Hän kertoi, että ihmiskunta tulee tiensä päähän heinäkuun loppuun mennessä.
Jumala puhui juuri minulle
16
87
Vastaukset
- Anonyymi
höpöhöpöö
- Anonyymi
Niin hän sanoi.
- Anonyymi
Minuun kannattaa luottaa, sillä odotan myös lasta, vaikka olen neitsyt. Jumala on selvästi valinnut minut.
Anonyymi kirjoitti:
Minuun kannattaa luottaa, sillä odotan myös lasta, vaikka olen neitsyt. Jumala on selvästi valinnut minut.
Kuinka kehtaat syntinen Luojaasi pilkata? Häntä joka on sinunkin syntiesi sovitukseksi kuollut ristillä. Tuo tie vie helvettiin, ellet käänny. 🥵
- Anonyymi
yksikristitty kirjoitti:
Kuinka kehtaat syntinen Luojaasi pilkata? Häntä joka on sinunkin syntiesi sovitukseksi kuollut ristillä. Tuo tie vie helvettiin, ellet käänny. 🥵
Pilkkaamaan kykenee jokainen surkeinkin luuseri.
yksikristitty kirjoitti:
Kuinka kehtaat syntinen Luojaasi pilkata? Häntä joka on sinunkin syntiesi sovitukseksi kuollut ristillä. Tuo tie vie helvettiin, ellet käänny. 🥵
2 % Yhdysvaltain teiniraskauksista on saanut alkunsa neitseellisesti ja miehen koskematta, jos äitikokelaitten kertomukset pitävät paikkansa. Ja nämä neitseelliset raskaudet sattuvat järkiään juuri uskovaisten perheitten tyttärille.
Tieto on peräisin painetun Aamulehden artikkelista muutaman vuoden takaa.
Jos Jumala tosiaan on valinnut viestinviejäkseen Anonyymin nettilänkyttäjän, Hänen pitäisi kiireesti tutkituttaa päänsä. Taivaasta löytynee psykiatri asiaa hoitamaan.
- Anonyymi
Minäkin olen raskaana.
Olen mies.
Ja olen neitsyt.- Anonyymi
olitko siinä kulkueessa?
- Anonyymi
Jumala on selvästi valinnut sinutkin. Onneksi olkoon raskautesi johdosta.
- Anonyymi
Onko tämä korona todellaki saanut ihmisten päät sekoaan?
- Anonyymi
Lars Leevin pää meni sekaisin jo 1800 luvulla. Tämä on vain jatkumoa sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lars Leevin pää meni sekaisin jo 1800 luvulla. Tämä on vain jatkumoa sille.
Just,Ja sen sai sekasi juopottelu epidemia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just,Ja sen sai sekasi juopottelu epidemia.
oli vielä kova mies kiroilemaankin...
Sun epäjumalas puhuu sulle,Jeesuksen tuleminen on vielä edessä päin,tulee kyllä kun aika on täynnä.
- Anonyymi
Mikähän "jumala" on sinulle nyt puhunut ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419