Kumppania "ällöttää" puolison seksifantasiat/mieltymykset

Anonyymi

Naistani "ällöttää" mun seksifantasiat/mieltymykset seksissä. Haluisin mm. kokeilla anaalijuttuja, mutta häntä suorastaan kuvottaa ajatus niistä.

Ymmärrän, että eroja mieltymyksissä on, mutta se on turnoff, jos ei uskalla kokeilla uutta ja seksi etenee joka kerta saman kaavan mukaan. Ollaan oltu yhdessä viisi vuotta, joten vaihtelu virkistäisi ja uusiin sfääreihin pääseminen kiinnostaisi. Etenkään, kun en itse ole onnistunut sisäistä orgasmia kokemaan. Sen kumppanikin tietää.

Osa fantasioistani ei lesbon korvia hivele, mutta kuitenkin ajattelen, että kaikista fantasioista voi saada lisämaustetta seksiin. Siksi kerron niistä avoimesti. Olivat ne sitten miehiin tai naisiin liittyviä. Kerron myös suoraan, mitä sänkypuuhiin kaipaan, mutta makuuhuoneen puolella ne jäävät yleensä vain haaveeksi. Spontaania seksiä on myös harvoin ja useimmiten aloitteentekijä olen minä.

Mikä neuvoksi? Mikä tutun, rakkaan ja turvallisen kumppanin kanssa estää kokeilemasta uutta?

Olen miettinyt, että onkohan taustalla tiedostamattomia traumoja tms, kun kumppaniani ällöttää myös ajatus siitä että pitäisin esim. geishakuulia tai edes tamponia/kuukuppia sisälläni. Onko teillä muilla lesboilla samaa ällötystä ko. asiasta?

103

1413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuuluuko mieltymyyksiisi myös näiden turhien aloitusten tekeminen ?

      • Anonyymi

        Kuuluuko omiin mieltymyksiisi turhien kommenttien kirjoittaminen?

        Kaipaan oikeita vastauksia.


      • Mikähän se tuossa ap:n kirjotuksessa iski niin sun hermoos 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mikähän se tuossa ap:n kirjotuksessa iski niin sun hermoos 😉

        Vedättäjä iski jälleen utelemaan muiden asioita .


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vedättäjä iski jälleen utelemaan muiden asioita .

        Olipas erikoinen kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vedättäjä iski jälleen utelemaan muiden asioita .

        Aivan. Hirveesti kiinnostaa muiden asiat..


    • Anonyymi

      Tarkoitatko, että ylipäätänsä käyttäisit keishaguulia tai kuukuppia, että se ällöttää? Vai, että käytät niitä seksin aikana?

      • Anonyymi

        Ylipäätään häntä ällöttää, että pidän niitä sisälläni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäätään häntä ällöttää, että pidän niitä sisälläni.

        No hieman erikoista kyllä kuukupista tms. häiriintyä. Ymmärrän jos ei välttämättä ole kiinnostusta anaaliseksiin mutta kai kaikkea voisi oman kumppanin kanssa kokeilla, ja vaikka sitten todeta ettei ole oma juttu. Tai jos on toiselle tärkeää niin vaikka edes silloin tällöin suostua....
        Vaikuttaa että jokin nyt sinun seksuaalisuudessasi häntä häiritsee ja heijastuu kenties jopa noihin kuuliin ja kuppeihin asti ahdistuksensa. Ehkä häntä myös häiritsee sinun kokeilunhalu ja avoimuus, jos ei itse sellainen ole.
        Jotain lukkoja asian suhteen hänellä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäätään häntä ällöttää, että pidän niitä sisälläni.

        Kuulostaa aika herkkähipiäiseltä tapaukselta tuo naisesi...
        Oletko yrittänyt keskustella hänen mahdollisista fantasioista myös?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hieman erikoista kyllä kuukupista tms. häiriintyä. Ymmärrän jos ei välttämättä ole kiinnostusta anaaliseksiin mutta kai kaikkea voisi oman kumppanin kanssa kokeilla, ja vaikka sitten todeta ettei ole oma juttu. Tai jos on toiselle tärkeää niin vaikka edes silloin tällöin suostua....
        Vaikuttaa että jokin nyt sinun seksuaalisuudessasi häntä häiritsee ja heijastuu kenties jopa noihin kuuliin ja kuppeihin asti ahdistuksensa. Ehkä häntä myös häiritsee sinun kokeilunhalu ja avoimuus, jos ei itse sellainen ole.
        Jotain lukkoja asian suhteen hänellä on.

        Se voi olla hyvin mahdollista. Oon tosiaankin meistä se kokeilunhaluisempi. Sitten kun oon bi ja hän lesbo, niin voi olla että hän mieltää kaikenmaailman sisään laitettavat härpäkkeet heterojutuiksi. Sitä ei ole kyllä koskaan sanonut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa aika herkkähipiäiseltä tapaukselta tuo naisesi...
        Oletko yrittänyt keskustella hänen mahdollisista fantasioista myös?

        Niin ja tosiaan hän ei ole kertonut paljoakaan hänen fantasioistaan. Kuulemma on vasta niitä alkanut paremmin "etsimään". Kumppanini on myös huono vastaamaan, kun kysyn mitä hän haluaisi minun hänelle tekevän. Tulee vastaus "kaikki käy".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tosiaan hän ei ole kertonut paljoakaan hänen fantasioistaan. Kuulemma on vasta niitä alkanut paremmin "etsimään". Kumppanini on myös huono vastaamaan, kun kysyn mitä hän haluaisi minun hänelle tekevän. Tulee vastaus "kaikki käy".

        Voihan olla että tosiaan yhdistää ne jotenkin oudosti heteroseksiin.

        Saattaa olla seksuaalisesti estynyt ja ei kaikilla välttämättä ole fantasioita.
        En ole itsekään ikinä tykännyt kun kysytään että mitä haluan minulle tehtävän... ei ole mitään yksittäistä asiaa mitä pitäisi tehdä ja itsellä saattaa latistua tunnelma jos minä latelen että seuraavaks teet niin ja niin, ja toinen tekee työtä käskettyä,... jos nyt osaan asiaa selittää... Toki yleisesti voi käydä keskustelua mistä tykkää erityisesti.

        Ehkä on jo ennestään hieman estynyt ja kenties hän kokee olevansa jotenkin altavastaaja tuossa seksuaalisuusasiassa mikä saattaa lisätä entisestään estyneisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voihan olla että tosiaan yhdistää ne jotenkin oudosti heteroseksiin.

        Saattaa olla seksuaalisesti estynyt ja ei kaikilla välttämättä ole fantasioita.
        En ole itsekään ikinä tykännyt kun kysytään että mitä haluan minulle tehtävän... ei ole mitään yksittäistä asiaa mitä pitäisi tehdä ja itsellä saattaa latistua tunnelma jos minä latelen että seuraavaks teet niin ja niin, ja toinen tekee työtä käskettyä,... jos nyt osaan asiaa selittää... Toki yleisesti voi käydä keskustelua mistä tykkää erityisesti.

        Ehkä on jo ennestään hieman estynyt ja kenties hän kokee olevansa jotenkin altavastaaja tuossa seksuaalisuusasiassa mikä saattaa lisätä entisestään estyneisyyttä.

        Tässä on hyvä vastaus, ei kannata liikaa painostaa ja tuputtaa. Seksi ei ole urheilusuoritus, missä pääasiana on jonkun ohjelman läpivieminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ylipäätään häntä ällöttää, että pidän niitä sisälläni.

        Siis miten lespot yleensä harrastaa näitä anaalijuttuja?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis miten lespot yleensä harrastaa näitä anaalijuttuja?

        Kas kun se anaali sattuu löytymään niin heteroilta, homoilta kuin lesboiltakin. Jotkut harrastaa ja jotkut ei. Ei katso seksuaalista suuntaumusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hieman erikoista kyllä kuukupista tms. häiriintyä. Ymmärrän jos ei välttämättä ole kiinnostusta anaaliseksiin mutta kai kaikkea voisi oman kumppanin kanssa kokeilla, ja vaikka sitten todeta ettei ole oma juttu. Tai jos on toiselle tärkeää niin vaikka edes silloin tällöin suostua....
        Vaikuttaa että jokin nyt sinun seksuaalisuudessasi häntä häiritsee ja heijastuu kenties jopa noihin kuuliin ja kuppeihin asti ahdistuksensa. Ehkä häntä myös häiritsee sinun kokeilunhalu ja avoimuus, jos ei itse sellainen ole.
        Jotain lukkoja asian suhteen hänellä on.

