rauha sakuli rauha

 riina00

Olet kyllä oikeassa siinä, että tuo usean sheriffin valitseminen ja toiminta saattaisi olla hankalaa. Mutta se kuitenkin helpottaisi asioita ja palstoista tulisi varmasti siistimpiä. Tai ainakin olisi hyvä jos jokaisella sheriffillä olisi varasheriffi, eli jos virallinen sheriffi ei pysty hoitamaan töitään esimerkiksi sairauden tai matkan tai muun syyn vuoksi, niin hän voisi siksi aikaa antaa ohjat tälle varasheriffille.

Itse olen palstalla lähettänyt tänäänkin useita poistopyyntöjä, kuten myös alkuviikolla ja kyseiset viestit eivät silti ole poistuneet, kuten tämä grosso ja suuren häirikön kikin viestit siinä keskustelussa.

Tämä bannaus on muutenkin melko monimutkaista, eikä siihen kannatakaan ryhtyä aivan heppoisin perustein, mutta nimimerkin bannaus olisi jo hieman helpompaa. Tosin jos sheriffeille tälläiset oikeudet annettaisiin, niin väärinkäytöksiä varmasti syntyisi valitettavasti.

Ja itse ainakin sheriffinä kiertelen paljon palstoja suomi24:lla, ja aina kun asiattomuuksia näen, niin lähetän viestin asiattomasta viestistä, koska sheriffinä tiedän sen helpottavan valtavasti sheriffien toimia.

Ja mitä tuohon sheriffien arvostelemiseen tulee, niin mielestäni pieni kritiikki on joskus paikallaan. Ja tällä palstalla on erityisesti rutistu ja valitettu sheriffin toiminnasta, tai pikemminkin siitä, että sheriffi ei toimi. Toisinaan Mimmu on kyllä paras mahdollinen sheriffi, eli toisinaan viestit katoavat jo ennenkuin niistä ehtii ilmoittaakaan, mutta toisinaan kestää hieman turhan kauan ennenkuin viestit poistuvat, kuten tällä kertaa. Viesti on nyt ollut palstalla useita päiviä ja uskon, että se on saanut kymmeniä poistopyyntöjä (mahtaa mimmun sähköposti olla täynnä) mutta siltikään viesti ei ole poistunut. Voihan tietysti olla, että sheriffi ei ole nähnyt siinä mitään asiatonta, mutta useat palstalaiset ovat.

8

432

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "rauha"

      Tämä Mimmu on sitten ollut jo kauan sairaana tai matkoilla???

    • sudenkorento75

      odottelen tosiaan tuon kikin kommenttien poistoa...mutta turhaan :-(
      Mielestäni seriffiä saa ja pitääkin arvostella jos asiat ei hoidu, tietysti asiallisesti.
      No toivokaamme,että asioihin tulee parannus. (tuo varaseriffi idea ei ole ollenkaan huono.)

    • Hetkonen hetkonen, mites tämä nyt tähän on tullut. En ole tätä ainakaan itse tähän laittanut, mutta koska nimeni on rekisteröity, kenenkään ei pitäisi pystyä sitä käyttämään. Ehkä sitten Mimmu on sen tähän siirtänyt, tai sitten kiki on onnistunut kirjoittamaan minun nimimerkilläni.

      • sudenkorento75

        kun luulin että se olit sinä! Nimimerkkihän ei olekkaan sama koska siinä on yksi välilyönti ennen r kirjainta, arg!


      • sudenkorento75 kirjoitti:

        kun luulin että se olit sinä! Nimimerkkihän ei olekkaan sama koska siinä on yksi välilyönti ennen r kirjainta, arg!

        Tosin itse en kyllä onnistunut kirjoittamaan tuon välimerkin kanssakaan hämy-riinana, kun koitin tehdä eräälle palstalle testiä. Mutta kiki on ennenkin onnistunut huijaamaan ihmisiä ja hän osaa tietotekniikan melko hyvin. Jos se sheriffi nyt joskus palailee niin hän voisi poistaa tämänkin tekstin.


      • riina00 kirjoitti:

        Tosin itse en kyllä onnistunut kirjoittamaan tuon välimerkin kanssakaan hämy-riinana, kun koitin tehdä eräälle palstalle testiä. Mutta kiki on ennenkin onnistunut huijaamaan ihmisiä ja hän osaa tietotekniikan melko hyvin. Jos se sheriffi nyt joskus palailee niin hän voisi poistaa tämänkin tekstin.

        pysty antamaan tuolle Kikille porttikieltoa näille palstoille? Ei luulisi olevan vaikeaa nykytekniikalla selvittää kuka tuo henkilö on ja lähettää henkilökohtaista postia hänelle.


      • issu56

        merkillistä arvelinkin hommassa olevan. Ensinnäkin kuori puuttui ja tosiaan se yksi välilyönti. Tuli toisinsanoen väkisinkin mieleen, että onkohan meistä kukaan enää "turvassa" rekistetöidyn nickinsä takana, kun tämmöistä voi joku pässinpää räätälöidä ihan mielensä mukaan?
        Eiköhän tässä nyt jo pitäisi ylläpidon ruveta tositoimiin moisen häiriköinnin poissaattamiseksi!!


      • Nuokkuhelmikkä
        issu56 kirjoitti:

        merkillistä arvelinkin hommassa olevan. Ensinnäkin kuori puuttui ja tosiaan se yksi välilyönti. Tuli toisinsanoen väkisinkin mieleen, että onkohan meistä kukaan enää "turvassa" rekistetöidyn nickinsä takana, kun tämmöistä voi joku pässinpää räätälöidä ihan mielensä mukaan?
        Eiköhän tässä nyt jo pitäisi ylläpidon ruveta tositoimiin moisen häiriköinnin poissaattamiseksi!!

        Olisi ihan kiva jos ylläpito joskus esittäytyisi. Millaisia ihmisiä siellä ylläpidossa on töissä? he voivat kirjoitella tännekin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      179
      4079
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      115
      2626
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      324
      2224
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      130
      2185
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      53
      1896
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1495
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      107
      1361
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      30
      1332
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1170
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1051
    Aihe