Älä unohda mua vielä, ethän?

Anonyymi

Pidä mulle edes pieni nurkka vielä ajatuksissasi kunnes näen taas sun katseen, joohan mies?

71

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se k-kaupan Anita tms sinun katseista piittaa

      • Anonyymi

        Tuo oli miehelle pöllö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli miehelle pöllö

        Täällä pöllömies huhuilee. Huh huu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä pöllömies huhuilee. Huh huu!

        Huhuile sitten keskenäs.


    • Anonyymi

      No ei käy. En halua sinua.

      • Anonyymi

        Mistä tiedät, että olen joku jota et halua? Et yhtään mistään. Nainen sä olet.


      • Anonyymi

        Ketä et halua?


    • Anonyymi

      Tottakai olet mielessäni usein, enkä unohda sua.

      Meillä oli hyvä alku, taisimme molemmat ihastua, mutta nyt on konkretian tasolla hiljaisempaa, kun etä ja korona.

      Kunnes jälleen tapaamme ja saamme katsoa toisiamme silmiin ja koemme taas sen värisyttävän tunteen. Sinä ja minä, vain me kaksi... n <-- m

      • Anonyymi

        Just noin, hyvin sanottu, oli mulle tai ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just noin, hyvin sanottu, oli mulle tai ei.

        Juuri sulle on, niin jaksat uskoa tilanteeseesi, olenpa sitten ajattelemasi mies eli en.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sulle on, niin jaksat uskoa tilanteeseesi, olenpa sitten ajattelemasi mies eli en.

        Kiitos, kauniisti ajateltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, kauniisti ajateltu.

        Se on sitä empatiaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitä empatiaa...

        Joka täällä palstalaisilla on aika pahasti unohtunut. Kirjoitellaan mitä sattuu ventovieraille 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka täällä palstalaisilla on aika pahasti unohtunut. Kirjoitellaan mitä sattuu ventovieraille 😂

        Muistelinkin, että toiset yökukkujat on sellaista uskonkaikeninternetissätodeksi populaa,jotka suorastaan ahmii paskaprovoja ja yksinpuheluja, että pääsee heittään sen kulahtaneen olen vähän simppeli- emojinsa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri sulle on, niin jaksat uskoa tilanteeseesi, olenpa sitten ajattelemasi mies eli en.

        Olet tunnistin voi en tunnistanut kunhan ikävissäni haaveilen hänestä 💙


    • Anonyymi

      Ok. Muista kotitreenata pymppymuskeleita tai ei kukko laula 3x

      • Anonyymi

        pymppymuskeleita..


      • Anonyymi

        Oot sekasin.. huhhuh


      • Anonyymi

        Onko sulla niin pieni?


    • Anonyymi

      Ja ketäköhän tässä ei saa unohtaa?

      • Anonyymi

        Ihailijaa. Hän tietää, että tykkään, oletan niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihailijaa. Hän tietää, että tykkään, oletan niin.

        Jos tietää niin häntä ei taida kiinnostaa. Ehkä kevyessä mielessä vain? Muussa tapauksessa mies olisi jo tehnyt jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tietää niin häntä ei taida kiinnostaa. Ehkä kevyessä mielessä vain? Muussa tapauksessa mies olisi jo tehnyt jotain.

        Mitä olisi tehnyt? En usko, että voi tehdä mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tietää niin häntä ei taida kiinnostaa. Ehkä kevyessä mielessä vain? Muussa tapauksessa mies olisi jo tehnyt jotain.

        Ei voi sitä johtopäätöstä vetää, että "muuten mies olisi jo tehnyt jotain."

        Moni moni mies ei vaan saa tehtyä aloitetta naisen suuntaan, vaikka olisi kuinka ihastunut.

        Kuten minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä olisi tehnyt? En usko, että voi tehdä mitään.

        Mulle kerkee tulla dementia ennenkuin. . .

        Nurkkakuntalainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulle kerkee tulla dementia ennenkuin. . .

        Nurkkakuntalainen

        Mä aion kyllä itse puhua, jos toinen on joskus vastaanottavaisen näkönen. Ahdistelemaan en kuitenkaan ala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä aion kyllä itse puhua, jos toinen on joskus vastaanottavaisen näkönen. Ahdistelemaan en kuitenkaan ala.

        Sitä odotellassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tietää niin häntä ei taida kiinnostaa. Ehkä kevyessä mielessä vain? Muussa tapauksessa mies olisi jo tehnyt jotain.

