BMW kamala

Anonyymi

Mersun ja Audin jälkeen BMW tuntui ajossa suorastaan kamalata.
Rengasmeteliä oli ainakin kymmene kertaa enemmän, äänentoisto oli täyttä kuraa vaikka laittoi kaikki tasot täydelle, pintakova alusta eikä vääntäkään ollut moottorissa niinkuin kilpailijoilla.
Todella surkea kokemus ja kaikki autot joilla ajanut ovat siis A6, E- Sarja ja 500-Sarja.

16

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä käy ajelemassa sellaisilla autoilla joihin ei ole varaa, katkeruutesi ja kateutesi vain kasvaa.

• Anonyymi

Audi ja Mersu halpoja?

• Anonyymi

Joo, mut Audii, Mersuu, Bemarii, Opelii, Volkkarii.

• Anonyymi

Niinpä, riippuu varmaankin autojen varustetasosta ja mikä moottori autoissa on. Rengastus vaikuttaa kovasti varsinkin näin keväällä.
      Oli muuten ehkä typerin aloitus aikoihin. Pitäisi vähintään kertoa autojen tyypit, mallit, ja varustetasot, hinnat jne...

• Anonyymi

Sama pohjalevy jokaisessa, aivan sama mikä moottori tai varustetaso, äänieristys ei siitä miksikään muutu.
        Samankokoiset renkaat tottakai jokaisessa.

• Anonyymi

Ja kaikki olivat samaa varustetasoa kyllä, Eemeli 200, A6 2.0 TDi ja BMW 520.
        Ja Eemeli oli näistä kaikista huonoimmalla varustetasolla, silti omasta mielestä voitti tämän kilpailun hiljaisuudessa, moottorin toiminnassa, vaihteiston toiminnassa sekä ennen kaikkea äänentoistossa.

• Anonyymi

Olen varma, että Toyota Corolla itselataava olisi sinun autosi, hiljainen ja aiheuttaa kateutta ja keskustelua ja sinua ihailtaisiin, ei syö öljyä, ei juo bensaa, katsastustilastojen paras, moottori valittu jossain parhaaksi.

• Anonyymi

2002 mallin bemarit aina hienoja samoin e30 kopat

• Anonyymi

oon aina diggaillu 2002 bemuja samoin e30 mallin koppaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon aina diggaillu 2002 bemuja samoin e30 mallin koppaa

Mä oon aina diggaillut autoja, jotka ovat komeita ulospäin. Toimivuudesta viis. Siksi amerikkalaiset ovatkin hienoimpia taideteoksia tuolla saralla!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon aina diggaillut autoja, jotka ovat komeita ulospäin. Toimivuudesta viis. Siksi amerikkalaiset ovatkin hienoimpia taideteoksia tuolla saralla!!

Näin on! Saksalaisilla ei mitään palaa tuossa gategoriassa!!! 😀😀😎😎

• Anonyymi

Ei sitä varmaan kannata sitten ostaa.
      Itse valitsisin näistä kolmesta aina BMW:n, mikäli katsotaan vastinetta rahalle asteikolla. Tosin ainahan nämä on mielipidejuttuja. Kaikki kolme ovat jokatapauksessa parempia ajaa kuin yksikään riisikuppi.

• diggaan v 1968-1991 bemareita... en ykkös sarjaa

• Anonyymi

Mersu on paras auto ajaa noista kolmesta ja s mallin, kun ottaa niin on hiljainen. BMW on nuorten miehien suosiossa en kyllä ymmärrä miksi. Bemareissa on heikommat koneet. Rupee syömään öljyä jo 100 tonnin jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mersu on paras auto ajaa noista kolmesta ja s mallin, kun ottaa niin on hiljainen. BMW on nuorten miehien suosiossa en kyllä ymmärrä miksi. Bemareissa on heikommat koneet. Rupee syömään öljyä jo 100 tonnin jälkeen.

Eiköhän sun vaan ole paras pysyä siinä nissan micrassa ettei tule päänsärkyä lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän sun vaan ole paras pysyä siinä nissan micrassa ettei tule päänsärkyä lisää.

Ja näistä mainituista micra on se,jolla pääset perille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      218
      1831
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1738
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      53
      1122
    4. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      16
      956
    5. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      927
    6. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      74
      910
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      45
      790
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      84
      781
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      69
      762
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      18
      752
    Aihe