Pohjanmaan kalusteen tavarat täyttä kuraa!!!!!!!

Anonyymi

Ostin isosta ketjusta Pohjanmaan sohvan ja tuolin. Ihan täyttä PASKAA !!!
Pohjanmaan takana on pohjanmaan kaluste. Kuka tietää?
Pitäisi olla kotimainen valmistaja, mutta myyjä sanoi, että voi tulla virostakin??? Mitä helvettiä.

Kolme kertaa vaihdettiin sohva ja vieläkin täyttä kuraa, mutta en enää jaksa asiaa hoitaa. Oli eriväristä kangasta vaikka piti olla samaa. Istuimen pehmuste yhdessä kohtaa kovempi kuin toisessa. Vikaa löytyi sieltä täältä.
Tuoli keikkui ja puuosat laadullisesti täyttä paskaa.
Valituksia ei uskota vaan väitetään laadun olevan kunnossa.

Se siitä kotimaisesta laadusta!

5

<50

Vastaukset

• Pohjanmaan kaluste ei hoida virheitään. Jos tuotteessa jotain vikaa niin kuuroille korville menee korjauspyynnöt.
      Kummaliista kun nykyään voi toimia noin.

Laatu täyttä sontaa ja hinta on kalllis. Pitäisi olla laadukasta kotimaista tavaraa, mutta taidetaan tehdä jossakin valkovenäjällä.

Sohvan nurkka oli rikki ja todettiin kuljetusvaurioksi. Silti jäi korjaamatta kun kiistelevät kenen vika ja mulla paska sohva ja asia ei etene. Laitan kuluttajaviranomaisen asialle!!!!!!

• Mä oon ollut ihan tyytyväinen nahkasohviini, en ole huomannut mitään vikaa näissä.

• Nämähän on tehty Virossa jo yli 10 vuotta. Ei siinä mitään se on halvempaa siellä. Firman nimen voisi toki vaihtaa niin ei olisi harhaan johtava. Etelä-Suomen Kaluste Oy.

• Miten kehdataan myydä kotimaisena????

• Mikä oli aloittajan pointti tulla tänne riehumaan, eikö muuten onnistu kuluttajaviranomaiseen yhteydenotto?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tietää Seinäjoen perhesurmasta

sirkankujalla ja miksi?
      Seinäjoki
      60
      3376
    2. Opettaja koulutus uusittava välittömästi. Ei vastaa tätä päivää.

Kun näiden kiusaamisten ja tunnilla häiriköinti tapausten määrä näyttää vain lisääntyvän ja pahentuvan on opettajakoulutusta pakko muuttaa. Kolme asi
      Maailman menoa
      211
      1570