Lähiaikoina oli eräässä sanomalehden autoliitteessä artikkeli jossa oli tilastotietoa korvatuista autoista.Citroen C5 oli henkilöautojen eniten korvattu auto. Kuvaa kyllä jotain???? Ovatkohan ne niin huonoja etteivät pysy tiellä,vai niitä ostavat vain tietyntyyppiset kuskit jotka eivät sovellu liikenteeseen, kieroutuneen ajotapansa tai puutteellisen ajotaidon takia? "baskeripäät"ken ties.
VAROKAA C 5 !
Mosuri
4
2879
Vastaukset
- romuu
Hiljattain kun hesassa oli suuri ketjukolari niin yksi henkilö joka kuoli oli citroen c5 auton kuljettaja.
Tämä osoittaa sen että sitikka ei kestä kolareita ja on vaarallinen auto.- keltahampainen idästä
jos auto ei kestä kolmen rekan painoa niin kyllähän se heikkoa tekoa on
- mä ostan ainakin volvon
yhtään nukkea ei ole vielä volvon testeissä kuollut joten auton täytyy olla tosi turvallinen
on parhaita kuskeja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953809
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473185Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002817- 1342477
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572460- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172377Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212304Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232296- 642080