        Jos joku utelisi sinulta asioita samallaisella innokkuudella kuin sinä niin häiritseekö se sinua?


    • Ihan vaan tuli tässä mieleen, että oletko itse lesbo/bi/vai näitä myöhäisheränneitä, mitkä on ollu nyt "tapetilla"? 😉

      • Anonyymi

        Olen päälle parikymppinen bi. Tämä eka seurustelusuhde mulle :-)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen päälle parikymppinen bi. Tämä eka seurustelusuhde mulle :-)

        Kannattaisko ekaksi tehdä niitä juttuja mistä kummatkin tykkää. Antaa tunteiden syventyä jne.. sitten myöhemmässä vaiheessa hän ehkä on valmis kokeileen uuttakin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko ekaksi tehdä niitä juttuja mistä kummatkin tykkää. Antaa tunteiden syventyä jne.. sitten myöhemmässä vaiheessa hän ehkä on valmis kokeileen uuttakin..

        5 vuotta ollaan oltu jo yhdessä. Asuttu yhdessä pari vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        5 vuotta ollaan oltu jo yhdessä. Asuttu yhdessä pari vuotta.

        No sitten ei välttämättä aukea ilman ulkopuolista apua. Ketään ei voi pakottaa sellaiseen mihin ei halua. Täytyy joko löytää muita tapoja nauttia, yrittää hoitaa asia työstämällä tai etsiä kumppani jolle käy kaipaamasi asiat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen päälle parikymppinen bi. Tämä eka seurustelusuhde mulle :-)

        Niin mä tuosta sun tekstistäsi tulkitsin, jotta näin luultavasti on, mutta kunhan varmistin 😉
        Liittyisikö asia tähän "asetelmaan", en tiedä.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Niin mä tuosta sun tekstistäsi tulkitsin, jotta näin luultavasti on, mutta kunhan varmistin 😉
        Liittyisikö asia tähän "asetelmaan", en tiedä.

        Miksi liittyisi, eikä voi liittyäkään, minä olen hyvä esimerkki siitä. Minua ärsyttää tuommoiset stereotypiat, joita liitetään ihmisten seksuaaliseen suuntautumiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi liittyisi, eikä voi liittyäkään, minä olen hyvä esimerkki siitä. Minua ärsyttää tuommoiset stereotypiat, joita liitetään ihmisten seksuaaliseen suuntautumiseen.

        Hyviä esimerkkejä nyt löytyy pilvin pimein ja vaikka mistä asiasta 😉 Meinaatko, että jos sun kohdalla ei liittyisi, niin sitten ei voi kenenkään muunkaan kohdalla liittyä? Mä olen edelleen sitä mieltä, että voi liittyä, mutta voi olla myös liittymättä. Tämä on vain mun mielipide 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hyviä esimerkkejä nyt löytyy pilvin pimein ja vaikka mistä asiasta 😉 Meinaatko, että jos sun kohdalla ei liittyisi, niin sitten ei voi kenenkään muunkaan kohdalla liittyä? Mä olen edelleen sitä mieltä, että voi liittyä, mutta voi olla myös liittymättä. Tämä on vain mun mielipide 😉

        Niin, mutta jos tuommoinen liittyisi seksuaaliseen suuntautumiseen, niin eikö sen pitäisi liittyä kaikilla, tai ainakin suurimmalla osalla, ei tämmöisen keskustelun perusteella voi päätellä mitään, kun tässä on vaan muutamia osallistujia. Minua ei kiinnosta laittaa sisälleni mitään kylmää elotonta esinettä, vaikka olen bi ja voin kertoa, että tiedän lesboja, joita taas kiinnostaa semmoinen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta jos tuommoinen liittyisi seksuaaliseen suuntautumiseen, niin eikö sen pitäisi liittyä kaikilla, tai ainakin suurimmalla osalla, ei tämmöisen keskustelun perusteella voi päätellä mitään, kun tässä on vaan muutamia osallistujia. Minua ei kiinnosta laittaa sisälleni mitään kylmää elotonta esinettä, vaikka olen bi ja voin kertoa, että tiedän lesboja, joita taas kiinnostaa semmoinen.

        Mä heitin vain ilmoille sen, mitä itselle tuli mieleen, kun luin ap:n tekstin 😊 Mun huomio ei niinkään kiinnittynyt nyt näihin geishahärpäkkeisiin tai muihinkaan sisälle tungettaviin juttuihin 😉
        Jos joku asia jollakulla liittyy johonkin tiettyyn asiaan, niin miksi sen pitäisi liittyä edes suurimmalla osalla muista samalla tavalla ollakseen mahdollista?


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mä heitin vain ilmoille sen, mitä itselle tuli mieleen, kun luin ap:n tekstin 😊 Mun huomio ei niinkään kiinnittynyt nyt näihin geishahärpäkkeisiin tai muihinkaan sisälle tungettaviin juttuihin 😉
        Jos joku asia jollakulla liittyy johonkin tiettyyn asiaan, niin miksi sen pitäisi liittyä edes suurimmalla osalla muista samalla tavalla ollakseen mahdollista?

        Niin, mutta ei voi tehdä mitään yleistystä ilman, että se koskee suurinta osaa. Minä lähden nyt metsään, enkä ehdi keskustella enempää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta ei voi tehdä mitään yleistystä ilman, että se koskee suurinta osaa. Minä lähden nyt metsään, enkä ehdi keskustella enempää.

        Selvä 😉 Tuli tuosta se biisi mieleen "Jos metsään haluat mennä nyt..🎶🎶😄 Mukavaa metsäilyä ja pitkänperjantain jatkoa.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Selvä 😉 Tuli tuosta se biisi mieleen "Jos metsään haluat mennä nyt..🎶🎶😄 Mukavaa metsäilyä ja pitkänperjantain jatkoa.

        Samoin:)


    • Anonyymi

      Minä voitin kerran noin 20 vuotta sitten semmoiset geishakuulat jossakin henkisen kehityksen tapahtuman arpajaisissa, muistan kun minä ihmettelin ystäväni kanssa mitä ne ovat. Minä en ole vieläkään kokeillut niitä, minusta ne tuntuvat kädessäkin aika viileitä ja kamalan painavilta.

      • Anonyymi

        Niin, siis onhan ne ihan kauniit ja niistä kuuluu semmoinen helisevä ääni, mutta minä en ole keksinyt mitään syytä kokeilla.


      • Anonyymi

        Ne on varmaankin ollut sellaiset meditointikuulat :D Mutta kokeile ihmeessä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on varmaankin ollut sellaiset meditointikuulat :D Mutta kokeile ihmeessä :D

        Niin, minä en tiedä varmasti, mutta niiden rasiassa lukee muistaakseni geisha ja lotus, ja minä olen näyttänyt niitä monelle ihmiselle, jotka ovat pitäneet niitä geishakuulina, enkä minä ole koskaan nähnyt kenenkään meditoivan kuulien kanssa, vaikka olen aikoinaan ravannut kaikissa mahdollisissa henkisen kehityksen tapahtumissa ja meditointiakin harjoittanut monessa paikassa, enkä minä niitä viitsi kokeilla, kun ne tuntuvat viileiltä.


    • Anonyymi

      Kuvotuksen tunteelle tuskin voi mitään, jotakuta kuvottaa kuulat, toista taas eritteet tai nahka-asut. Nämä ovat yksilöllisiä asioita. Pohtikaa yhdessä muita tapoja toteuttaa seksuaalisuuttanne.

