UUuuu mitkä rinnat

Anonyymi

Kyllähän tuollaisia kelpaa esitellä 😘 En oo koskaan ennen haaveillut kenestäkään naisesta tälleen ja sydän on kans täysillä mukana. Haluun sua ja ennen kaikkea sut ❤

10

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kauanko olet haaveillut?

      • Anonyymi

        Noin kaks ja puol vuotta.


    • Anonyymi

      Oletko kertonut hänelle, että itselläsi on tunteita?
      Oletko antanut ymmärtää tai antanut silmien kertoa? Onko hän kertonut sinulle kiinnostuksesta? Mitä hänen silmänsä sanoo? Oletko ajatellut kertoa tunteistasi, 2.5v on pitkä aika haaveilla?

      2.5v on pitkä aika. Tiedän, koska olemme hänen kanssaan tunteneet sen aikaa myös. Tai jos siis lasketaan se kun ekaa kertaa näemme hänen silloisessa ”valtakunnassaan”. En tiedä muistaako hän tuota lyhyttä hetkeä. Myöhemmin aloimme nähdä arkisin. Hän teki heti alusta vaikutuksen. Muistan kun kättelimme ekaa kertaa ja hän katsoi silmiin, niin että hätkähdin. Silti elämäntilanteestani johtuen aluksi yritin kieltää ihastuksen. Ei se onnistunut ja seuraavana syksynä olin jo rakastunut. ♥️ Pitkä aika on tuosta kulunut, eikä tunne yhtään häviä vaikkei nähdä tai aika kuluu.

      Pienikin hetki kasvotusten hänen kanssa antaa voimaa ja iloa. Ei kukaan koskaan ole vaikuttanut minuun noin. Enkä koskaan ole tuntenut näin voimalla jo ennen fyysistä kontaktia. Meidän kämmenet on ollut vastakkain hetken, ja jo se tuntui superhyvältä. Kuin olisi kotiin tullut pitkän reissun jälkeen. ♥️ Siltä hänen kanssa vaan tuntuu.

      En koe rintani olevan mitenkään erikoiset. Normaalia isommat ne on, mikä osaa miehistä miellyttää. Jokin tekstissäsi sai tarttumaan tähän.Minäkin haaveilen hänestä kaikialla tasoilla. Hänen läsnäolonsa katseen kanssa saa nännini kovettumaan ja usein työnnän vaistomaisesti rintaa ulospäin. Kun juttelu hetki on rauhallisempi ja intensiivisempi. hän saa minut kiihoittumaan. Olen usein jo niin märkä, ettei tarvitsisi kuin nostaa hameen helmaa ja tulla sisään. 🙃

      Meillä on kummallakin on/on ollut syymme miksi tunteista huolimatta ei etene. Tai no, hänen tunteistaan en tiedä. Hän on kertonut jotain ainakin ohimeneviä tunteita joskus olleen. Loput luen silmistä väärin tai oikein, tiedä sitten kummin. Itse olen kiinnostukseni kirjallisesti kertonut jo 8-9kk sitten. En nähnyt enää muuta vaihtoehto. Kohteliasta ei:stä huolimatta, tunteeni ei ole hävinneet. Sekin kertoo minulle, että nämä tunteet on hyvin kestävää sorttia, sen lisäksi että on kestäneet sen 2-2.5v. Siihen ei pikkuihastus yltäisi!

    • timitys

      mimmosia?

      • Anonyymi

        Ei ollut sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut sulle.

        periaatteessa oli koska julkisesti laitoit keskustelun pystyyn, vaan jätit olennaisimman eli kuvat laittamatta ettei kukaan voi siihen osallistua


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        periaatteessa oli koska julkisesti laitoit keskustelun pystyyn, vaan jätit olennaisimman eli kuvat laittamatta ettei kukaan voi siihen osallistua

        Aivan, miten voidaan kommentoida, jos ei nähdä tissejä.


    • Anonyymi

      Oletko j-mies?

      • Anonyymi

        Ei en. Valitettavasti en ole mies.


    • Anonyymi

      Mäkin haluun sut Taneli.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe