mies menee

epäkuntoon

usein neljän kympin jälkeen... eturauhanen vihmoo, paikat on jäykkinä sieltä mistä ei pitäis... aikä ole sieltä mistä soisi... Naisia yritetään ymmärtää.. yritetään meitä miehiäkin.... säälikää edes meitä. ERNESTI 40

8

870

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lillasyster

      Älä sure, saattaa naisetkin mennä epäkuntoon.
      Jollain lirahtelee pisut pöksyyn, täytyy käyttää vaippoja. Ja joillakin voi olla jo vaihdevuosi-ongelmia. Kolotusta siellä, kolotusta täällä.

      Taitaa kyllä olla niin, että naisille löytyy ymmärtäjiä enemmän. Siis naisista.
      Miehet "ymmärtää" naista siten, että vaihdevuosien piikkiin saa laitettua monta asiaa.
      Tai sitten ei nainen ole "saanut" tarpeeksi. Puutteessa mäkättää.
      Hyvät selitykset.

      Onhan niitä hyviä asioita tässä iässä vaikka mitä.
      Vanhetaan me kaikki, vanhetaan yhdessä.

    • japanitar

      toiselle, toinen toiselle..näinhän se menee:)) Niistä on kuitenkin selvittävä, koska lisää tulee....

    • KalleGraniitti

      Oot Ernesti kyllä viettänyt hurjaa nuoruutta ja kehoasi rääkännyt. Ettei olis vaan tuota keskikupolia kertynyt ja vihannekset jätetty lautasen reunoille. Mihin lie heppiskin työntänyt kun noin jo nyt eturauhasta vihmoo, ettet vaan olis maksullisissa käynyt? Kyllä tässä iässä pitäis olla ihan yhtä hyvässä kunnossa kuin kauniimpi sukupuoli. Pientä remppaa, mutta ei nyt mitään suurta... vielä ei kuitenkaan ole liian myöhäistä. Alko vähemmäksi, vihannesta, liikuntaa ja voimistelua. Jos ei keskikeho jäykistele niin rohkeasti Viagraa peliin. Jo alkaa taas elämä hymyilemään.

      • sivusta seurannut

        asiaa. Itse me voimme paljon vointiimme vaikuttaa, eikä koskaan ole liian myöhäistä aloittaa... Ei ihme, että viisikympisinä miehet näyttääkin jo ukoilta. Sympatiaa sinulle, mutta älä jää vaivojasi vaikertamaan. Ja kyllä niistä puhua saa, mieskin.


      • ricksu

        Toi oli hauskasti kirjoitettu,KalleG...
        Ja ihan täyttä asiaa,ei siinä sääli auta :))


      • Seksi on todellakin paras lääke eturauhasvaivoihin,sikäli toi sun juttus on vähän tempastu mistä sattuu,ei sitä rauhanen tiedä jos isäntä makselee siitä hommasta.


    • Ymmärtämättömyydestä ei varmasti ole kysymys, MUTTA: ikäisemme miehet eivät helposti puhu ongelmistaan.

      Siinä sitä sitten yksin ihmetellään, kun moni kaveri (yhtä puhumaton) kärsii samoista vaivoista.
      Puhuminen ei poista oireita, mutta helpottaa henkisesti ja kannustaa hakemaan helpotusta lääkäristä tms. taholta, joka ei sääli vaan auttaa!

      Meillä naisilla on sikäli helpompaa.?!

    • tuskin sitä tarvitsetkaan.. ettet vaan provoilisi?
      Yli 50v miehen sanomana: "nuorempana oli selkä notkea, ja mulkku jäykkä, nyt ihan toisin päin". Sekin oli "huuliveikon" sanomaa, eikä sitä otettu ihan vakavasti.
      Mutta jos oikeasti, niin kyllä ymmärrystä löytyy, ja kuten todettu myös lääkkeitä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2226
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1445
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      149
      1150
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      987
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    Aihe