      • Anonyymi

        Niin, minä olen samaa mieltä muuten, mutta minusta ei voi puuttua siihen, mitä toinen tekee, kun jokainen voi vaan päättää itsestään, jos toinen haluaa pitää jotain kuulia tai muuta semmoista, niin se on hänen asiansa. Minuakin muuten kuvottaa kaikki eritteet ihan hirveästi, semmoinen on varmaan aika yleistä, mutta geishakuulat ei minua kuvota yhtään, mutta ei ne innostakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, minä olen samaa mieltä muuten, mutta minusta ei voi puuttua siihen, mitä toinen tekee, kun jokainen voi vaan päättää itsestään, jos toinen haluaa pitää jotain kuulia tai muuta semmoista, niin se on hänen asiansa. Minuakin muuten kuvottaa kaikki eritteet ihan hirveästi, semmoinen on varmaan aika yleistä, mutta geishakuulat ei minua kuvota yhtään, mutta ei ne innostakaan.

        Parisuhteessa nämä asiat on sovittava yhdessä. Toinen ei voi tehdä asioita, jotka kuvottavat kumppania ilman, että se vaikuttaa heidän keskinäiseen suhteeseensa ja seksielämäänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parisuhteessa nämä asiat on sovittava yhdessä. Toinen ei voi tehdä asioita, jotka kuvottavat kumppania ilman, että se vaikuttaa heidän keskinäiseen suhteeseensa ja seksielämäänsä.

        Minä olen kumminkin sitä mieltä, että jokainen saa tehdä mitä haluaa, mitä se kumppania haittaa, jos pitää jotain kuulia, minun puolesta ainakin saa pitää vaikka jalkapalloa, mutta toista ei saa minun mielestä vaatia tekemään mitään semmoista, mikä häntä kuvottaa.


    • Anonyymi

      Eikö enää keksitä muita puheenaiheita kuin seksilelut..

      • Eihän tässä pelkästään välineurheilusta puhuttu 😉


      • Anonyymi

        Kyllä täytyy olla lesboseksi tylsää, ei saa ees sisäänsä mitään.
        Jää koko homman hohto puuttumaan.
        Onneksi en ole enää edes bi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täytyy olla lesboseksi tylsää, ei saa ees sisäänsä mitään.
        Jää koko homman hohto puuttumaan.
        Onneksi en ole enää edes bi

        Sulla ei taida olla sormia..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä täytyy olla lesboseksi tylsää, ei saa ees sisäänsä mitään.
        Jää koko homman hohto puuttumaan.
        Onneksi en ole enää edes bi

        Sanoppa muuta, ankeeks menee, kaikki menee, hohto puuttuu ja mikä lie muukin.
        Onneks miekin oon tässä näköjään valumassa vääjäämättä lesboutta kohti 😄
        Jotta hei sun heterohommilles ja mukavaa pitkänperjantain jatkoa 😘 (toivottavasti aika ei käy pitkäks 😉)


    • Anonyymi

      Niin kai tässä pitäis se kultainen keskitie löytää ja kokeilla vaan niitä juttuja, joista kumpikin nauttii. Silti toivon, että toinen puolisko joskus uskaltaisi / osaisi kertoa, mitä hän erityisesti kaipaa minulta seksiin. En usko, että häntä kuulematta olen täysin osunut naulan kantaan. Toisen mieltymysten täyttäminen ei tee seksistä suorittamista, vaan lisää molempien nautintoa. Itse ainakin nautin siitä, kun aiheutan hyvää oloa kumppanilleni. Orgasmin saavuttaminen ei ole ykkösjuttu.

      Pidän sitten omaa kivaa noiden omien mieltymysteni kanssa. Toki se olisi ihan mukavaa, jos niitäkin saisi toteuttaa seurassa. Kivaa esimerkiksi olisi, jos geishakuulat sisälläni julkisella paikalla, kiihottaisi puolisoani. Itseäni ainakin kiihottaisi, jos hän sellaisia käyttäisi. Kai kaipaan uutuuden tuomaa jännitystä vakiintuneeseen seksielämäämme. Haluan säilyttää intohimon pitkässäkin parisuhteessa.

      Varmasti oma ikänikin (~25 v.) osaltaan vaikuttaa siihen, että haluan kokeilla eri asioita. Esimerkiksi en ole ikinä ollut miehen kanssa taikka elänyt irtosuhdevaihetta (ei sillä, että sitä tarvisi edes elää). Toisaalta koen olevani vahvasti seksuaalinen ihminen, joten tämä kokeilunhalu/monipuolisen seksin kaipuu ei välttämättä muutu iän myötä.

      -ap

      • Anonyymi

        Niin, voi myös olla, ettei puolisosi ole tullut ajatelleeksikaan, että geishakuulat kumppanilla julkisella paikalla kiihoittaisivat, minulle ei ainakaan ole ikinä tullut tuommoista mieleen, vaikka minä olen ihan tolkuttoman vanha jo sinuun verrattuna, ja olen muilla elämänalueilla osoittautunut aika mielikuvituksekkaaksi, että voihan puolisosi vaikka innostua, jos kerrot hänelle vielä tarkemmin ajatuksistasi, monesti ihmiset ei ajattele, että joku semmoinenkin voisi kiihoittaa, mitä ei kuule, näe, tunne, tai lue jostain.


    • Anonyymi

      Tuli ensimmäisenä mieleen onko teidän seksielämä ollut aktiivista? Oman puolison kanssa olen kokeillut kaikenlaista vuosien saatossa. Elämän tilanteet vaikuttavat myös seksielämään ja kokeiluhalukkuuteen. Avoimuus myös seksuaalisissa mieltymyksissä on suhteen kannalta tärkeää. Minusta erikoista on jos toinen ei edes halua kokeilla.

      • Anonyymi

        Alussa seksielämä oli aktiivista. Mutta jo silloin tuntui siltä, että tein kumppaniani useammin aloitteita. Voiko sitten olla niin, että alusta asti meillä ei oo seksissä mätsännyt tarpeeksi? Silloin minä olen ollut vielä nuorempi ja kokematon, joten en ole voinut vielä tietää millaista seksiä haluan. Se on selkiytynyt vuosien saatossa.

        Nykyään hän minua harvemmin haluaa seksiä ja seksi on harvoin spontaania. Ainoastaan minun aloitteestani, ellen sitten tule torjutuksi aloitteen tekemisestä. Niin ja siihen en osaa sanoa mikä noissa mieltymyksissä ällöttää, kun ei ne kuitenkaa mitää hc-kamaa ole. Ainakaan minun mielestäni :-D

        Rakastan suunnattomasti kumppaniani enkä häntä haluaisi tällaisen takia lähteä vaihtamaan. On niin paljon menetettävää, kaikki rakkaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alussa seksielämä oli aktiivista. Mutta jo silloin tuntui siltä, että tein kumppaniani useammin aloitteita. Voiko sitten olla niin, että alusta asti meillä ei oo seksissä mätsännyt tarpeeksi? Silloin minä olen ollut vielä nuorempi ja kokematon, joten en ole voinut vielä tietää millaista seksiä haluan. Se on selkiytynyt vuosien saatossa.

        Nykyään hän minua harvemmin haluaa seksiä ja seksi on harvoin spontaania. Ainoastaan minun aloitteestani, ellen sitten tule torjutuksi aloitteen tekemisestä. Niin ja siihen en osaa sanoa mikä noissa mieltymyksissä ällöttää, kun ei ne kuitenkaa mitää hc-kamaa ole. Ainakaan minun mielestäni :-D

        Rakastan suunnattomasti kumppaniani enkä häntä haluaisi tällaisen takia lähteä vaihtamaan. On niin paljon menetettävää, kaikki rakkaus.

        Ei minustakaan tämmöisen asian takia tarvitse erota. Tai tietenkin jokaisella on omat tärkeysjärjestyksensä elämässä. Onhan seksi merkittävä tekijä ja muuttaa muotoaan pitkässä suhteessa. Meillä on ollut välillä huumavaiheita uudestaan ja parhaimmillaan useampi kuukausi ilman seksiä. Olemme kyllä kokeilleet kaikenlaista ja kuuntelemme toisia. Väsyttävissä elämäntilanteissa ei ole jaksanut kuin perus ”vakiintunutta” seksiä. Ehkä ainut neuvo on, että ota keskusteluksi asia aina uudestaan ja uudestaan ja yritä saada puolisosi ymmärtämään, että tämä on sinulle tärkeää. Keskustelu on avain kaikkeen. Ainakin toivottavasti...


    • Anonyymi

      En kehota ketään eroamaan, mutta itselleni tuli mieleen, että mistä kaikesta olisin jäänyt paitsi, jos olisi jäänyt suhteeseen jossa seksi ei toiminut, eikä sitä oltu valmiita edes korjaamaan.

