Seurravaksi autoksi hankin crossoverin, koska idea vähän lyhyemmästä ja kuitnkin tlvasta autosta miellyttää. Onhan tuollainen taajamassa ja ahtailla oarkkipaioilla näppärä. Vaan mitä käytännön eroa on VW:n malleissa t-roc ja t-cross? Vaikka t-cross on tehty pienemmällä alustalle, vaikutelma sisätilojen suhteen ei paljoa poikkea isommasta. Ja kumpikin on riittävän tilava meikäläiselle. Mitä saisin ottamalla isomman rocin?
t-roc vai t-cross
15
7415
Vastaukset
- Anonyymi
Molemmissa tapauksissa saat moottorin öljynsyönnin, DSG robottivaihteiston reistailun, ja onnettoman lyhyen takuun, joka ei korvaa mitään. Jos arvostat näitä ominaisuuksia autossa, on valintasi silloin kumpi tahansa noista.
- Anonyymi
Toyotan omasetä se yrittää pitää yllä ikivanhoja ongelmia joita ei ole ollut olemassa kohta 10 vuoteen. Dsg ei ole robottivaihteisto. Takuu korjaa kyllä kaiken.
Kuinka Toyotan D4-D koneet kestää, melkein 100tkm ja Vvt-i öljyn syönti, tuskin on loppunut, entä pickupien rungot, vieläkö katkeilee...… entä Oulun seudun octoremmit, vieläkö paukkuu jne.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan omasetä se yrittää pitää yllä ikivanhoja ongelmia joita ei ole ollut olemassa kohta 10 vuoteen. Dsg ei ole robottivaihteisto. Takuu korjaa kyllä kaiken.
Kuinka Toyotan D4-D koneet kestää, melkein 100tkm ja Vvt-i öljyn syönti, tuskin on loppunut, entä pickupien rungot, vieläkö katkeilee...… entä Oulun seudun octoremmit, vieläkö paukkuu jne....En muuten aja, enkä omista toyotaa. Ei sinustakaan selvännäkijää tule....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muuten aja, enkä omista toyotaa. Ei sinustakaan selvännäkijää tule....
Autobild vertaili T-Roc ja T- Cross... T-ROC hieman parempi kokonaisuudessaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Autobild vertaili T-Roc ja T- Cross... T-ROC hieman parempi kokonaisuudessaan.
Hanki Korona 😃
Se helpottaa - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hanki Korona 😃
Se helpottaaOsta Toyota ja ajele laatuautolla huoletta. Nuo VW tekeleet pitää kiertää kaukaa, hirveitä vikapesiä.
- Anonyymi
Onneton rimpula on tehty poloisen alustalle kuitenkin, joten säästöä tulee tehtaalle!
- Anonyymi
onneton rimpula....hmm, taidat puhua itsestäsi
- Anonyymi
Ford Puma, siinä moderni katumaasturi järkevälle, aijai ku on kiva kabiini.
Ei mitää volkkareita, niistä saa vaa harmia.- Anonyymi
kiva, mutta pieni kabiini. Aloittajahan ei kysynyt pitäisikö ostaa Ford vaan kysyi mielipiteitä t-rocin ja crossin eroista!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kiva, mutta pieni kabiini. Aloittajahan ei kysynyt pitäisikö ostaa Ford vaan kysyi mielipiteitä t-rocin ja crossin eroista!
Ei niissä mittään eroa, yhtä kalliita vaivoja molemmista tulee.
- Anonyymi
Minun mielestä T cross on parempi ensimmäiseksi autoksi
- Anonyymi
Kerro toki miten tuohon päädyit tässä 2020 vuoden ketjussa, oliko kysymys "ensiautosta"?
- Anonyymi
Taigo on halvempi ja tyylikkäämpi ensiautoksi. Hinnat alkaen malli lähtee n. 21 000 e:lla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taigo on halvempi ja tyylikkäämpi ensiautoksi. Hinnat alkaen malli lähtee n. 21 000 e:lla.
Tojotan yaris krossi näyttää huvittavalta akuankka kotterolta verrattuna VW Taigoon.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362530
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090