        Eipä epätoivoiset tai muuten vain liikaa unelmissa asuvat ihmiset sitä tajua ainakaan ajoissa. Tuhlaavat aikaansa hölpönpölppöön.

        T. S nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei voi sitä johtopäätöstä vetää, että "muuten mies olisi jo tehnyt jotain."

        Moni moni mies ei vaan saa tehtyä aloitetta naisen suuntaan, vaikka olisi kuinka ihastunut.

        Kuten minä.

        Yksilöitä ollaan kaikki! Unohtuu melkein kaikilta joskus.


    • Anonyymi

      Unohda minut nainen ja keskity niihin ihmisiin, jotka ovat oikeasti sinun läheisiä. Ystävällinen neuvo.

      • Anonyymi

        Tuo ei ollut minulta.

        Tiedoksi aloittajalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ollut minulta.

        Tiedoksi aloittajalle!

        Niin sähän oot mun läheinen? Ainakin lasken sut sellaseks.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei ollut minulta.

        Tiedoksi aloittajalle!

        Tuo toinen vastaus ei ollut aloittajalta. Et ehkä ole mun läheinen, mutta hemmetin tärkeä oot :)


      • Anonyymi

        Yritän kovasti.


      • Anonyymi

        Aika tylytystä. Tän kirjoittaja on unohtanut suoraan puhumisen kauniin taian. Et osaa puhua suoraan koska pelkäät loukkaavasi. Voit olla toiselle ihmiselle tärkeä joten aika loukkaavaa on olla sanomatta suoraan ettei hän ole sinulle yhtään mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tylytystä. Tän kirjoittaja on unohtanut suoraan puhumisen kauniin taian. Et osaa puhua suoraan koska pelkäät loukkaavasi. Voit olla toiselle ihmiselle tärkeä joten aika loukkaavaa on olla sanomatta suoraan ettei hän ole sinulle yhtään mitään.

        Tässä tuli totuus!


    • Anonyymi

      Hänelle on paikka aina mun sydämessä, mutta pysyn etäällä kunnes tiedän varmaksi että hän kokee että voi luottaa minuun. Ihan kaikessa ja aina. Tällä hetkellä koen että hän ei luota minuun. En voi enempää tehdä kuin yrittää korjata sitä päivä päivältä. Niin kauan kunnes tiemme erkanevat.

      • Anonyymi

        miten luottamus lisääntyisi pysymällä etäällä toisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miten luottamus lisääntyisi pysymällä etäällä toisesta?

        Koen että näin on tällä hetkellä parempi. Pilasin jo kaiken kertaalleen liialla yrittämisellä ja hän vain ahdistui siitä. Tavoite olisi olla edes ystävä hänelle. Pidän hänestä ja yritän ymmärtää häntä. En osaa aina oikein lukea hänen tunnetiloja.


      • Anonyymi

        Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin minulla, kuin sinullakin nainen. Pidän sinusta aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen että näin on tällä hetkellä parempi. Pilasin jo kaiken kertaalleen liialla yrittämisellä ja hän vain ahdistui siitä. Tavoite olisi olla edes ystävä hänelle. Pidän hänestä ja yritän ymmärtää häntä. En osaa aina oikein lukea hänen tunnetiloja.

        Minulle sopisi hyvin ystäväajatus ja sitä kohden tässä mennään. Yritän edelleen saada päätäni järjestykseen. Minulta puuttuu oikea etäisyys. Tiedän kuitenkin suunnan, joten eiköhän tämä vähitellen onnistu. Hyvää yötä. En koe vältteleväni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin minulla, kuin sinullakin nainen. Pidän sinusta aina.

        Sitä toivon vilpittömästi. Uskon niin. Minäkin pidän sinusta aina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koen että näin on tällä hetkellä parempi. Pilasin jo kaiken kertaalleen liialla yrittämisellä ja hän vain ahdistui siitä. Tavoite olisi olla edes ystävä hänelle. Pidän hänestä ja yritän ymmärtää häntä. En osaa aina oikein lukea hänen tunnetiloja.

        Ei tuo aloitus sitten sulle ollut, koska en ole mistään ahdistunut hänessä.. rakastunut enemmänkin.


      • Anonyymi

        Minä laskin muuriani liikaa. Syynkin hän tietää, jos miettii, mistä olemme puhuneet. Nyt pidämme asialliset välit niin pitkään kunnes tiemme eroavat.