      Suuntaukseni on kinkympi ja kaikkien vaniljanaisten joukosta oli tuskaista etsiä ymmärtäjää ja kumppania. Mut sit kun se löytyi, voin kertoa että jokainen hetki on ollut sen arvoista 😁

    • Anonyymi

      .. ja olisiko se lopulta sulle itsellesikään kivaa? Pyytämällä pyytää sitä anaalijuttua ja sit toinen vähän vastentahtoisesti, mutta suostuu ja epävarmoin ottein tuskailee? Pahentaa vaan tilannetta. Ja ehkä mietit jo sellaista, joka osaa hommansa ja ottaa mitä haluaa :p

      Ei tosta mitään tule.

      • Anonyymi

        Vastentahtoinen reagointi kertoo jo sen, että ei kannata lähteä edes yrittämään. Missään nimessä en halua kumppaniani pakottaa mihinkään, en todellakaan edes minun vuokseni.

        Myönnän, että olen miettinyt millaista seksiä saisin joltakin toiselta. Kun muita seksikokemuksia mulle ei ole juurikaan kertynyt, joten ei ole vertailukohtiakaan. Mutta seksin takia eroaminen tuntuu aika hullulta, kun muilla elämän osa-alueilla sujuu hyvin.

        Kunpa saisin hyvällä omalla tunnolla ja luvallisesti kokeilla mieltymysteni täyttämistä muualla. Rakkautta saan tarpeeksi jo kotoa, mutta kokeilunhalua ja intohimoista seksiä en.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastentahtoinen reagointi kertoo jo sen, että ei kannata lähteä edes yrittämään. Missään nimessä en halua kumppaniani pakottaa mihinkään, en todellakaan edes minun vuokseni.

        Myönnän, että olen miettinyt millaista seksiä saisin joltakin toiselta. Kun muita seksikokemuksia mulle ei ole juurikaan kertynyt, joten ei ole vertailukohtiakaan. Mutta seksin takia eroaminen tuntuu aika hullulta, kun muilla elämän osa-alueilla sujuu hyvin.

        Kunpa saisin hyvällä omalla tunnolla ja luvallisesti kokeilla mieltymysteni täyttämistä muualla. Rakkautta saan tarpeeksi jo kotoa, mutta kokeilunhalua ja intohimoista seksiä en.

        -ap

        Seksin takia ei kannata erota, mikäli suhde on muuten hyvä. Voithan ehdottaa naisellesi avointa suhdetta, mutta varaudu syväänkin loukkaantumiseen. Vaikka hän suostuisikin, ongelmaksi todennäköisesti tulisi seksipartnerin löytäminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastentahtoinen reagointi kertoo jo sen, että ei kannata lähteä edes yrittämään. Missään nimessä en halua kumppaniani pakottaa mihinkään, en todellakaan edes minun vuokseni.

        Myönnän, että olen miettinyt millaista seksiä saisin joltakin toiselta. Kun muita seksikokemuksia mulle ei ole juurikaan kertynyt, joten ei ole vertailukohtiakaan. Mutta seksin takia eroaminen tuntuu aika hullulta, kun muilla elämän osa-alueilla sujuu hyvin.

        Kunpa saisin hyvällä omalla tunnolla ja luvallisesti kokeilla mieltymysteni täyttämistä muualla. Rakkautta saan tarpeeksi jo kotoa, mutta kokeilunhalua ja intohimoista seksiä en.

        -ap

        Mä en ainakaan antaisi lupaa, mieti nyt oikeesti vähän!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastentahtoinen reagointi kertoo jo sen, että ei kannata lähteä edes yrittämään. Missään nimessä en halua kumppaniani pakottaa mihinkään, en todellakaan edes minun vuokseni.

        Myönnän, että olen miettinyt millaista seksiä saisin joltakin toiselta. Kun muita seksikokemuksia mulle ei ole juurikaan kertynyt, joten ei ole vertailukohtiakaan. Mutta seksin takia eroaminen tuntuu aika hullulta, kun muilla elämän osa-alueilla sujuu hyvin.

        Kunpa saisin hyvällä omalla tunnolla ja luvallisesti kokeilla mieltymysteni täyttämistä muualla. Rakkautta saan tarpeeksi jo kotoa, mutta kokeilunhalua ja intohimoista seksiä en.

        -ap

        Olet ajatellut siis halujesi tyydytystä ja pettämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksin takia ei kannata erota, mikäli suhde on muuten hyvä. Voithan ehdottaa naisellesi avointa suhdetta, mutta varaudu syväänkin loukkaantumiseen. Vaikka hän suostuisikin, ongelmaksi todennäköisesti tulisi seksipartnerin löytäminen.

        Minä olen samaa mieltä siinä, ettei pelkän seksin vuoksi kannata erota, minun ajatusmaailmassani on ihan koomista, että joku edes harkitsisi eroa geishakuulien tai anaaliseksin vuoksi, minusta tuommoinen on sama kuin eroaisi vaikka sisustusmaun tai muun semmoisen epäkeskeisen asian vuoksi, mutta minä tiedän kyllä ihmisiä, jotka ovat eronneet seksin vuoksi, niin aika yksilöllistä tämmöinenkin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen samaa mieltä siinä, ettei pelkän seksin vuoksi kannata erota, minun ajatusmaailmassani on ihan koomista, että joku edes harkitsisi eroa geishakuulien tai anaaliseksin vuoksi, minusta tuommoinen on sama kuin eroaisi vaikka sisustusmaun tai muun semmoisen epäkeskeisen asian vuoksi, mutta minä tiedän kyllä ihmisiä, jotka ovat eronneet seksin vuoksi, niin aika yksilöllistä tämmöinenkin on.

        Aika karkeasti sanottu. En minäkään eroaisi minkään anaaliseksin tai geishakuulien vuoksi.

        Koen, että seksi on parisuhteen liimaa, jolloin sillä on merkittävä osuus parisuhteen mielekkyyden kannalta. Me kumppanini kanssa eroamme toisistamme seksuaalisen halukkuuden ja kokeiluhalukkuuden osalta. Seksi tuntuisi mielekkäämmältä etenkin mulle, jos se olisi useammin spontaania ja tapahtuisi myös puolison aloitteesta. Tämä tilanne on se, että puoliso saa mitä haluaa, kun ei osaa sanoakaan, mitä kaipaisi ja minä odotan milloin minun vuoroni tulee. Odotan sitä, milloin voidaan kokeilla jotain uutta vakiintuneeseen kuvioon. Haluaisin myös tuntea itseni halutuksi, mutta kumppanini ei taida osata sitä näyttää sillä tavalla kuten minä näytän hänelle.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ajatellut siis halujesi tyydytystä ja pettämistä?

        En ole harkinnut pettämistä. Ollaan me kumppanin kanssa mietitty sitä, että saisinko käyttää vapaan kortin, koska mulla ei ole muita seksikokemuksia kuin hän. Hän on sitä jopa itse ehdottanut ja on asian hyväksyvinään, mutta näen hänestä, ettei hän ikinä antaisi anteeksi syrjähyppyä. Ristiriitaista, että hän on sitä kumminkin itse ehdottanut.

        Olen parisuhteessa avoin ja puhun kaikista mielen päällä olevista asioista. Kumppani on tietoinen, mitä mielessäni liikkuu. Nämä jutut ovat siis hänelläkin hyvin tiedossa. Ja ei huolta omaan sen verran korkean moraalin, että en halua pettää häntä.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika karkeasti sanottu. En minäkään eroaisi minkään anaaliseksin tai geishakuulien vuoksi.

        Koen, että seksi on parisuhteen liimaa, jolloin sillä on merkittävä osuus parisuhteen mielekkyyden kannalta. Me kumppanini kanssa eroamme toisistamme seksuaalisen halukkuuden ja kokeiluhalukkuuden osalta. Seksi tuntuisi mielekkäämmältä etenkin mulle, jos se olisi useammin spontaania ja tapahtuisi myös puolison aloitteesta. Tämä tilanne on se, että puoliso saa mitä haluaa, kun ei osaa sanoakaan, mitä kaipaisi ja minä odotan milloin minun vuoroni tulee. Odotan sitä, milloin voidaan kokeilla jotain uutta vakiintuneeseen kuvioon. Haluaisin myös tuntea itseni halutuksi, mutta kumppanini ei taida osata sitä näyttää sillä tavalla kuten minä näytän hänelle.

