistä llasten ja vanhempien väisistä asioista. Minullle asia on äärimmäisen yksinkertainen llastaan rakastetaan ikuisesti oikeallla rakkaudellla llempeästi. Eipä ole mitään pähkäitävää paitsi ihmisistä jotrka eivät olle tätä asian yksinkertaisuutta oivalltaneet....en jaksais kärsiä ongelmistaan omia hartioillani, koska mullla ei sellllaista ongemaa olle omasta takaa.


        "poiuytrdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En hallua päähäni ajatusmalllejaan. En edes ymmärrä kaikenmaaiman väänkäämistä llasten ja vanhempien väisistä asioista. Minullle asia on äärimmäisen yksinkertainen llastaan rakastetaan ikuisesti oikeallla rakkaudellla llempeästi. Eipä ole mitään pähkäitävää paitsi ihmisistä jotrka eivät olle tätä asian yksinkertaisuutta oivalltaneet....en jaksais kärsiä ongelmistaan omia hartioillani, koska mullla ei sellllaista ongemaa olle omasta takaa.


        "poiuytrdfgh"

        siis se ikuisesti tarkoittaa, että vieä tuonpuoleisessakin ehdottoman varmasti.

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siis se ikuisesti tarkoittaa, että vieä tuonpuoleisessakin ehdottoman varmasti.

        "poiuytfghjk"

        Se aivan oikein syvin rakkaus kun vaan on ikuista ikuisuuteen asti.

        "poiuytfghjk"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se aivan oikein syvin rakkaus kun vaan on ikuista ikuisuuteen asti.

        "poiuytfghjk"

        itseasiassa hengelllinen tai henkinen (ei enää psykologinen ) kokemus.


        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itseasiassa hengelllinen tai henkinen (ei enää psykologinen ) kokemus.


        "poiuytrdfghj"

        Ja mä en jaksais ihmisiä jotka kitisee näistä asioista, siitä on kyse. Sinä tällä kitiset, kuten vanhempani, ja he siellä luurissa mun kokemuksen mukaan.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mä en jaksais ihmisiä jotka kitisee näistä asioista, siitä on kyse. Sinä tällä kitiset, kuten vanhempani, ja he siellä luurissa mun kokemuksen mukaan.

        "poiuytfghj"

        Ja oon toivoton kuinka teitä hoitaisin . Mutta kai on vaan jätettävä teidät.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja oon toivoton kuinka teitä hoitaisin . Mutta kai on vaan jätettävä teidät.

        "poiuytrfghj"

        Kuulisitte mun tai mun vanhempien tai sun tai niiden vastaajien puhetyylin.
        En taida ollla minä joka vinkuu. Varsinkin kun oen nyt vielä treenannut puhetyyini entistä hilltymmäksi ja lempeämmäksi nauhoittamalla puhettani. Treenannut hermostovaurioiden korjaamiseksi.

        "poiuytrfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulisitte mun tai mun vanhempien tai sun tai niiden vastaajien puhetyylin.
        En taida ollla minä joka vinkuu. Varsinkin kun oen nyt vielä treenannut puhetyyini entistä hilltymmäksi ja lempeämmäksi nauhoittamalla puhettani. Treenannut hermostovaurioiden korjaamiseksi.

        "poiuytrfgh"

        Ja tämä kaikkihan on aivan naurettavaa. Että siis olisi ymmärrettävä tapa toimia, jos sukulainen yllättäen vakavasti vammautuu, hylätä hänet yksin asuntoonsa ja sanoa: "Minä en tiedä asiasta mitään !" Ja tuo olisi myös auttavan puhellimen mukaan ymmärrettävä suhtautumistapa ? Ehkä he kehtaa sanoa noin henkihieverissä olevalle, mutta kehtaisko he sanoa noin terveelle vahvalle ihmisellle että : "Joo se on ymmärrettävä normaali tapa toimia että hylätään vammautunut sukulainen asuntoonsa ja sanotaan että minä en tiedä asiasta mitään " ???
        Ja mun pitäis vielä kuunnella tuolaista kahelia juttua tosissaan ?

