Tuutko mun hierojaksi ja rakastetuksi? ☺️
Mies kaipaan sua.
20
69
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olet eräs tietty liikunnallinen nainen, niin tulisin mielelläni?
- Anonyymi
Ei se ole liikunnallinen, ei voi kuulema ulkona enää käydä.
- Anonyymi
Tulen, jos olet hän. Tiukka peppu nainen...
- Anonyymi
Ilman muuta, soitto riittää niin tulen ja teen olisi kokoiseksi.
- Anonyymi
Olosi lokoisaksi, mut padi oletti muuta ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olosi lokoisaksi, mut padi oletti muuta ;)
Pysy vaan neljän seinän sisällä seireenit.
- Anonyymi
Saat jotain tyydytystä jo siitä että nimettömänä täällä kirjoitat, joten pärjää sillä.
- Anonyymi
Ei tunnista.
- Anonyymi
Ei tunnista niin ei voi varmaks sanoo.
- Anonyymi
Tulen, jos tulet samoin minulle.
- Anonyymi
Voin hieroa vain vaimoani. Ensin naisen täytyy tulla vaimoksi minulle, sitten vasta voin hieroa.
- Anonyymi
Mä tuun sun vaimoksi ilomielin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyn mitä vaimoni sanoo tuohon. Odota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siksi kun saisit ilmaisen hieronnan aina kun haluat? Vaiko jostai muusta syystä? Mulla ei ole vaimoa, en ollut tuo edellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan siksi kun saisit ilmaisen hieronnan aina kun haluat? Vaiko jostai muusta syystä? Mulla ei ole vaimoa, en ollut tuo edellinen.
Tietty ilmainen hieronta ja siitä vois edetä johki muuhunkin. Ja varmasti etenisikin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietty ilmainen hieronta ja siitä vois edetä johki muuhunkin. Ja varmasti etenisikin
Joo. Varpaiden kutitteluun ainakin.
- Anonyymi
Ei kiitos, en ole homo.
missä päin ole että titäisin tulla hieromaan, olen aika taittava hieroja,
- Anonyymi
Kyllä se tulee. Onhan se jo töissä aloittanut.
- Anonyymi
Hieron nyrkeillä julleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949277Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki574826Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414521Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit542845Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001556- 401336
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641232Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota431214Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691154