        -ap

        Miten niin karkeasti, minä kerroin vaan mielipiteeni. Niin, kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta on siinä aika monia merkittävämpiäkin osia, sinäkin huomaat sen, kun tulet vanhemmaksi. Minusta seksi on kumminkin niin pieni asia kokonaisuudessa, ettei semmoisen vuoksi kannata erota, kun teillä kerran muuten menee hyvin. Kaikki eivät halua spontaania seksiä, kun jotkut ihmiset haluavat suunnitella asiat etukäteen, ehkä tuommoisessa voisi kumminkin joustaa aika helposti, en tiedä, kun minä en ole noin kaavamainen. Seksuaaliselle halukkuudelle ei voi oikein mitään itse, kun semmoiseen vaikuttaa niin moni asia, se on yksilöllistä luonnostaan, ja minusta semmoinen vasta olisi iso ongelma, jos haluaisi liikaa seksiä ja muut asiat jäisivät tekemättä. Sinun pitää kertoa puolisollesi, miten haluat hänen käyttäytyvän, että tunnet olevasi haluttu, kun eivät kaikki voi osata tuommoistakaan asiaa yhtä hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin karkeasti, minä kerroin vaan mielipiteeni. Niin, kyllä seksi kuuluu parisuhteeseen, mutta on siinä aika monia merkittävämpiäkin osia, sinäkin huomaat sen, kun tulet vanhemmaksi. Minusta seksi on kumminkin niin pieni asia kokonaisuudessa, ettei semmoisen vuoksi kannata erota, kun teillä kerran muuten menee hyvin. Kaikki eivät halua spontaania seksiä, kun jotkut ihmiset haluavat suunnitella asiat etukäteen, ehkä tuommoisessa voisi kumminkin joustaa aika helposti, en tiedä, kun minä en ole noin kaavamainen. Seksuaaliselle halukkuudelle ei voi oikein mitään itse, kun semmoiseen vaikuttaa niin moni asia, se on yksilöllistä luonnostaan, ja minusta semmoinen vasta olisi iso ongelma, jos haluaisi liikaa seksiä ja muut asiat jäisivät tekemättä. Sinun pitää kertoa puolisollesi, miten haluat hänen käyttäytyvän, että tunnet olevasi haluttu, kun eivät kaikki voi osata tuommoistakaan asiaa yhtä hyvin.

        Kertokaa mikä anaaliseksissä kuvottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa mikä anaaliseksissä kuvottaa

        Mistä ihmeestä minä voisin tietää, en minä ole semmoista sanonut edes, en ole sanonut mitään muuta kuin, että eritteet kuvottaa minua ja geishakuulat on viileitä.


    • Anonyymi

      Mitä härpäkkeistä. Ehdota nyrkkiseksiä. On se tosin aluksi iso, mutta paikat venyy ajan myötä.

    • Anonyymi

      Seksi edellä ei suhteeseen kannata mennä.

    • Anonyymi

      Tietysti on huono idea painostaa ketään sellaisiin kokeiluihin, jotka alunalkaen tuntuvat vastenmielisiltä. Mutta ei sekään reilulta tunnu, että toisen mukaan mennään sitten hamaan tulevaisuuteen. Ts. jos toinen ei ole halukas edes keskustelemaan asiasta tai varovaisesti kokeilemaan jotain, minkä saattaisi mahdollisesti huomata jopa mukavaksi asiaksi. Voi olla myös persoonallisuustyyppijuttu, ei välttämättä aina pelkästään seksuaalisuuteen liittyvä. Ts. jos on henkilö, joka mielellään pysyttelee aina vain omalla mukavuusalueellaan ja vieroksuu uusien asioiden kokeilemista, saattaa se ulottua seksinkin saralle. Joten toivoisin (ja omassa parisuhteessa onneksi näin onkin) että kumppanin toiveita kuunnellaan, ja ollaan avoimia sellaisellekin, mikä ei välttämättä ole osa omaa vakirepertuaaria tai sellainen "instant desire" juttu. Halua voi herätellä monella lailla, ja nauttia voi monenlaisista kosketuksista, tässä toivoisi toisen osapuolen tulevan vastaan. On tietysti itselläkin joitakin rajapintoja, joihin tuntuisi vaikealta käydä. Mutta ajattelen, että melkein kaikkea voi kokeilla kerran.. jos kumppani kovasti haluaa.

      Minusta on myös sallittua esittää kumppanille toiveita tunteiden osoittamiseen - liittyen mainintaan siitä, ettei kumppani välttämättä osoita haluaan samalla lailla kuin toinen. Temperamenttieroja on, mutta harvoin kukaan on niin kyvytön ilmaisemaan tunteitaan tai tuntemuksiaan, ettei voisi opetella toisenlaista viestintää, jos kumppani sitä toivoo. Kai parisuhteessa aina tehdään jonkin verran töitä yhteisen kommunikaatiotavan löytymiseksi, ja asioiden sujumisen kannalta on olennaista löytää jonkinlainen kompromissi, jos ollaan kovin ääripäissä.

      • Anonyymi

        Niin, mutta minä en ainakaan kokeilisi mitään eritejuttuja yhtään kertaa varovaisesti edes, vaikka olisi mimmoinen kumppani, ajatuskin kuvottaa, ei seksissä ole pääasiana pakonomaisesti kokeilla kaikkea, vaan nauttia, ja miten semmoinen voisi onnistua jos oksentaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, mutta minä en ainakaan kokeilisi mitään eritejuttuja yhtään kertaa varovaisesti edes, vaikka olisi mimmoinen kumppani, ajatuskin kuvottaa, ei seksissä ole pääasiana pakonomaisesti kokeilla kaikkea, vaan nauttia, ja miten semmoinen voisi onnistua jos oksentaisi.

        Sama hämmästyttää, miksi on mentävä ääripäihin, eritteet sun muuta. Seksistä voi yllätys yllätys nauttia ilman sotkuakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama hämmästyttää, miksi on mentävä ääripäihin, eritteet sun muuta. Seksistä voi yllätys yllätys nauttia ilman sotkuakin.

        Ja kelatkaa mitä bakteereja siinä on..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama hämmästyttää, miksi on mentävä ääripäihin, eritteet sun muuta. Seksistä voi yllätys yllätys nauttia ilman sotkuakin.

        Mistä tää eritekeskustelu tuli?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tää eritekeskustelu tuli?

        Tää on kyllä hauska ketju 😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tää on kyllä hauska ketju 😄

        Taitaa olla sun aloittama samaten kuin muutkin vastaavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla sun aloittama samaten kuin muutkin vastaavat.

        Ap vastannee 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tää eritekeskustelu tuli?

        Niin, oli puhe siitä, että mikä kuvottaa. Minä taas ihmettelen, kun ihmiset ei kykene puhumaan asioista kumppaninsa kanssa, mikä siinä puhumisessa on niin vaikeaa, minä ainakin voi puhua mistä tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, oli puhe siitä, että mikä kuvottaa. Minä taas ihmettelen, kun ihmiset ei kykene puhumaan asioista kumppaninsa kanssa, mikä siinä puhumisessa on niin vaikeaa, minä ainakin voi puhua mistä tahansa.

        Puhuminen ei luonnistu kaikilta, etenkään seksistä puhuminen. Kokemusta on liikaakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla sun aloittama samaten kuin muutkin vastaavat.

        Tää on mun aloittama ketju. Ei oo feikki.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, oli puhe siitä, että mikä kuvottaa. Minä taas ihmettelen, kun ihmiset ei kykene puhumaan asioista kumppaninsa kanssa, mikä siinä puhumisessa on niin vaikeaa, minä ainakin voi puhua mistä tahansa.

        Niin lähtee vähän sivuraiteille nää jutut. Eritteistä ei ollut puhe, niille on ihan omat fetissinsä. Vähän vanhemmat ihmiset eivät välttämättä ymmärrä näitä seksikokeiluja (anaali tms. kun ensimmäisenä tulee mieleen eriteleikit), mutta niin se vain on, että vakioitunut samanlaisena toistuva seksikokemus ei tyydytä tarpeeksi. Sanoi siitä joku muu mitä tahansa. Makuasioita ja persoonallisuuteen liittyviä juttuja.

