Oot pitäny mua

Anonyymi

Kymmenen vuotta pilkkanasi. Kiusannut mua sun kavereidesi kanssa. Vetänyt lisää ihmisiä mukaan nauramaan mulle. Ottanu mun puhelimesta ja koneelta kuvia joita jaella ja joille nauraa. Katsonut kuntuhouduin lähes kokonaan pieniksi palasiksi. Aina ja aina uudelleen. Tiedätkö mistä mä nään öisin unta? Siitä hetkestä, kun nään oikeuden tapahtuvan. Siitä hetkestä, ku sä olet siinä vankilassa minkä itse kyhäsit, jossa mä elin vuosikymmenen. Vaikka se aika mitä olet itse istumassa, ei tule olemaan niin pitkä kuin mulla, niin se riittää mulle. Kun tapahtuu se, mikä on oikein, se riittää oikeudenmukaiselle kansalaiselle tyydytykseksi. Voisin vaikka runkata sille hetkelle ku nään sun naaman ja tuomio luetaan sulle.

4

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäs aineita käytätkään?

      A) miten se pääsee sun koneelle?

      B) jos olet aina palstalla niin miten suhun voi muut olla reaali kontaktissa?

    • Anonyymi

      Millä tavoin joku tulee kotiisi jos et ole sen kaveri, sillä ei ole avaimias ja olet aina itse koneellas!

      Vai istuuko se näkymättömästi syliisi ja käy siinä?

      Entäpä mitä konetta käytät kun se säilyy ehjänä ja toiminnassa 10 vuotta??

      Mulla on ollut 10 vuodessa 4 läppäriä ja 8 eri puhelinta

      • Anonyymi

        Tämä tarkoittaa että vaikka joku vakoiluohjelma olisi asennettu vaikka 2010 tietokoneeseen niin sen jälkeen on kaupasta ostettu 4 seuraavaa konetta ja niihin ei ole asennettu joten enää ei voi seurata tietoliikennettä viruksen kautta kun koko kone on eri


    • Anonyymi

      Juo

      Tänä ei oo tehty vänkilä leidiks kuitenkiin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe