Osaako kukaan sanoa

Anonyymi

Milloin ja koska Kokoomus on saanut mitään hyvää ja positiivista aikaiseksi ihmisille ja Suomelle? Lapsista eläkeläisiin ja sairaista vähävaraisiin?

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

paljonkin:jyrkin,stubin,tolkuton määrä jonninjoutavia virkamiehiä,joutilaita lahi-idästä,
      ja tietysti ilkka kanervan ja hänen kauniin tyrky puolisonsa.
      70-luvulla olivat niin neuvostomielisiä,,huh että taisto sinisalokin oli poikanen
      siinä asiassa.
      Tunnustan,äänestin kokoomusta,,sitä olen katunut,

• Anonyymi

Hyvää aikaiseksi.

Kokoomus oli keskeisessä osassa kun poliisien, palomiesten, kätilöiden, lastentarhanopettajien, lastenhoitajien ja sairaanhoitajien lomarahat ennallistettiin täysmääräiseksi jo kesäksi 2020.

• Anonyymi

Ja ihan itse vielä uskotkin tuon kun sitä olet peilin edessä hokenut tarpeeksi. Se mitä hyvää tai pahaa muutosta entiseen nähden tapahtuu kesällä 2020 niin Koomuksella ei onneksi ole mitään siihen.

Eikä onneksi enää tulevaisuudessakaaan. Nyt on vaikeat ajat ja tästä nousemseen kuuluvat teot ei kuulu Kokoomuksen tomintamalliin, nyt on oikeasti kyse Suomesta ja suomalaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ihan itse vielä uskotkin tuon kun sitä olet peilin edessä hokenut tarpeeksi. Se mitä hyvää tai pahaa muutosta entiseen nähden tapahtuu kesällä 2020 niin Koomuksella ei onneksi ole mitään siihen.

Eikä onneksi enää tulevaisuudessakaaan. Nyt on vaikeat ajat ja tästä nousemseen kuuluvat teot ei kuulu Kokoomuksen tomintamalliin, nyt on oikeasti kyse Suomesta ja suomalaista.

Keväällä ja kesällä 2020 yritetään joukolla purkkaa jo tehtyjä (uusi kuorma tulossa) maskikauppoja. Muuten voin rehellisesti sanoa, että hallitus on toiminut kiitettävästi.
        Hankintaosaamista Suomesta löytyy, esim Kesko, S-ryhmän ostajat tietävät mitä tilataan, mistä tilataan ja millä hinnalla.

• "Milloin ja koska Kokoomus on saanut mitään hyvää ja positiivista aikaiseksi ihmisille ja Suomelle? Lapsista eläkeläisiin ja sairaista vähävaraisiin?"

Esperi teki ainakin monta kokoomuslaista lasta hyvävaraisiksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      141
      3182
    2. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      58
      2572
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      29
      2019
    4. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      130
      1657
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      75
      1474
    6. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      80
      1463
    7. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      365
      1425
    8. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1115
    9. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      90
      1069
    10. Kerro mulle mitä pitäs tehdä

Sun mielestä? Anna neuvo?
      Ikävä
      84