Poistui isompaan laulukuoroon kotiseudun poika, aika vähän on kommentteja Lieksan sivulla. Sic transic cloria mundi!
Poissa on laulaja Eero Aven
18
1076
Vastaukset
- Anonyymi
Toki muistan Nevalaisen Eeron Kevätniemen lavan ajoilta. Oli kerran Lieksan tukkilaiskisoissakin. Teki levyn Polttava Rakkaus, poltta, poltta, mä kohta aivan savuan, hyvää luoja...
- Anonyymi
Minä tunsin aikoinaan Lieksasta nevalaisen eeroja ainakin 4 juippia. Kukahan se niistä oli tunsiko joku muu yhtään niitä niin voisi verrata.
- Anonyymi
Taitaa kaikki maan Nevalaiset olla lähtöisin Lieksan seudulta, samoin kuin Rissaset Kuopion seudulta ja Heikkiset Kainuusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa kaikki maan Nevalaiset olla lähtöisin Lieksan seudulta, samoin kuin Rissaset Kuopion seudulta ja Heikkiset Kainuusta.
Rantalassa oli joskus koulussa vähän ylemmällä luokalla joku Eero Nevalainen. Oli hyvä juoksija. Vieläkö lie elossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rantalassa oli joskus koulussa vähän ylemmällä luokalla joku Eero Nevalainen. Oli hyvä juoksija. Vieläkö lie elossa.
Muistan pojan oltiin samalla luokalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elää ja vaikuttaa Oulussa.
- Anonyymi
Eeron kanssa käytiin kansakoulua Lamminkylässä ,Oltiin samalla luokalla Eino Vepsäläinen oli opettajana,Kuljettiin Tiensuusta yhtä matkaa:
- Anonyymi
Elämän pyörä on ikuista, samoinkuin eilinen on muistoa vain, näin Eero elää ikuisesti
ja oli täällä käymässä kuin me kaikki muutkin
Hienon muiston kirjoitit Eerosta ja joukkueestas
Turvalisuutemme on meistä riipumatonta, kunhan pyrimme sen piiriin - Anonyymi
Ei Eero ole meitä jättänyt hän löytyy youtubesta mites pitkään vielä.
- Anonyymi
Ei Rantalassa ole ikinä ollut ketään eero nevalaista. Minun isä oli siellä opettajana ja hänellä on oppilasluettelot 1950 - 1985 joten ei ainakaan niinä vuosina.
- Anonyymi
Ei siellä ole ketään ollut tuota aikaa opettajana.
- Anonyymi
Eero Aven (Nevalainen), hänen veli Eelis Nevalainen Lahdessa, menehtyi samoin jokinaika sitten.
- Anonyymi
Muistaakseni Eero Aven vuokrasi Kevätniemen lavan 70-luvun puolivälin paikkeilla.
Järjesti muutamat tanssit nimekkäillä esiintyjillä, mutta silloin oli Kevätniemen lavan suosio ohi eli homma ei enää kannattanut. Viimeiset Avenin järjestämät menot oli siellä "makkaratanssit". En muista tarkalleen, mutta mielikuva on, että silloin sai grillimakkaran ilmaiseksi jokainen lipun ostanut... Kaikki on katoavaista, Kevätniemen lava on purettu aikoja sitten ja Eero Aven on siirtynyt ajasta ikuisille laulumaille.
muistellen; Liegsadar - Anonyymi
In memoriam.
Veljeni Eero pidä hatustasi kiinni nuoresi tulee väkisin tilan omistajaksi.
Lääkärin takahuone tytöiltä ei muuta voi odottaa, apteekki tyyli.- Anonyymi
Mukava jos asia osattaisiin esittää ymmärrettävällä suomen kielellä....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mukava jos asia osattaisiin esittää ymmärrettävällä suomen kielellä....
Jos tuon tajuat, tajuat myös Paavo Haavikon runoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tuon tajuat, tajuat myös Paavo Haavikon runoja.
Ajattelin josko Hans Selo olisi poikennut palstalle aloittelemaan uutta "Diiva -nimistä kirjaa. "Kirja on haastavaa luettavaa, johtuen sen tajunnanvirtatekniikasta ja sanotaanko varsin haastavasta kielestä." Totta tosiaan!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin josko Hans Selo olisi poikennut palstalle aloittelemaan uutta "Diiva -nimistä kirjaa. "Kirja on haastavaa luettavaa, johtuen sen tajunnanvirtatekniikasta ja sanotaanko varsin haastavasta kielestä." Totta tosiaan!
Unohtui mainita etä harvemmin sieltä mullan alta tullaan kirjoittelemaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181