    • Anonyymi

      Menipä sekavaksi. Mä olen ihan rakastunut siihen, jolle kirjoitin aloituksen enkä aio nimettömien palstaviestien perusteella häntä unohtaa kun en siihen edes pysty. Mulla on niin isoja tunteita häntä kohtaan, etten unohtaisi vaikka hän itse sitä pyytäisi livessä. t. aloittaja

    • Anonyymi

      Tottakai pidän 🤗

      • Anonyymi

        💙 ..


    • Anonyymi

      Näettekö kuinka usein?

      • Anonyymi

        Ei mitään tietoa nähdäänkö enää koskaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mitään tietoa nähdäänkö enää koskaan.

        Missä näette ja miksi et tiedä näetkö enää koskaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä näette ja miksi et tiedä näetkö enää koskaan?

        Koska en tiedä miten korona tulee maailmaa muuttamaan. Koska en tiedä onko hän kunnossa nyt. En tiedä mitään nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska en tiedä miten korona tulee maailmaa muuttamaan. Koska en tiedä onko hän kunnossa nyt. En tiedä mitään nyt.

        No milloin viimeksi näit häntä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No milloin viimeksi näit häntä?

        Maaliskuussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maaliskuussa.

        Saako kysyä missä näit häntä? Oliko se kaupassa, kadulla vai parkkipaikalla? Kenties jossain bileissä?


    • Anonyymi

      Okei saat nurkka pöydän,juu haluaisin katsella sua, sä vaan oot näkymätön voisitko tulla näkyville.

      • Anonyymi

        En ole näkymätön paitsi ehkä hänelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole näkymätön paitsi ehkä hänelle.

        Noup näkisin ja tuntisin jos olisit lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noup näkisin ja tuntisin jos olisit lähellä.

        Tullakseni lähelle eikö mun pitäisi aina tietää missä sä olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tullakseni lähelle eikö mun pitäisi aina tietää missä sä olet?

        Haluaisinkin sehän tarkoittaa että välität,minä ainakin välitän sinusta nainen.


    • Anonyymi

      Lopeta naisena, mun elämän tapahtumien kirjoittelu täällä ym. En jaksa selittää nyt. Selitä sä kun on selvitettävää.
      Yt. Elina Korkeila

      • Anonyymi

        Mitä ihmettä? En ymmärrä sun viestiä. Aloittaja on nainen ja puhuu täällä omasta elämästään. Ikiomasta, itse koetuista tunteista, minun omistani. Niin ja nimesi ei ole tuttu mulle:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmettä? En ymmärrä sun viestiä. Aloittaja on nainen ja puhuu täällä omasta elämästään. Ikiomasta, itse koetuista tunteista, minun omistani. Niin ja nimesi ei ole tuttu mulle:)

        Älä länkytä mulkku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä länkytä mulkku

        Ohhoh. Ei kai tällaiset kannata kuin ohittaa. En edes loukkaannu, koska tiedän ettei sanasi ole tarkoitettu mulle, Elinahyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ohhoh. Ei kai tällaiset kannata kuin ohittaa. En edes loukkaannu, koska tiedän ettei sanasi ole tarkoitettu mulle, Elinahyvä.

        Vau. Sä olet upea nainen jolla sanakin sopivasti hallussa. Ole hän jota kaipaan, ainakin kuvittelen nyt niin.
        -sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau. Sä olet upea nainen jolla sanakin sopivasti hallussa. Ole hän jota kaipaan, ainakin kuvittelen nyt niin.
        -sivusta

        Enemmänkin mä toivon, että ole sä hän jota mä kaipaan. Kun noin nätisti kirjoittelet. Taidan itse kuvitella nyt niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmänkin mä toivon, että ole sä hän jota mä kaipaan. Kun noin nätisti kirjoittelet. Taidan itse kuvitella nyt niin.

        En saa sanoa mutta olet kaunein asia maan päällä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa sanoa mutta olet kaunein asia maan päällä .

        Onko sulla n 120 nurkkaa, wau


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa sanoa mutta olet kaunein asia maan päällä .

        Onko sulla n 120 nurkkaa, wau


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En saa sanoa mutta olet kaunein asia maan päällä .

        Niin, joku tuossa luulee olevansa näppärä vastauksillaan. Mutta sun nurkka on tietysti varattu sille yhdelle ja oikealle. Ehkä sen olen mä, ehkä en. Kauniita sun sanat kuitenkin on.


    • Anonyymi

      Miten se näkeminen muuttaa tätä tilannetta?

      • Anonyymi

        Mitä tilannetta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe