Iso peppu seksikäs?

Anonyymi

Miehet, pidättekö pienestä vai reilusta pepusta naisella? Arastelen pukeutumista tiukkohin housuihin, kun iso peppu näkyy. Kaapista löytyy istuvia housuja, laitanko rohkeesti?

63

3973

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moikka. Miehet pitää kaikenlaisista pepuista. Jotkut pienistä, jotkut isoista. Itse kannatan muodokkaita peppuja. Niissä on "sitä jotain" ja se saa näkyä. Toivotan kaikille naisille ehdottomasti itsevarmuutta olla oma itsensä. Ympäristön arvostelu kannattaa jättää omaan arvoonsa.
      Hei tämä elämä on lopulta kuitenkin niin nopeasti mennyt, ettei kannata murehtia kaikkia turhia asioita ;D T: Jere

      • Anonyymi

        Pari päivää sitten näin keskiikäisen naisen lidissä vaalean ruskeat lekkinsit jalassa, tosi reenattu peppu


    • Laita istuvat vaan, kyllä se näkyä pitää :)

    • Iso peppu on seksikäs 😘

    • Anonyymi

      Sporttinen peppu ja iso peppu on seksikäs kunhan ei ole iso läskiperse

      • Anonyymi

        Se on semmoinen latinopeppu, vaikka en latinonainen olekaan. Kova treeni on antanut lisämuotoa luontoäidin muotojen päälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on semmoinen latinopeppu, vaikka en latinonainen olekaan. Kova treeni on antanut lisämuotoa luontoäidin muotojen päälle.

        Kuulostaa hyvältä..pistä vaan tyköistuvat housut.
        Olisi mukava olla makutuomarina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on semmoinen latinopeppu, vaikka en latinonainen olekaan. Kova treeni on antanut lisämuotoa luontoäidin muotojen päälle.

        Laita tiukkaa päälle vaan.se on hienoa että naiset antaa muotojen näkyä.


      • Anonyymi
        Janima74 kirjoitti:

        Laita tiukkaa päälle vaan.se on hienoa että naiset antaa muotojen näkyä.

        Olin rohkea tänään ja olin ulkona housuissa, joissa kurvit näkyivät. Ei aivan tiukat housut mut hyvä aloitus. Takki ei peittänyt peppua. Meni hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin rohkea tänään ja olin ulkona housuissa, joissa kurvit näkyivät. Ei aivan tiukat housut mut hyvä aloitus. Takki ei peittänyt peppua. Meni hyvin.

        Rintojakin tuli korostettua puolet enemmän mitä yleensä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin rohkea tänään ja olin ulkona housuissa, joissa kurvit näkyivät. Ei aivan tiukat housut mut hyvä aloitus. Takki ei peittänyt peppua. Meni hyvin.

        Hienoa.niin pitääki.kyllä nautin kun saan kattella kireis pöksyis olevaa peppua.mikä sen ihanenpaa.naiset suotta vähättelee itteensä.


    • Anonyymi

      Naisella tiukat kireät housut ja iso perse on todella seksikäs.
      miehet tuijottaa kieli pitkällä ja pippeli pystyssä.
      kun naisella on vielä tiukat nahkahousut, niin miehet on polvillaan.

      • Anonyymi

        Oletteko tiukkojen nahkahousujen kannalla, mikä niissä viehättää, kun iso peppu on tiukoissa nahkahousuissa? Mustat vai muut? Leggingsit ei yhtä hyvät?


    • Missäpäin olet voisin tulla ihan paikan päälle ihailemaan kun pukeudut vaikka legginseihin ...

    • Moi. Kyllä sitä on kiva katsoa, ja koskea. Tykkäätkö pepun silittelystä?

    • Anonyymi

      Iso tietenkin joka on tiukkoihin housuihin puettu on paras ehdottomasti . Takaapäin naiminen on myös isoon takamukseen mahtavinta mitä voi olla saati sitten kun ratsailla on kunnon leveä peppu niin kyllä siinä muna tykkää .. terveisin markku

      • Anonyymi

        Iso peppuni voi olla omapäinen. Sitä voi joutua työstämään ennen kuin antaa periksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso peppuni voi olla omapäinen. Sitä voi joutua työstämään ennen kuin antaa periksi.

        Mielellään kyllä työstäisin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielellään kyllä työstäisin :)

        Kunnon työstäminen veisi ison peppuni taivaisiin. Miten työstäisit sitä? Miten muut työstäisitte?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iso peppuni voi olla omapäinen. Sitä voi joutua työstämään ennen kuin antaa periksi.

        No mutta jopas sattu hienosti tämä,ison pepun lämmittely onkin minun erikoisalaa. Siinä saattaa saada paksut reidet ja kaarevat sääret saada myös osansa.


