Mikä liittymä tekstiviesteille?

Anonyymi

Heips!
Koiralla on gps-panta, joka lähettää sijainnit tekstiviestinä.
Onko tietoa mikä liittymä tällaiseen olisi edullinen? Predpaid tai muu.

Nyt maksaa 0,066 €/viesti, viestejä voi tulla yhden päivän aikana aika monta.

Kaikki tieto ja info kelpaa.
Kiitos jo etukäteen!

9

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole muihin verrannut, niin en tiedä onko hyvä vai huono, mutta katsoin kun oli helposti saatavilla... Elisan saunalahti prepaidiin näkyy olevan tarjolla ladattavaksi viestipaketti: 6.90 €, Sis. 300 kpl viestejä normaalihintaisiin mobiilisuuntiin Suomessa ja EU/ETA-maissa kuukaudeksi.

      • Anonyymi

        Ostin tuohon Elisan prepaidiin viestipaketin 6,90 €. Hyvin näyttää toimivan, kiitos vinkistä!
        Harmittaa kun olen tyhmyyksissäni ostanut jotakin plörina- tms latauksia.
        Nyt on hyvä. Kiitos!


    • Anonyymi

      Montako viestiä gps panta lähettää kuukaudessa?

    • Anonyymi

      Kuukaudessa viestejä tulee varmaan tuo muutama sata, 300?
      Minulla oli ensin DNA prepaid, mutta se tuli maksamaan n. 1 €/päivä.
      Nyt on Saunalahti Prepaid, sillä tulee melkein saman hintaiseksi.
      Kokeilen seuraavaksi tuota Elisa viestipakettia - on nämä monimutkaisia juttuja!

      • Anonyymi

        Ja sekin on kivaa, mikäli unohtaa ostaa lisää käyttölimiittiä, kuolettavat kortin hyvin pian sen jälkeen kun saldo on mennyt nollille, eivätkä elvytä korttia sen jälkeen edes rahasta.

        Minulla on tuo Saunalahti Prepaid autossa (Webaston, lukituksen yms ohjauksessa) ja SIM pitää alustaa/"ohjelmoida" eli sen muistipaikkoihin pitää tallentaa aika suuri määrä erilaisia numerojonoja jotka rakennellaan ohjekirjassa olevien taulukkojen avulla.

        Ja siten kävi niin että se kortti kuoletettiin kun olin vähän myöhässä lisäsaldon oston kanssa. Luulin jo että joudun räpläämään alustuksen uudelleen, mutta sitten löytyi laatiosta vanhan Andoid v.2 kapula jossa on SIM kortin kopiointitoiminne.


    • Anonyymi

      Onko tuollaisen pannan jatkuva käyttö ihan välttämätöntä? Teleoperattorit tietysti jakavat noita kaikille koiran omistajille ilmaiseksi.

      Osta uusi halpa panta, joka käyttää halpaa 1 Mb laajakaistaliittymää. Tuolle liittymälle voi keksiä jotain muutakin hyödyllistä käyttöä. Saa ainakin äänen kulkemaan sinun ja koiran välillä.

      • Anonyymi

        Ei varmaan ole välttämätöntä.
        Minulla on aika isot tilukset ja päästän koiran juoksentelmaan tuonne pihalle. Välillä katoaa jonnekin mutta gps-laitteella näkee missä on. Koira kun on sellainen, että vaikka olisi vain parin sadan metrin päässä mutustelemassa luuta niin ei sitä näe :-(
        Vaikka ei ole mikään metsästyskoira niin on mielenkiintoista nähdä missä pörrää.
        Gps-laite on sellainen Kiinasta ostettu, 25 euron stidiaskin kokoinen laite. Jos soitan siihen niin lähettää tekstarina gps-koordinaatit. Tai voi pyytää lähettämään vaikka tietyn aikavälein, tietyn määrän sijaintitietoja yms. Hieno laite, jota voisi varmaan käyttää monessa muussakin.


    • Anonyymi

      Koira pitää pitää kytkettynä.

      - Järjestyslain mukaan taajamissa koiran iästä riippumatta aina ja ympäri vuoden

      - Metsästyslain mukaan maaliskuun 1. päivästä elokuun 19. päivään ulkona oleva koira on pidettävä kytkettynä tai siten, että se on välittömästi kytkettävissä. Em. sääntö ei kuitenkaan koske seuraavia tapauksia:

      1) alueen omistajan tai haltijan luvalla pihamaalla tai puutarhassa taikka koiran pitämiseen varatulla aidatulla alueella olevaa koiraa;

      2) viittä kuukautta nuorempaa koiraa;

      3) paimentamis-, opas- tai vartiointitehtävässä taikka muussa sen laatuisessa palvelutehtävässä olevaa koiraa;

      4) poliisin, tullilaitoksen, puolustusvoimien tai rajavartiolaitoksen tehtävässä olevaa koiraa; eikä

      5) koiraa, jota koulutetaan 3 tai 4 kohdassa tarkoitettuun tehtävään.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1710
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      72
      1349
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1278
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      184
      1178
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1053
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      163
      1051
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      902
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      876
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      836
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      794
    Aihe