Miks jätkä kiusaa kaikkia muita paitsi mua

Anonyymi

Nii otsikko kertoo aika paljon mut siis mä käyn leireillä oon14 ja siellä on ollu poika joka kiusaa kaikkia muita paitsi mua mistä se johtuu se jättää mut rauhaan ja puhuu nätisti outoa 🤔

8

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, jos olet tyttö, niin tämä aloitteleva jännämies taitaa olla vähäsen ihastunut sinuun.

No, oman etusi vuoksi toivon ihastuksen jäävänkin yksipuoliseksi. Naisilla on taipumus retkahtaa näihin koviksina esiintyviin "jännämiehiin", joiden tulevaisuus usein on aikuisuudessa juurettomuuden, päihteiden, pikkurikollisuuden ja parisuhdeväkivallan pilkuttama.

• Anonyymi

Joo olen tyttö, melkein kaikki joita se kiusaa on tyttöjä ja vielä kauniimpia kuin minä nii ihmetyttää vaan

• Anonyymi kirjoitti:

Joo olen tyttö, melkein kaikki joita se kiusaa on tyttöjä ja vielä kauniimpia kuin minä nii ihmetyttää vaan

Joskushan henkisesti kypsymättömän pojan tekemä kiusaaminen kohdistuu nimenomaan siihen ihastuksen kohteeseen, mutta kun tapauksessanne se kiusaaminen kohdistuu useimpiin muihin tyttöihin, mutta ei sinuun, niin selitys lienee muualla.

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Joskushan henkisesti kypsymättömän pojan tekemä kiusaaminen kohdistuu nimenomaan siihen ihastuksen kohteeseen, mutta kun tapauksessanne se kiusaaminen kohdistuu useimpiin muihin tyttöihin, mutta ei sinuun, niin selitys lienee muualla.

Joo varmaan tää kuuluu vaan toivottavasti tähän ikään

• Anonyymi kirjoitti:

Joo varmaan tää kuuluu vaan toivottavasti tähän ikään

Sinun iässäsi monet pojat ovat vielä vähän vauvoja. Isoja vauvoja.

Eläkäämme toivossa. ; )

• Anonyymi
        Kollimaattori kirjoitti:

Sinun iässäsi monet pojat ovat vielä vähän vauvoja. Isoja vauvoja.

Eläkäämme toivossa. ; )

Nii :)

• Anonyymi

Pelkää sinua tai pitää vertaisenaan kaverina, ei ole ihastunut. Todennäköisesti olet jätkämäinen poikatyttö.

• Anonyymi

No toi on aika totta mä viihdyn enemmän jätkien kanssa kun tyttöjen ja tykkään paljon poikamaisita jutuista esim intti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      36
      10545
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      126
      10122
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      21
      7911
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6314
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      30
      4882
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      55
      4707
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      115
      4047
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      124
      3398
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      62
      3127
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      221
      3050
    Aihe