        Jos bakteerit pelottaa niin silloin ei kannattaisi edes suudella taikka harrastaa suuseksiä. Anaalia voi harrastaa myös siististi.

        Puhuminen ei ratkaise ongelmaa siinä vaiheessa, kun kumppani on päättänyt kieltäytyä kokeilemasta uusia asioita.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin lähtee vähän sivuraiteille nää jutut. Eritteistä ei ollut puhe, niille on ihan omat fetissinsä. Vähän vanhemmat ihmiset eivät välttämättä ymmärrä näitä seksikokeiluja (anaali tms. kun ensimmäisenä tulee mieleen eriteleikit), mutta niin se vain on, että vakioitunut samanlaisena toistuva seksikokemus ei tyydytä tarpeeksi. Sanoi siitä joku muu mitä tahansa. Makuasioita ja persoonallisuuteen liittyviä juttuja.

        Jos bakteerit pelottaa niin silloin ei kannattaisi edes suudella taikka harrastaa suuseksiä. Anaalia voi harrastaa myös siististi.

        Puhuminen ei ratkaise ongelmaa siinä vaiheessa, kun kumppani on päättänyt kieltäytyä kokeilemasta uusia asioita.

        -ap

        Siis en minä ole mikään ikäloppu, joka on koronakaranteenissa ja miten ihmeessä kuvittelet, että minä en ole kokeillut mitään, takuuvarmasti olen kokeillut sinua enemmän, enkä todellakaan ole harrastanut mitään ihmeen vakioseksiä, mitä ihmettä semmoinen edes on, enkä ole missään vaiheessa väittänyt yhtään mitään anaaliseksistä, joku muu alkoi puhua eritteistä ja minua alkaa jo ärsyttää tämä keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis en minä ole mikään ikäloppu, joka on koronakaranteenissa ja miten ihmeessä kuvittelet, että minä en ole kokeillut mitään, takuuvarmasti olen kokeillut sinua enemmän, enkä todellakaan ole harrastanut mitään ihmeen vakioseksiä, mitä ihmettä semmoinen edes on, enkä ole missään vaiheessa väittänyt yhtään mitään anaaliseksistä, joku muu alkoi puhua eritteistä ja minua alkaa jo ärsyttää tämä keskustelu.

        Nuorison mielestä kaikki varttuneemmat ovat ikäloppuja. Eiköhän vaihdeta jo keskustelun aihetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorison mielestä kaikki varttuneemmat ovat ikäloppuja. Eiköhän vaihdeta jo keskustelun aihetta.

        Niin, minä ainakin menen nukkumaan, hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin lähtee vähän sivuraiteille nää jutut. Eritteistä ei ollut puhe, niille on ihan omat fetissinsä. Vähän vanhemmat ihmiset eivät välttämättä ymmärrä näitä seksikokeiluja (anaali tms. kun ensimmäisenä tulee mieleen eriteleikit), mutta niin se vain on, että vakioitunut samanlaisena toistuva seksikokemus ei tyydytä tarpeeksi. Sanoi siitä joku muu mitä tahansa. Makuasioita ja persoonallisuuteen liittyviä juttuja.

        Jos bakteerit pelottaa niin silloin ei kannattaisi edes suudella taikka harrastaa suuseksiä. Anaalia voi harrastaa myös siististi.

        Puhuminen ei ratkaise ongelmaa siinä vaiheessa, kun kumppani on päättänyt kieltäytyä kokeilemasta uusia asioita.

        -ap

        No mitä muutakaan voit tehdä kuin puhua? Tuskin tuo puhumattakaan ratkeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorison mielestä kaikki varttuneemmat ovat ikäloppuja. Eiköhän vaihdeta jo keskustelun aihetta.

        Ihme tahallista mielensäpahoittamista. Pakkohan sitä oli itsekin ikäkortti nostaa esiin kun sitä käytettiin vastaan. Puolin ja toisin näettekös ;-)

        Vakioseksillä meinasin vakiintunutta seksiä. Sitä kun seksi ei kumppanin kanssa enää juurikaan poikkea edellisistä kerroista tai herätä sen suurempia tuntemuksia. Henk.koht. kaipaisin siihen myös jännitystä.

        Ihmisen seksuaalisuus muuttaa muotoaan läpi elämän ja eri vaiheissa eri asiat kiinnostaa. Mieltymykset muuttuu varmasti vielä mullakin. Puhuminen kumppanin kanssa jatkuu, jumpataan samaa aihetta niin kauan kunnes yhteinen sävel löytyy.

        Mutta mullekin riittää tää keskustelu tältä erää, kun aiheet alkaa lipsumaan toisaalle. Toistan myös vähän itseeni vastauksissa.

        Seuraavaks täällä kilpaillaan näköjään siitä kellä on eniten seksikokemuksia.. juu saatte jäädä tänne keskenänne kiistelemään, jos siltä tuntuu. ~25 v. tajuaa lähtee alta pois :-D

        Kiitän ja kuittaan,

        -ap


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihme tahallista mielensäpahoittamista. Pakkohan sitä oli itsekin ikäkortti nostaa esiin kun sitä käytettiin vastaan. Puolin ja toisin näettekös ;-)

        Vakioseksillä meinasin vakiintunutta seksiä. Sitä kun seksi ei kumppanin kanssa enää juurikaan poikkea edellisistä kerroista tai herätä sen suurempia tuntemuksia. Henk.koht. kaipaisin siihen myös jännitystä.

        Ihmisen seksuaalisuus muuttaa muotoaan läpi elämän ja eri vaiheissa eri asiat kiinnostaa. Mieltymykset muuttuu varmasti vielä mullakin. Puhuminen kumppanin kanssa jatkuu, jumpataan samaa aihetta niin kauan kunnes yhteinen sävel löytyy.

        Mutta mullekin riittää tää keskustelu tältä erää, kun aiheet alkaa lipsumaan toisaalle. Toistan myös vähän itseeni vastauksissa.

        Seuraavaks täällä kilpaillaan näköjään siitä kellä on eniten seksikokemuksia.. juu saatte jäädä tänne keskenänne kiistelemään, jos siltä tuntuu. ~25 v. tajuaa lähtee alta pois :-D

        Kiitän ja kuittaan,

        -ap

        Tuohon on hyvä lopettaa, kun lipsuu kuin sukset vanhoina hyvinä talvina 😉 Toivottavasti löydätte yhteisen sävelen 🎶 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme tahallista mielensäpahoittamista. Pakkohan sitä oli itsekin ikäkortti nostaa esiin kun sitä käytettiin vastaan. Puolin ja toisin näettekös ;-)

        Vakioseksillä meinasin vakiintunutta seksiä. Sitä kun seksi ei kumppanin kanssa enää juurikaan poikkea edellisistä kerroista tai herätä sen suurempia tuntemuksia. Henk.koht. kaipaisin siihen myös jännitystä.

        Ihmisen seksuaalisuus muuttaa muotoaan läpi elämän ja eri vaiheissa eri asiat kiinnostaa. Mieltymykset muuttuu varmasti vielä mullakin. Puhuminen kumppanin kanssa jatkuu, jumpataan samaa aihetta niin kauan kunnes yhteinen sävel löytyy.

        Mutta mullekin riittää tää keskustelu tältä erää, kun aiheet alkaa lipsumaan toisaalle. Toistan myös vähän itseeni vastauksissa.

