Olen alkanut tässä tosissani miettimää ongelmaani kirjottelen jokapäivä eri palstoihin omaavani sen ja sen sairauden saadakseni päivän nautintopalkkini täytettyä en haluaisi tehdä niin mutta joku sisälläni pakottaa olen ennestään todella impulsiivinen ihminen en kestä kritiikkiä, käytän huumeita sekä varastelen kaupasta ja aina kaikki ystävyyssuhteeni perustuvat siihen kun olen selittänyt omaavani jonkun psykosomaattisen tai neurologisen sairauden viiltelin aikoinani jotta muut näkisivät ranteeni en niinkään ollut edes masentunut mutta tätä on jatkunut jo vuosia nyt vasta havahduin parisuhteetkin on menny aikalailla sillä periaatteella että on tekaistu joku hieno tarina mikä oikeuttaisi kyseisen henkilön pitämään minusta pahimpina aikoina saatoin selittää kuinka minulla on syöpä ja että hänen pitäisi alkaa minun kanssa suhteeseen muuten tapan itseni minulla on myös parafilioita olen haaveillut seksistä eläimien kanssa sekä saan siitä voimakasta kliimaksia tiedän kuinka sairaalta tämä koko teksti kuulostaa mutta lääkärit epäilevät minulla epäsosiaalista persoonallisuushäiriöö ja itse taas luulen olevani täysin normaali. (eikä ole provo tai shokkimielessä kirjoitettu) halusin vain avautua ja kuulla myös teidän mielipiteenne asiaan.
Mielenjohdeteksti
Anonyymi
1
88
Vastaukset
- Anonyymi
Mielipiteeni: ihan oikeasti, et ole provo? Vaikea uskoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1932604Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki402485Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from592164- 1092124
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702054Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402050Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la681454- 1341289
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241147- 601033