Anneli Auerin SeRi tuomioon vaikuttaneiden tuomarien ja syyttäjien ja tuomitsijoiden kuulumisesta salaisiin murhamiesten liittoihin ja murhiin ja yhteydestä langenneisiin enkeleihin ja perheyhteyksistä jotka paljastaisivat useita jääviystapauksia tuossa tuomiossa, ei saa kirjoittaa mitään koska lapsia pitää suojella Anneli Auerin kustannuksella, lapsia joita on käytetty häikäilemättömästi hyväkseen Annelin SeRi-tuomiota ajaessa.
Kielletyt yhteydet
Anonyymi
5
58
Vastaukset
- Anonyymi
Tuota, tuota... Hovinarrit ja mainoslahjat ovat olleet mukana kun naapurinsa Tohmajärveltä...
- Anonyymi
Ja nämä ovat fiksuimpia annulisteja :D
- Anonyymi
Minna Joki Erkkilän tohtorinväitössepustus on siirretty historian tunkiolle, minne se kuuluukin.
Paljon huu-haata esitetään tieteen nimissä. Joki Erkkilän suorittama Anneli Auerin lasten seritutkimus oli pelkkää puoskarointia. - Anonyymi
Miksi niin nerokas poliisi jätti kengänjälki kuvasta erään tärkeän työkalun pois?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873277
- 623037
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361913- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201643Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499