        Seuraavaks täällä kilpaillaan näköjään siitä kellä on eniten seksikokemuksia.. juu saatte jäädä tänne keskenänne kiistelemään, jos siltä tuntuu. ~25 v. tajuaa lähtee alta pois :-D

        Kiitän ja kuittaan,

        -ap

        En minä ainakaan pahoittanut mieltäni. Minun mielestä kuulostaa kummalta, jos seksi oman puolison kanssa ei herätä tuntemuksia, minusta silloin pitäisi pohtia mistä semmoinen johtuu, onko esimerkiksi jotain tunnetason ristiriitoja tai kohtaamattomuutta. Minusta tämmöiset asiat ei selviä muuten kuin puhumalla. Jos taas on kyse pelkästään siitä, että seksuaalisesti haluatte aivan eri asioita, niin sitten teidän pitää vaan pohtia onko kompromissi mahdollista, jos ei ole, niin sitten joko eroatte, tai sinä tyydyt nykyiseen tilanteeseen, tai toteutat puolisolle sopimattomia halujasi muualla, jos semmoinen on mahdollista, ja kykenette siitä sopimaan. Tämmöiset asiat ja niiden ratkaisut on yksilöllisiä, kun ihmiset on erilaisia. Minä en ikinä eroaisi pelkän seksin vuoksi, kun se ei ole minulle ykkösasia parisuhteessa, mutta tiedän pareja, jotka on niin tehneet. Kumminkaan mitään näistä ratkaisuista ei voi tehdä, ellei kykene keskustelemaan kumppanin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuorison mielestä kaikki varttuneemmat ovat ikäloppuja. Eiköhän vaihdeta jo keskustelun aihetta.

        Heh niinpä. Ja anaalihankin on keksitty vastaa 2000-luvulla.


      • Anonyymi

        Tuskin nykyään löytyy montakaan naista, jotka olisivat niin rajoittuneita etteivät suostu keskustelemaan seksistä tai kokeilemaan uusia asioita. Omassa tuttavapiirissäni (noin 30v-60v) näistä puhutaan avoimesti ja kaikenlaista on kokeiltu.

        Voi olla ikäkysymymys siinä mielessä, ettei aloittajan ikäisenä vielä ole ehtinyt samaan tapaan tutustua kaikkeen tai arkailee, mikä on luonnollista. Sanoisin että vanhemmissa ikäluokissa kuitenkin lähes kaikki ovat kokeilleet yhtä ja toistakin. Hämmentää että täällä vakavissaan luullaan lesbojen (bi-naisten) olevan seksuaalisesti rajoittuneita tai estoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin nykyään löytyy montakaan naista, jotka olisivat niin rajoittuneita etteivät suostu keskustelemaan seksistä tai kokeilemaan uusia asioita. Omassa tuttavapiirissäni (noin 30v-60v) näistä puhutaan avoimesti ja kaikenlaista on kokeiltu.

        Voi olla ikäkysymymys siinä mielessä, ettei aloittajan ikäisenä vielä ole ehtinyt samaan tapaan tutustua kaikkeen tai arkailee, mikä on luonnollista. Sanoisin että vanhemmissa ikäluokissa kuitenkin lähes kaikki ovat kokeilleet yhtä ja toistakin. Hämmentää että täällä vakavissaan luullaan lesbojen (bi-naisten) olevan seksuaalisesti rajoittuneita tai estoisia.

        Samaa mietin ja naurattaisi, ellei itkettäisi. Voisiko ilmiössä olla kyse näistä uskovaisista myöhäänheränneistä, joita vaikuttaa olevan palstalla jonkin verran nykyisin. Eikö joku juuri kirjoittanut pitävänsä suuseksiäkin rajuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin nykyään löytyy montakaan naista, jotka olisivat niin rajoittuneita etteivät suostu keskustelemaan seksistä tai kokeilemaan uusia asioita. Omassa tuttavapiirissäni (noin 30v-60v) näistä puhutaan avoimesti ja kaikenlaista on kokeiltu.

        Voi olla ikäkysymymys siinä mielessä, ettei aloittajan ikäisenä vielä ole ehtinyt samaan tapaan tutustua kaikkeen tai arkailee, mikä on luonnollista. Sanoisin että vanhemmissa ikäluokissa kuitenkin lähes kaikki ovat kokeilleet yhtä ja toistakin. Hämmentää että täällä vakavissaan luullaan lesbojen (bi-naisten) olevan seksuaalisesti rajoittuneita tai estoisia.

        Eiköhän aloitus ollut provo…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän aloitus ollut provo…

        Samaa mieltä, tuskin kukaan noin avuton on ja jos olisi, kysyisi muualta neuvoa. Äijät etsivät täältä naistenvälisiä seksikuvauksia, luulevat että joku on sen verran hölmö että lähtee kirjoittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eiköhän aloitus ollut provo…

        Minäkin ihmettelin tätä aloitusta, mutta ajattelin sitten, että vastaan jotain asiallista, voihan vastauksista vaikka olla jollekin hyötyä. Ei kai kukaan tosissaan niin tyhmä ole, että kuvittelee jonkun kertovan tämmöisellä palstalla yksityiskohtia seksuaalisista mieltymyksistään, minkä ihmeen takia kukaan niin tekisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ihmettelin tätä aloitusta, mutta ajattelin sitten, että vastaan jotain asiallista, voihan vastauksista vaikka olla jollekin hyötyä. Ei kai kukaan tosissaan niin tyhmä ole, että kuvittelee jonkun kertovan tämmöisellä palstalla yksityiskohtia seksuaalisista mieltymyksistään, minkä ihmeen takia kukaan niin tekisi.

        Miksei kertoisi? Kuitenkin ollaan anonyymeinä netissä, joten mitä sitä häpeilemään :-o seksiasiat näyttää mietityttävän monia


    • Anonyymi

      Tämä on hauska osoitus lesbonaisten keskustelutaidoista ja ajatusmaailmasta :D

      Seksiongelmista ikäsyrjintään ja leuhkimaan kuinka monta kumppania on ollut

      • Anonyymi

        On sullakin avuton sisälukutaito, vähintään puolet keskustelijoista on bissejä eikä kumppanien määrästä keskustella ollenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sullakin avuton sisälukutaito, vähintään puolet keskustelijoista on bissejä eikä kumppanien määrästä keskustella ollenkaan.

        Niin tiedättekö itsekään mitä olette tai mistä puhutte :D

        Kumppanien määrällä leuhkiminen liittyy vähän siihen määrään. Mutta lesbon ymmärrys Ja päättelykyky ei tunnetusti Loista muuta kuin poissaolollaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tiedättekö itsekään mitä olette tai mistä puhutte :D

        Kumppanien määrällä leuhkiminen liittyy vähän siihen määrään. Mutta lesbon ymmärrys Ja päättelykyky ei tunnetusti Loista muuta kuin poissaolollaan.

        Minäkin ihmettelen kuka on leuhkinut kumppanien määrällä, ja miksi ihmeessä kukaan semmoista tekisi edes.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ihmettelen kuka on leuhkinut kumppanien määrällä, ja miksi ihmeessä kukaan semmoista tekisi edes.

        Älkää vastatko häiriköille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tiedättekö itsekään mitä olette tai mistä puhutte :D

        Kumppanien määrällä leuhkiminen liittyy vähän siihen määrään. Mutta lesbon ymmärrys Ja päättelykyky ei tunnetusti Loista muuta kuin poissaolollaan.

        Nyt se vois olla "Sinun vuorosi loistaa" koittamalla vähän hillitä ihteäs 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tiedättekö itsekään mitä olette tai mistä puhutte :D

        Kumppanien määrällä leuhkiminen liittyy vähän siihen määrään. Mutta lesbon ymmärrys Ja päättelykyky ei tunnetusti Loista muuta kuin poissaolollaan.

        Täytyy myöntää että usein itsekin petyn tämän palstan tasoon. Ja pikku mielensäpahoittajia löytyy....


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy myöntää että usein itsekin petyn tämän palstan tasoon. Ja pikku mielensäpahoittajia löytyy....

        No ehkä sitä tasoa vois koittaa nostaa 😊 Eikös sitä sanota, että asioihin voi jokainen vaikuttaa omalla toiminnallaan 😉


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No ehkä sitä tasoa vois koittaa nostaa 😊 Eikös sitä sanota, että asioihin voi jokainen vaikuttaa omalla toiminnallaan 😉

        Kirjotetataan nyt tänne pohjalle.

        Wanha viidakon sananlasku : Jos joku ei toimi, niin kannattaa tehdä jotain toisin.

        Kylmät kuulat ----> hanasta tulee vettä, eli laita ne sopivan lämpöseen veteen ja
        tzadaaam ongelmaa ei enää ole.

        Miksi kannattaa olla eroamatta/erota. Jokainen itse tietänee mitkä asiat on itselle
        elämässä tärkeitä, Ja jokainen on oman onnensa seppä ja tekee ne ratkaisut , kuin itselle parhaimmaksi näkee.

