Liittyykö siitepölyallergiaan kuiva suu ja nielu. Ja ei, en ole käyttänyt allergialääkkeitä joten siitä ei johdu.
Kuiva suu
3
1054
Vastaukset
- Anonyymi
Googleta, moneen asiaan voi liittyä. Ikään, lääkkeisiin ym. Varmaan kuiva hengitysilmakin ja pöly vaikuttaa. Ja ainakaan itse en uskalla korona-aikaan juoda tai syödä kodin ulkopuolella. Monesti illalla huomaan olevani janoinen, eli olen kuivunut kävellessä ja hikoillessa.
- Anonyymi
Allergia aiheuttaa limakalvojen kuivumista eli nenän, suun limakalvot voivat kuivua sekä myös silmät voivat olla kuivemmat kuin tavallisesti.
Käyttääkö aloittaja jotain muita lääkkeitä kun kirjoittaa ettei käytä allergialääkkeitä?
Jotkut lääkkeetkin kuivattavat suuta. - Anonyymi
Itselläni ollut nyt kolmisen viikkoa kurkku/nielu erikoinen. Oireilu alkoi ihan perus vilustumis kurkku kivulla. Se meni noin 1 vk ohi, mutta kurkun kuivuus, palan tunne ja ajoittainen kipeytyminen vaan jatkuu. Olen pölyallerginen, mm siitepölyt ja huonepöly. Käytössä allergialääke, ja nesteenpoisto sekä Aerius nenäsuihke. Nuo kaikki taitaa kuivattaa lisää. Varsinkin lenkin jälkeen nielu ärtyisä, vähän kipeäkin välillä. Bebathen imeskelytabl auttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146