Hän kertoi, että ihmiskunta tulee tiensä päähän heinäkuun loppuun mennessä.
Jumala puhui juuri minulle
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
höpöhöpöö
- Anonyymi
Niin hän sanoi.
- Anonyymi
Minuun kannattaa luottaa, sillä odotan myös lasta, vaikka olen neitsyt. Jumala on selvästi valinnut minut.
Anonyymi kirjoitti:
Minuun kannattaa luottaa, sillä odotan myös lasta, vaikka olen neitsyt. Jumala on selvästi valinnut minut.
Kuinka kehtaat syntinen Luojaasi pilkata? Häntä joka on sinunkin syntiesi sovitukseksi kuollut ristillä. Tuo tie vie helvettiin, ellet käänny. 🥵
- Anonyymi
yksikristitty kirjoitti:
Kuinka kehtaat syntinen Luojaasi pilkata? Häntä joka on sinunkin syntiesi sovitukseksi kuollut ristillä. Tuo tie vie helvettiin, ellet käänny. 🥵
Pilkkaamaan kykenee jokainen surkeinkin luuseri.
yksikristitty kirjoitti:
2 % Yhdysvaltain teiniraskauksista on saanut alkunsa neitseellisesti ja miehen koskematta, jos äitikokelaitten kertomukset pitävät paikkansa. Ja nämä neitseelliset raskaudet sattuvat järkiään juuri uskovaisten perheitten tyttärille.
Tieto on peräisin painetun Aamulehden artikkelista muutaman vuoden takaa.
Jos Jumala tosiaan on valinnut viestinviejäkseen Anonyymin nettilänkyttäjän, Hänen pitäisi kiireesti tutkituttaa päänsä. Taivaasta löytynee psykiatri asiaa hoitamaan.
- Anonyymi
Minäkin olen raskaana.
Olen mies.
Ja olen neitsyt.- Anonyymi
olitko siinä kulkueessa?
- Anonyymi
Jumala on selvästi valinnut sinutkin. Onneksi olkoon raskautesi johdosta.
- Anonyymi
Onko tämä korona todellaki saanut ihmisten päät sekoaan?
- Anonyymi
Lars Leevin pää meni sekaisin jo 1800 luvulla. Tämä on vain jatkumoa sille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lars Leevin pää meni sekaisin jo 1800 luvulla. Tämä on vain jatkumoa sille.
Just,Ja sen sai sekasi juopottelu epidemia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just,Ja sen sai sekasi juopottelu epidemia.
oli vielä kova mies kiroilemaankin...
Sun epäjumalas puhuu sulle,Jeesuksen tuleminen on vielä edessä päin,tulee kyllä kun aika on täynnä.
- Anonyymi
Mikähän "jumala" on sinulle nyt puhunut ???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 367191
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04708- 624009
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292978Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon362973Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452596Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262535- 301942
- 401883
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731787