        Erikoista, että joku kertoo fantasioistaan toiselle. Olen muutamankin( tämä lähinnä sentakia, ettei tulee kuvaa, että mutulla selittelisin) naisen kanssa
        pyörinyt ja tämmöistä ei ole koskaan sattunut. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ne asiat on jokasen omia ja ei välttis tartte toiselle kertoa.
        Yhden kerran joku kertoi jo tapahtuneesta rietastelusta jonkun kanssa, minusta hänen ei olisi pitänyt.

        Jos tykkää jutuista, niin tarinat /herkku.net

        Asiat on keskustelutasolla melkosen helppo tyrmätä, joten voi antaa sen keskustelun olla katkolla.
        Ap vois hommata kumihanskoja paketin ja laittaa ne vaikka yöpöydän laatikkoon.
        Auringonkukkaöljyä, jos ei kyökissä oo,,tms, mutta EI sesamöljyä.

        Voisitte sitten mennä kimppasuihkuun ...Sitten voisitte vetää hanskat käteen ja hieroa kumppanin jalkapohjat pienellä määrällä öljyä...youtubesta foot massage.
        Katso/katokaa niitä etukäteen. Vähintäin ½tuntia .

        Sitten kaikkea muuta, että kumppani todella innostuu ja melkeen kiipee seinille (tunti, pari) .

        Tässäkohtaa voi sitten niitä vienoja pyyntöjä esittää, uusia hanskoja unohtamatta ;)



        '


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjotetataan nyt tänne pohjalle.

        Wanha viidakon sananlasku : Jos joku ei toimi, niin kannattaa tehdä jotain toisin.

        Kylmät kuulat ----> hanasta tulee vettä, eli laita ne sopivan lämpöseen veteen ja
        tzadaaam ongelmaa ei enää ole.

        Miksi kannattaa olla eroamatta/erota. Jokainen itse tietänee mitkä asiat on itselle
        elämässä tärkeitä, Ja jokainen on oman onnensa seppä ja tekee ne ratkaisut , kuin itselle parhaimmaksi näkee.

        Erikoista, että joku kertoo fantasioistaan toiselle. Olen muutamankin( tämä lähinnä sentakia, ettei tulee kuvaa, että mutulla selittelisin) naisen kanssa
        pyörinyt ja tämmöistä ei ole koskaan sattunut. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ne asiat on jokasen omia ja ei välttis tartte toiselle kertoa.
        Yhden kerran joku kertoi jo tapahtuneesta rietastelusta jonkun kanssa, minusta hänen ei olisi pitänyt.

        Jos tykkää jutuista, niin tarinat /herkku.net

        Asiat on keskustelutasolla melkosen helppo tyrmätä, joten voi antaa sen keskustelun olla katkolla.
        Ap vois hommata kumihanskoja paketin ja laittaa ne vaikka yöpöydän laatikkoon.
        Auringonkukkaöljyä, jos ei kyökissä oo,,tms, mutta EI sesamöljyä.

        Voisitte sitten mennä kimppasuihkuun ...Sitten voisitte vetää hanskat käteen ja hieroa kumppanin jalkapohjat pienellä määrällä öljyä...youtubesta foot massage.
        Katso/katokaa niitä etukäteen. Vähintäin ½tuntia .

        Sitten kaikkea muuta, että kumppani todella innostuu ja melkeen kiipee seinille (tunti, pari) .

        Tässäkohtaa voi sitten niitä vienoja pyyntöjä esittää, uusia hanskoja unohtamatta ;)



        '

        Olin kerran jalkapohjien vyöhyketerapiakurssilla. Hierottiin siellä vuotellen kurssilaisten kanssa toistemme jalkapohjia. Oli ihanaa. .se vois toimia parisuhteessakin tuo jalkapohjien käsittely.. 😏


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirjotetataan nyt tänne pohjalle.

        Wanha viidakon sananlasku : Jos joku ei toimi, niin kannattaa tehdä jotain toisin.

        Kylmät kuulat ----> hanasta tulee vettä, eli laita ne sopivan lämpöseen veteen ja
        tzadaaam ongelmaa ei enää ole.

        Miksi kannattaa olla eroamatta/erota. Jokainen itse tietänee mitkä asiat on itselle
        elämässä tärkeitä, Ja jokainen on oman onnensa seppä ja tekee ne ratkaisut , kuin itselle parhaimmaksi näkee.

        Erikoista, että joku kertoo fantasioistaan toiselle. Olen muutamankin( tämä lähinnä sentakia, ettei tulee kuvaa, että mutulla selittelisin) naisen kanssa
        pyörinyt ja tämmöistä ei ole koskaan sattunut. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että ne asiat on jokasen omia ja ei välttis tartte toiselle kertoa.
        Yhden kerran joku kertoi jo tapahtuneesta rietastelusta jonkun kanssa, minusta hänen ei olisi pitänyt.

        Jos tykkää jutuista, niin tarinat /herkku.net

        Asiat on keskustelutasolla melkosen helppo tyrmätä, joten voi antaa sen keskustelun olla katkolla.
        Ap vois hommata kumihanskoja paketin ja laittaa ne vaikka yöpöydän laatikkoon.
        Auringonkukkaöljyä, jos ei kyökissä oo,,tms, mutta EI sesamöljyä.

        Voisitte sitten mennä kimppasuihkuun ...Sitten voisitte vetää hanskat käteen ja hieroa kumppanin jalkapohjat pienellä määrällä öljyä...youtubesta foot massage.
        Katso/katokaa niitä etukäteen. Vähintäin ½tuntia .

        Sitten kaikkea muuta, että kumppani todella innostuu ja melkeen kiipee seinille (tunti, pari) .

        Tässäkohtaa voi sitten niitä vienoja pyyntöjä esittää, uusia hanskoja unohtamatta ;)



        '

        Tässäpä oli aika kattava "resepti" 😄


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tässäpä oli aika kattava "resepti" 😄

        Ihan bull shittiä.

        Entä jos vaan etsisi kumppanin, joka pitää samasta setistä? Voi löytää itsensä esim sidottuna ja hyvässä anaalikäsittelyssä niin ei tarvi täällä valittaa :D. Ei se sen vaikeampaa ole


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihan bull shittiä.

        Entä jos vaan etsisi kumppanin, joka pitää samasta setistä? Voi löytää itsensä esim sidottuna ja hyvässä anaalikäsittelyssä niin ei tarvi täällä valittaa :D. Ei se sen vaikeampaa ole

        No mä en nyt tuossa kommentoinut mitenkään kattauksen sisältöä sinällään, vaan ainoastaan totesin, että kattaus oli aika kattava. Eri juttu sitten on onko myös toimiva 😉 Sun resepti sitten taas oli aika lyhyt ja ytimekäs eikä siitä sen enempää 😄


    • Anonyymi

      Itseeni en haluaisi mitään anaaliin mutta olisin avoin tekemään sitä mahdolliselle kumppanille. Miksi ihmeessä haittaisi toisen perässä jotkut kuulat ja kupit, tiedä yhtään. Itse kiihotun toisen kiihottamisesta, joten win-win.

      Kysyt onko tiedostamattomia traumoja hänellä. Ettekö tunne toisianne? En pystyisi aloittamaan vakavaa seurustelusuhdetta ellen oikeasti tuntisi toista ja olisi täysin luotettava. Ehkä siksi olen ollut monien vuosien ajan sinkku, kaikilla niin kiire, ei aikaa tutustua.

      Hienoa kun olet rehellinen ja kertonut omia mieltymyksiäsi avoimesti. Vaikka toista ei voi pakottaa, on hyvä nostaa kaikki kissat pöydälle ja kysyä ilman painostamista vaikka olisiko teillä seksiä ollenkaan, jos et tekisi ikinä aloitetta.
      Tai miksi hän ei halua tehdä aloitteita.
      Onko seksi hänelle kuinka tärkeää?

      • Anonyymi

        Toi kiire on ongelma, kukaan ei jaksa tutustua kunnolla ja tulee yllärinä millainen toinen on, sitten erotaan ja seuraava jne....


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4320
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4225
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3996
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2837
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2531
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2094
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2013
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1659
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe