Mersun ja Audin jälkeen BMW tuntui ajossa suorastaan kamalata.
Rengasmeteliä oli ainakin kymmene kertaa enemmän, äänentoisto oli täyttä kuraa vaikka laittoi kaikki tasot täydelle, pintakova alusta eikä vääntäkään ollut moottorissa niinkuin kilpailijoilla.
Todella surkea kokemus ja kaikki autot joilla ajanut ovat siis A6, E- Sarja ja 500-Sarja.
BMW kamala
16
90
Vastaukset
- Anonyymi
Älä käy ajelemassa sellaisilla autoilla joihin ei ole varaa, katkeruutesi ja kateutesi vain kasvaa.
- Anonyymi
Audi ja Mersu halpoja?
- Anonyymi
Joo, mut Audii, Mersuu, Bemarii, Opelii, Volkkarii.
- Anonyymi
Niinpä, riippuu varmaankin autojen varustetasosta ja mikä moottori autoissa on. Rengastus vaikuttaa kovasti varsinkin näin keväällä.
Oli muuten ehkä typerin aloitus aikoihin. Pitäisi vähintään kertoa autojen tyypit, mallit, ja varustetasot, hinnat jne...- Anonyymi
Sama pohjalevy jokaisessa, aivan sama mikä moottori tai varustetaso, äänieristys ei siitä miksikään muutu.
Samankokoiset renkaat tottakai jokaisessa. - Anonyymi
Ja kaikki olivat samaa varustetasoa kyllä, Eemeli 200, A6 2.0 TDi ja BMW 520.
Ja Eemeli oli näistä kaikista huonoimmalla varustetasolla, silti omasta mielestä voitti tämän kilpailun hiljaisuudessa, moottorin toiminnassa, vaihteiston toiminnassa sekä ennen kaikkea äänentoistossa.
- Anonyymi
Olen varma, että Toyota Corolla itselataava olisi sinun autosi, hiljainen ja aiheuttaa kateutta ja keskustelua ja sinua ihailtaisiin, ei syö öljyä, ei juo bensaa, katsastustilastojen paras, moottori valittu jossain parhaaksi.
- Anonyymi
2002 mallin bemarit aina hienoja samoin e30 kopat
- Anonyymi
oon aina diggaillu 2002 bemuja samoin e30 mallin koppaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oon aina diggaillu 2002 bemuja samoin e30 mallin koppaa
Mä oon aina diggaillut autoja, jotka ovat komeita ulospäin. Toimivuudesta viis. Siksi amerikkalaiset ovatkin hienoimpia taideteoksia tuolla saralla!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä oon aina diggaillut autoja, jotka ovat komeita ulospäin. Toimivuudesta viis. Siksi amerikkalaiset ovatkin hienoimpia taideteoksia tuolla saralla!!
Näin on! Saksalaisilla ei mitään palaa tuossa gategoriassa!!! 😀😀😎😎
- Anonyymi
Ei sitä varmaan kannata sitten ostaa.
Itse valitsisin näistä kolmesta aina BMW:n, mikäli katsotaan vastinetta rahalle asteikolla. Tosin ainahan nämä on mielipidejuttuja. Kaikki kolme ovat jokatapauksessa parempia ajaa kuin yksikään riisikuppi.- Anonyymi
Mersu on paras auto ajaa noista kolmesta ja s mallin, kun ottaa niin on hiljainen. BMW on nuorten miehien suosiossa en kyllä ymmärrä miksi. Bemareissa on heikommat koneet. Rupee syömään öljyä jo 100 tonnin jälkeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mersu on paras auto ajaa noista kolmesta ja s mallin, kun ottaa niin on hiljainen. BMW on nuorten miehien suosiossa en kyllä ymmärrä miksi. Bemareissa on heikommat koneet. Rupee syömään öljyä jo 100 tonnin jälkeen.
Eiköhän sun vaan ole paras pysyä siinä nissan micrassa ettei tule päänsärkyä lisää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiköhän sun vaan ole paras pysyä siinä nissan micrassa ettei tule päänsärkyä lisää.
Ja näistä mainituista micra on se,jolla pääset perille...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2181831Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse531122Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi14927Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74910- 45790
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752