    • Anonyymi

      Kun on itse tyytyväinen peppuunsa, niin oikeestaan ihan sama, mutta kyllä mäkin ison valitsisin. Trikoot vaan päälle ja näyttämään bebaa🙂

      • Anonyymi

        Voi kun se olisi noin helppoa. En ole jostakin syystä hyväksynyt isoa peppuani. Pitää hankkia rohkeutta ja pyöriä peilin edessä trikoot jalassa. Sen olen sentään tajunnut, että iso koko on ja pysyy mutta helposti pitkällä paidalla ja takilla peitän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun se olisi noin helppoa. En ole jostakin syystä hyväksynyt isoa peppuani. Pitää hankkia rohkeutta ja pyöriä peilin edessä trikoot jalassa. Sen olen sentään tajunnut, että iso koko on ja pysyy mutta helposti pitkällä paidalla ja takilla peitän.

        Suurin osa aikuisista miehistä pitää isosta bebasta. Vaikka olisikin hiukan isompi, niin käytä vaan tiukkoja housuja. Tarvitset hiukan kannustusta siihen. Sun pitää itse pitää myös bebastasi.


    • Anonyymi

      Iso peppu paras peppu, mitä isompi sitä upeampi kunhan reidet ja pohkeet kuuluu samaan sarjaan. Keinotekoiset ei kokonaisuutena ole yleensä ole niin hyviä kun luomu isopeput. Tämän viesti ketjun avaajalla taitaa kuitenkin olla sellainen semi voima peppu.

      • Anonyymi

        Oikein meni, tasapainoinen sekoitus isoa luomupeppua ja hankittua voimapeppua. Reidet samaa luokkaa ja pohkeet istuu kuvaan. Kaukana keinotekoisista.


    • Anonyymi

      Treenattu peppu näyttää aina hyvältä, olipa sitten iso tai pieni. Kimppaan edellistä kommentoijaa, kokonaisuus ratkaisee: reidet ja sääret pitää olla pepun kanssa samaa sarjaa, ja erityisen paljon merkitsee vyötärön ja pepun suhde. Treenattu peppu ja jalat hoikka vyötärö: NAM! Läskiperse ei näytä koskaan hyvältä.

      • Anonyymi

        Näyttää se läski perse hyvältä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää se läski perse hyvältä...

        No ainakin sulle riittää katukuvassa ihailtavaa, kun 60% suomalaisista naisista on tilastojen mukaan ylipainoisia... 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ainakin sulle riittää katukuvassa ihailtavaa, kun 60% suomalaisista naisista on tilastojen mukaan ylipainoisia... 😂

        Eipä nyt ihan niinkään Suomessa kun näyttää että naisilla menee kilot väärään paikkaan.


    • Anonyymi

      Peppu kuin peppu. Käytä juuri niitä housuja kuin haluat. Mutta jos et kestä katseita, ihailevia sellaisia niin parempi jättää tiukat väliin. Meidän miesten katse kun kiinnittyy väkisinkin jos on tiukat housut.

      • ei kiinnity jos on laardia


      • Anonyymi

        Niinpä,sitte miehillekin sopii iso hyvän näköinen peppu jolla voi iskeä naisia ja naiset saavat ihailla amorinkaaria.....kieli pitkällä.....kun mies pyllistää härnätäkseen naisia.....


    • kiinteys on se tärkein tekijä

    • Anonyymi

      Kyllä JLO-peppu on parasta mitä voi olla, taasen sellanen rippikolupoikamainen luuperse ei saa suoroa tojimaan.

      • Anonyymi

        Jlo-peppu ei kyllä ole iso millään mittarilla .


    • iso ja leveä peppu on IHANA ja paras, voi kun löytäisin itselleni naisen kuka omistaa ison ja leveän pepun niin se olisi parempi kuin eurojacpotin päävoitto eli lähetäkkää naiset viestiä osoitteeseen [email protected]

    • Anonyymi

      Naisen iso perse tiukoissa nahkahousuissa panee pippelit seisomaan.
      Nahkahousuissa musta ja punainen on parhaat, muutkin ok.
      Legginsit on tosi hyvät kuten muutkin kireät housut ja shortsit.
      Parasta kun isoperseinen nainen tiukoissa nahkahousuissa on käskevä, komentaa ja osoittaa Ylempiarvoisuutensa.
      miehet tottelee käskyjä ja palvelee naista.

      • Anonyymi

        Just näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näin.

        Selviäisitkö jos päivän saisit minua vain katsella tiukoissa nahkahousuissa? Et saisi koskettaa. Jatkosta määräisin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selviäisitkö jos päivän saisit minua vain katsella tiukoissa nahkahousuissa? Et saisi koskettaa. Jatkosta määräisin minä.

        Just näinhän se elämä on tähänkin asti menny, paitsi että nyt saatoit antaa pienen mahdollisuuden lähempään kontaktiinkin. Tässä mietin että onkohan nahkahousuja naisille joilla persettä riittää varmasti jumaloitavaksi asti. Vai pitääkö vaihtaa joustavanpaan materiaalin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just näinhän se elämä on tähänkin asti menny, paitsi että nyt saatoit antaa pienen mahdollisuuden lähempään kontaktiinkin. Tässä mietin että onkohan nahkahousuja naisille joilla persettä riittää varmasti jumaloitavaksi asti. Vai pitääkö vaihtaa joustavanpaan materiaalin.

        Peli ei ole menetetty. Nahkahousuja on korkealla vyötäröllä ja plus koossa. Iso peppu nauttii. Ovat siltikin tiukat päällä, kun reidetkin kookkaat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peli ei ole menetetty. Nahkahousuja on korkealla vyötäröllä ja plus koossa. Iso peppu nauttii. Ovat siltikin tiukat päällä, kun reidetkin kookkaat.

        Tiedän kyllä että nahkahousuja onko monia kokoja olen itsekin niitä myynyt . mutta se nahka kun ei veny niin sillä hukkaa hyviä muotoja kun taas venyvämmät korostaa, no tietty jos olet teettänyt niin se eri juttu. Minähän en mitään vannabe isopeppuja jumaloi.


      • Anonyymi

        Ja pitkävartiset saappaat jalassa nahkahousujen kans niin olisi täydellistä.


    • Anonyymi

      Vaikeaa se olisi jos saisin vain katsoa sinua pippelini pystyssä.
      kun isoperseinen nainen tiukoissa nahkahousuissa käskee, niin käskyjä on toteltava.
      jos ei, niin Ylempiarvoisena panet minut kuriin ja piiskaat minua.
      minun kuuluu totella ja palvella käskevää naista tiukoissa nahkahousuissa.
      Sinä määräät jatkossa.

      • Anonyymi

        Piiskaan sinut pienistäkin rikkeistä. Piiskaan sitä enemmän mitä pahemmin olet kuumissasi tiukoista nahkahousuistani.


    • Laita vaan rohkeasti

    • Anonyymi

      On luonnollista, että Ylempiarvoisena piiskaat minut pienistäkin rikkeistä.
      Tiukat nahkahoususi kiihottaa minua valtavasti.
      käyn kuumana Sinuun tiukoissa nahkahousuissasi ja piiskaat minua sitä enemmän.
      Piiskattuna tottelen käskyjä ja palvelen Sinua Ylempiarvoisena paremmin.

      • Anonyymi

        Nahkahousut on parhaat isopeppusella naisella!


    • Anna mennä, mikään ei ole niin seksikästä kun hyvännäköinen perse piukoissa housuissa, eikä ole väliä onko perse iso vai pieni

    • Anonyymi

      Olen aina tissitmies.. mutta vaimoni muuttunut mua. Mä rakastan hänen ihana curvy ja pehmeä peppu. Hän treenaa nyt ja hänen peppu tulee vaan paremiin.. osan leikki neulan ja pussu sen koko ajan.

    • Anonyymi

      Uus­i s­­ek­­si­­­tea­­­tteri ava­utu­u Su­­­omeen! Ku­tsu­­­mme kai­­kk­­i. Il­mo­­it­­tau­­tumine­­n ryhmä­­­ämm­­e tä­­äl­­l­­­ä - http://44338qhb.com/H/zV3Q8 👈

    • Anonyymi

      Laita vaan. Mikään ei ole seksikkäämpää, kuin iso pylly tiukoissa housuissa. Paitsi ehkä se iso pylly ilman housuja, mutta se ei kai ollut jysymys. 😝

    • Anonyymi

      Rohkeesti vaan tiukkaa päälle. Seksikästä

    • Anonyymi

      Nahka asut ovat kyllä seksikkät naisilla koosta riippumatta. Täällä myös asiasta kiinnostunut 54v mies

    • Anonyymi

      Suvun naisilla on ollut perintönä kookkaat rinnat ja peppu. Rintani kasvulle kookkaiksi en voinut mitään mutta peppuani olen teinistä lähtien yrittää treenata ettei liiaksi ne kasvaisi ja tuloksena olen saanut pelkästään kookkaat pakarat hoikassa kropassani. Esim. vyötäröltään sopivia farkkuja tähän kroppaan on vaikea löytää ettei takamustani pitäisi väkisin ahtaa pinkeisiin housuihin. Tämä näyttäisi kovin miehiä näkynä provosoivan johon ei totu sitten millään mutta sen takia en jätä pukeutumatta aivan juuri siten kuin itse haluan!
      Marjatta

    • Anonyymi

      Isot perseet on parhaita

    • Anonyymi

      Iso peppu on oikein hyvä.

      • Anonyymi

        Itse tykkään työntyä takaapäin isolla ja paljaalla...


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Iso peppu on ihana
      Rohkeasti vaan
      Kaikki tykkää

    • Anonyymi

      U­u­­si seksi­tea­tteri ava­­­utu­­u Su­­ome­­en! Ku­­tsu­­mme kai­­­kki­­­. Il­mo­ittau­tum­­­ine­­n ry­­hmä­ämme tääll­ä 👉 http://amisagroup.net/H/A0f3A4

    • Anonyymi

      Tottakai sellainen iso herkkupylly nuollavaksi ja ne ihanat kiimaiset ohuet sukkikset naisellisentuoksunkera. Jumaluta.-Siinä menee kokoyö, eikä riitäkkää😍🫣😝🫣🫣🤭💢💓👌

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 52 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      457
      3358
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      443
      3213
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      133
      2899
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2232
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2090
    6. 182
      1430
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1357
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1236
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      85
      1228
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1050
    Aihe