Olen 25v nainen, opiskelija. Nyt kun koulu on muuttunut etäopinnoiksi kotiin, on minulla tylsää.
Haluaisin kinkyjä/bdsmhenkisiä etätehtäviä. Jos tahdot tehdyistä tehtävistä kuvia, lähetän niitä mielelläni, jos kerrot KIKisi tehtävän yhteydessä.
Minulla on aika paljon seksileluja käytössä, lisäksi paljon aikaa ja hirveä panetus. Jospa sinulla olisi hyvä mielikuvitus ;)
Anna minulle etätehtäviä
8
624
Vastaukset
kyykkää niin paljon, että sohvalta ylösnousu tuottaa vaikeuksia
- Anonyymi
Kyllä se kyykän heitto ottaa minulla enempi käsiin. Ei se sohvalta nousuun vaikuta.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kyykän heitto ottaa minulla enempi käsiin. Ei se sohvalta nousuun vaikuta.
siansaksan väännöllä et saa edes vitsiä aikaiseksi
- Anonyymi
timitys kirjoitti:
siansaksan väännöllä et saa edes vitsiä aikaiseksi
Mes heittää karttua ni tiedät, ettei se ole ihan leikkiä eikä osuminen virsiä vaan taitoa.
Anonyymi kirjoitti:
Mes heittää karttua ni tiedät, ettei se ole ihan leikkiä eikä osuminen virsiä vaan taitoa.
älä ota enää
Hei Opiskelija laita yhteystietosi saitin Nim.merkille niin otan yhteyuttä
jussi- Anonyymi
Laita kik jatketaa siel
- Anonyymi
Kiipeä köyttä.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645080Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362309- 2472270
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662257Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191434Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2181423Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49988- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12899