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tämä kaikkihan on aivan naurettavaa. Että siis olisi ymmärrettävä tapa toimia, jos sukulainen yllättäen vakavasti vammautuu, hylätä hänet yksin asuntoonsa ja sanoa: "Minä en tiedä asiasta mitään !" Ja tuo olisi myös auttavan puhellimen mukaan ymmärrettävä suhtautumistapa ? Ehkä he kehtaa sanoa noin henkihieverissä olevalle, mutta kehtaisko he sanoa noin terveelle vahvalle ihmisellle että : "Joo se on ymmärrettävä normaali tapa toimia että hylätään vammautunut sukulainen asuntoonsa ja sanotaan että minä en tiedä asiasta mitään " ???
        Ja mun pitäis vielä kuunnella tuolaista kahelia juttua tosissaan ?

        "poiuytrfghj"

        Siis ihan teoriatasolla koen tollasen jutun kuunteemisen psyykettä vahingoittavana henkisenä väkivatana ihan riippumatta omasta tilanteestani. Siis toi juttu vaan jotenkin kuuostaa aivoissa niin pahalta ja väärältä vaikken itse mitään apua tarvitsisikaan-

        "poiuytfdfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis ihan teoriatasolla koen tollasen jutun kuunteemisen psyykettä vahingoittavana henkisenä väkivatana ihan riippumatta omasta tilanteestani. Siis toi juttu vaan jotenkin kuuostaa aivoissa niin pahalta ja väärältä vaikken itse mitään apua tarvitsisikaan-

        "poiuytfdfgh"

        Mun mielestä täysin kohtuutonta kenenkään joutua edes kuuntelemaan noin raakaa puhetta puhumattakaan siitä että oikeasti toimittaisiin noin.


        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrät asian emotionaallisesti täysin nurinkurinrisesti ja mielestäni kehittymättömästi.
        Ymmärrät aivan väärin milllaisista tunteista on kyse, ...mm. hengellisistä jne.
        Itse viihdyn paremmin illman äitini seuraa. Siitä ei olle kyse. Vaan syväisemmistä pohdinnoista,

        "poiuytfghj"

        Jos kerran viihdyt paremmin ilman äitisi seuraa, niin miksi sitten valitat vuodesta toiseen siitä, kun hän ei osoita sinua kohtaan haluamallasi tavalla sitä kiintymystä/rakkautta. Ymmärrän tasan tarkkaan mitä yrität nyt sanoa hengellisillä /emotionaalisilla tunteilla. Sinun henkiset valintasi eivät liity millään lailla äitisi rakkauden osoituksiin sinua kohtaan. Sanot, että lastaan on rakastettava tuonpuoleiseen asti, kuten sinä teet. Olette kaksi eri ihmistä sinä ja äitisi. Et voi vaatia häntä tuntemaan samalla lailla kanssasi. Yrititkö saada silläkin myötätuntoa itsellesi äidiltäsi, kun "hermostovaurioituneena" ilmoitit hänelle vaurioituneesi? Hän vastasi, ettei tiedä asiasta mitään. Se olikin raakaa puhetta ja oikein henkistä väkivaltaa, joka aivoissasi kuulosti pahalta ja väärältä., vaikka apua et tarvitsisikaan. Mitä odotit hänen siinä tilanteessa sanovan, tai tekevän? Näistä kirjoituksistasi käy hyvin selville mikä se perimmäinen ongelmasi on, mutta et voi myöntää sitä edes itsellesi, vaan syytät kaikesta vanhaa äitiäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran viihdyt paremmin ilman äitisi seuraa, niin miksi sitten valitat vuodesta toiseen siitä, kun hän ei osoita sinua kohtaan haluamallasi tavalla sitä kiintymystä/rakkautta. Ymmärrän tasan tarkkaan mitä yrität nyt sanoa hengellisillä /emotionaalisilla tunteilla. Sinun henkiset valintasi eivät liity millään lailla äitisi rakkauden osoituksiin sinua kohtaan. Sanot, että lastaan on rakastettava tuonpuoleiseen asti, kuten sinä teet. Olette kaksi eri ihmistä sinä ja äitisi. Et voi vaatia häntä tuntemaan samalla lailla kanssasi. Yrititkö saada silläkin myötätuntoa itsellesi äidiltäsi, kun "hermostovaurioituneena" ilmoitit hänelle vaurioituneesi? Hän vastasi, ettei tiedä asiasta mitään. Se olikin raakaa puhetta ja oikein henkistä väkivaltaa, joka aivoissasi kuulosti pahalta ja väärältä., vaikka apua et tarvitsisikaan. Mitä odotit hänen siinä tilanteessa sanovan, tai tekevän? Näistä kirjoituksistasi käy hyvin selville mikä se perimmäinen ongelmasi on, mutta et voi myöntää sitä edes itsellesi, vaan syytät kaikesta vanhaa äitiäsi.

        Siksi että mun mielestä tässä on tapahtunut paljon moraalisesti varsin väärää.
        Se on yeensä ainoita syitäni valittaa mistään.


        "poiuytrffghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että mun mielestä tässä on tapahtunut paljon moraalisesti varsin väärää.
        Se on yeensä ainoita syitäni valittaa mistään.


        "poiuytrffghj"

        En odota äiditäni mitään.
        Auttavalta puheimelta odottaisin toisenlaisia periiaatteita kuin esim. vammautuneen lläheisen hylkäämisen yksin ok:na pitämistä niinkuin ei oisi tietävinään ja sitten emotionaalinen kiusaaminen ja aivojen rasittaminen puhelimen väityksellä turhalla kuormalla.

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En odota äiditäni mitään.
        Auttavalta puheimelta odottaisin toisenlaisia periiaatteita kuin esim. vammautuneen lläheisen hylkäämisen yksin ok:na pitämistä niinkuin ei oisi tietävinään ja sitten emotionaalinen kiusaaminen ja aivojen rasittaminen puhelimen väityksellä turhalla kuormalla.

        "poiuytrdfghj"

        Ja siis mä kannatan läheistensä rakastamista ja muidenkin.


        "poiuytfdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja siis mä kannatan läheistensä rakastamista ja muidenkin.


        "poiuytfdfghj"

        Ja mun mieestä on t'äysin epämooralista että esim. ihmisen persoonalla tai elämäntarinalla on vaikutusta siihen kuinka halukkaasti vammautuessa tuetaan.

        "poiuytrfgh"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mun mieestä on t'äysin epämooralista että esim. ihmisen persoonalla tai elämäntarinalla on vaikutusta siihen kuinka halukkaasti vammautuessa tuetaan.

        "poiuytrfgh"

        "Olen vammautunut "

        Vastaus:
        "Joo joo mutta milllainen ihminen sä muuten olet ?"

        Mun mielestä toi on täysin epäasialllista

        "poiuytrdfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Olen vammautunut "

        Vastaus:
        "Joo joo mutta milllainen ihminen sä muuten olet ?"

        Mun mielestä toi on täysin epäasialllista

        "poiuytrdfghj"

        Tuo on piilosyrjintää. Tasavertaisuuden kiertämistä.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on piilosyrjintää. Tasavertaisuuden kiertämistä.

        "poiuytrfghj"

        Olen vammautunut, kuuluu vastata:
        "Millainen vamma ? Miten se tapahtui . "

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen vammautunut, kuuluu vastata:
        "Millainen vamma ? Miten se tapahtui . "

        "poiuytrfghj"

        Kun päätyy tietämättömien ihmisten kanssa juttusie tämmönen taakka siitä seuraa,
        niinkuin tuo yksin kommentoija täällä jo vuosia jankkaamassa yhtä ja samaa sisällöttömiä komenttejaan. Ja sitten oma kehistys hidastuu tommosten häiriötekijöiden takia.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun päätyy tietämättömien ihmisten kanssa juttusie tämmönen taakka siitä seuraa,
        niinkuin tuo yksin kommentoija täällä jo vuosia jankkaamassa yhtä ja samaa sisällöttömiä komenttejaan. Ja sitten oma kehistys hidastuu tommosten häiriötekijöiden takia.

        "poiuytrfghj"

        Aivovaurioinen on mieluisaa keskusteluseuraa koska silloin jokainen saa kokea itsensä niin älykkääksi ja kyvykkääksi.

        "poiuytrffghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kerran viihdyt paremmin ilman äitisi seuraa, niin miksi sitten valitat vuodesta toiseen siitä, kun hän ei osoita sinua kohtaan haluamallasi tavalla sitä kiintymystä/rakkautta. Ymmärrän tasan tarkkaan mitä yrität nyt sanoa hengellisillä /emotionaalisilla tunteilla. Sinun henkiset valintasi eivät liity millään lailla äitisi rakkauden osoituksiin sinua kohtaan. Sanot, että lastaan on rakastettava tuonpuoleiseen asti, kuten sinä teet. Olette kaksi eri ihmistä sinä ja äitisi. Et voi vaatia häntä tuntemaan samalla lailla kanssasi. Yrititkö saada silläkin myötätuntoa itsellesi äidiltäsi, kun "hermostovaurioituneena" ilmoitit hänelle vaurioituneesi? Hän vastasi, ettei tiedä asiasta mitään. Se olikin raakaa puhetta ja oikein henkistä väkivaltaa, joka aivoissasi kuulosti pahalta ja väärältä., vaikka apua et tarvitsisikaan. Mitä odotit hänen siinä tilanteessa sanovan, tai tekevän? Näistä kirjoituksistasi käy hyvin selville mikä se perimmäinen ongelmasi on, mutta et voi myöntää sitä edes itsellesi, vaan syytät kaikesta vanhaa äitiäsi.

        En minä olekaan vaatinut, vaan pyytänyt tästä syystä auttavassa puhelimessa tukemaan puheen avullla yhteyden katkaisussa tuolloin välittömästi.

        "poiuytfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä olekaan vaatinut, vaan pyytänyt tästä syystä auttavassa puhelimessa tukemaan puheen avullla yhteyden katkaisussa tuolloin välittömästi.

        "poiuytfghj"

        Koska erittäin sairas ja yhä riskaapelimmaksi menevä peli oli meneillään. Siksi pyysin tukemaan sen katkaisua välittömästi. Tuo on asian sivuseikka että äiti on tuonut esiin ettei pidä lainkaan rakkaudesta empatiasta lempeydestä tai ystävälllisyydestä. Koen sellaisen ihmisen riskaapeliksi tavallaan.

        "poiuytrfghj"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska erittäin sairas ja yhä riskaapelimmaksi menevä peli oli meneillään. Siksi pyysin tukemaan sen katkaisua välittömästi. Tuo on asian sivuseikka että äiti on tuonut esiin ettei pidä lainkaan rakkaudesta empatiasta lempeydestä tai ystävälllisyydestä. Koen sellaisen ihmisen riskaapeliksi tavallaan.

        "poiuytrfghj"

        Koska kylllä koen että luotto ihmiseen yleensä perustuu perustuu juuri kykyyn rakkauteen, empatiaan, ystävälllisyyteen ja lempeyteen. Mun mielestä meno on liian vaarallista ilman noita. Painostamaa mua yhteyteen noita omaamattomaan henkilöön minut altistetaan vähintään emotionaaiselle väärinkäytölle. Millä oikeudella ?

        "poiuytrdfghj"


    • Anonyymi

      Totta

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      313
      2859
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2203
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1651
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      189
      1541
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1345
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1243
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1094
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      20
      1092
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      921
    Aihe