BMW kamala

Anonyymi

Mersun ja Audin jälkeen BMW tuntui ajossa suorastaan kamalata.
Rengasmeteliä oli ainakin kymmene kertaa enemmän, äänentoisto oli täyttä kuraa vaikka laittoi kaikki tasot täydelle, pintakova alusta eikä vääntäkään ollut moottorissa niinkuin kilpailijoilla.
Todella surkea kokemus ja kaikki autot joilla ajanut ovat siis A6, E- Sarja ja 500-Sarja.

16

157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älä käy ajelemassa sellaisilla autoilla joihin ei ole varaa, katkeruutesi ja kateutesi vain kasvaa.

• Anonyymi

Audi ja Mersu halpoja?

• Anonyymi

Joo, mut Audii, Mersuu, Bemarii, Opelii, Volkkarii.

• Anonyymi

Niinpä, riippuu varmaankin autojen varustetasosta ja mikä moottori autoissa on. Rengastus vaikuttaa kovasti varsinkin näin keväällä.
      Oli muuten ehkä typerin aloitus aikoihin. Pitäisi vähintään kertoa autojen tyypit, mallit, ja varustetasot, hinnat jne...

• Anonyymi

Sama pohjalevy jokaisessa, aivan sama mikä moottori tai varustetaso, äänieristys ei siitä miksikään muutu.
        Samankokoiset renkaat tottakai jokaisessa.

• Anonyymi

Ja kaikki olivat samaa varustetasoa kyllä, Eemeli 200, A6 2.0 TDi ja BMW 520.
        Ja Eemeli oli näistä kaikista huonoimmalla varustetasolla, silti omasta mielestä voitti tämän kilpailun hiljaisuudessa, moottorin toiminnassa, vaihteiston toiminnassa sekä ennen kaikkea äänentoistossa.

• Anonyymi

Olen varma, että Toyota Corolla itselataava olisi sinun autosi, hiljainen ja aiheuttaa kateutta ja keskustelua ja sinua ihailtaisiin, ei syö öljyä, ei juo bensaa, katsastustilastojen paras, moottori valittu jossain parhaaksi.

• Anonyymi

2002 mallin bemarit aina hienoja samoin e30 kopat

• Anonyymi

oon aina diggaillu 2002 bemuja samoin e30 mallin koppaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

oon aina diggaillu 2002 bemuja samoin e30 mallin koppaa

Mä oon aina diggaillut autoja, jotka ovat komeita ulospäin. Toimivuudesta viis. Siksi amerikkalaiset ovatkin hienoimpia taideteoksia tuolla saralla!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon aina diggaillut autoja, jotka ovat komeita ulospäin. Toimivuudesta viis. Siksi amerikkalaiset ovatkin hienoimpia taideteoksia tuolla saralla!!

Näin on! Saksalaisilla ei mitään palaa tuossa gategoriassa!!! 😀😀😎😎

• Anonyymi

Ei sitä varmaan kannata sitten ostaa.
      Itse valitsisin näistä kolmesta aina BMW:n, mikäli katsotaan vastinetta rahalle asteikolla. Tosin ainahan nämä on mielipidejuttuja. Kaikki kolme ovat jokatapauksessa parempia ajaa kuin yksikään riisikuppi.

• diggaan v 1968-1991 bemareita... en ykkös sarjaa

• Anonyymi

Mersu on paras auto ajaa noista kolmesta ja s mallin, kun ottaa niin on hiljainen. BMW on nuorten miehien suosiossa en kyllä ymmärrä miksi. Bemareissa on heikommat koneet. Rupee syömään öljyä jo 100 tonnin jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mersu on paras auto ajaa noista kolmesta ja s mallin, kun ottaa niin on hiljainen. BMW on nuorten miehien suosiossa en kyllä ymmärrä miksi. Bemareissa on heikommat koneet. Rupee syömään öljyä jo 100 tonnin jälkeen.

Eiköhän sun vaan ole paras pysyä siinä nissan micrassa ettei tule päänsärkyä lisää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiköhän sun vaan ole paras pysyä siinä nissan micrassa ettei tule päänsärkyä lisää.

Ja näistä mainituista micra on se,jolla pääset perille...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      230
      17215
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      173
      12256
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      47
      6027
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      65
      4888
    5. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      14
      4845
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      21
      3987
    7. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      84
      3605
    8. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      136
      3036
    9. 270
      1524
    10. Mitä toivot joululahjaksi ja

mitä antaisit kaivatullesi? 😃
      Ikävä
      85
      1041
    Aihe