Onko syynä säästöt vai ajatus ettei niillä kuitenkaan ajeta kuin korkeintaan 5 vuotta ja siksi ei kannata panostaa mihinkään.
Miksi Toyota tekee vain meluavia autoja?
120
83
Vastaukset
- Anonyymi
Suomen rupisen karheat tiestöt on myrkkyä aasialaiselle biilille!
- Anonyymi
Mutta miksi Toyota on se pahin ruostumaan? Onko syynä myös Kobe Steelin ja Toyotan yhteistyönä kehitetty suunnitellun hajoamisen ihanne materiaali, eli maksimissaan viisi vuotta ja kori mätä, ei kannata korjata?
- Anonyymi
Minä tässä helkamanomaraisupoika lätisen yksinäni
- Anonyymi
Äänieritys ja hiljaisen rakenteen suunnittelu ja rakentaminen maksaa ja sellainen filosofia ei ole Toyotalle ja japanilaiselle kulttuurille ominaista.
Japanilainen tekee tuotteensa mahdollisimman halvalla ja juuri välttäväksi laadultaan, tuo opetetaan ja tiedostetaan kaikkialla ja jopa alan oppikirjoissa. - Anonyymi
Ohut ruostesuojaamaton pelti ilman sisäpuolista äänieristystä.
- Anonyymi
Japanilaiset oikeasti ovat parempia pelleiltään saksalaisiin nähden. Saksalaiset ruostuu herkästi ja niihin kannattaa heti uutena tehdä täysi ruostesuojaus. Pahimmat ruostumaan ovat Skoda , Mersu ja VW. Toyotaa näkee harvoin pahoin ruostuneena esim. 10 vuotiaissa autoissa, mutta saksalaisissa harmittavan usein. Itsellä on 360 tkm ajettu Väyrys Mersu ja on kyllä ruosteeton, mutta olen työkseni massaillut autoja ja Väyrynenkin on saanut säännöllisesti uuden ruostesuojauksen neljän vuoden välein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japanilaiset oikeasti ovat parempia pelleiltään saksalaisiin nähden. Saksalaiset ruostuu herkästi ja niihin kannattaa heti uutena tehdä täysi ruostesuojaus. Pahimmat ruostumaan ovat Skoda , Mersu ja VW. Toyotaa näkee harvoin pahoin ruostuneena esim. 10 vuotiaissa autoissa, mutta saksalaisissa harmittavan usein. Itsellä on 360 tkm ajettu Väyrys Mersu ja on kyllä ruosteeton, mutta olen työkseni massaillut autoja ja Väyrynenkin on saanut säännöllisesti uuden ruostesuojauksen neljän vuoden välein.
Väyrys-Mersun W210 valmistus loppui 2003 vai 2002.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väyrys-Mersun W210 valmistus loppui 2003 vai 2002.
Väyrynen lahoi vuodessa läpimädäksi. Samoin sen seuraaja. Skodat kukkivat sinkkinsä pois ja vesi velloi ovissa!!!😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Japanilaiset oikeasti ovat parempia pelleiltään saksalaisiin nähden. Saksalaiset ruostuu herkästi ja niihin kannattaa heti uutena tehdä täysi ruostesuojaus. Pahimmat ruostumaan ovat Skoda , Mersu ja VW. Toyotaa näkee harvoin pahoin ruostuneena esim. 10 vuotiaissa autoissa, mutta saksalaisissa harmittavan usein. Itsellä on 360 tkm ajettu Väyrys Mersu ja on kyllä ruosteeton, mutta olen työkseni massaillut autoja ja Väyrynenkin on saanut säännöllisesti uuden ruostesuojauksen neljän vuoden välein.
Toyotaa näkee nykyään ruosteisena jo 3-5 vuotiaana, tämä on faktaa.
Skoda on melko hyvä, Mesessä malli vaikuttaa ja samoin VW:ssä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotaa näkee nykyään ruosteisena jo 3-5 vuotiaana, tämä on faktaa.
Skoda on melko hyvä, Mesessä malli vaikuttaa ja samoin VW:ssä.Toyotat on vähiten ruostuvia. Ranskalaiset ruostuu edelleen nopeasti. Esimerkiksi Renault Megane on jo muutaman vuoden ikäisenä pahasti ruostunut. Myös Skoda on kova ruostumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotat on vähiten ruostuvia. Ranskalaiset ruostuu edelleen nopeasti. Esimerkiksi Renault Megane on jo muutaman vuoden ikäisenä pahasti ruostunut. Myös Skoda on kova ruostumaan.
Hienoa, osaat kääntää faktat juuri päin vastoin miten asiat on todellisuudessa, oletko ylpeä itsestäsi ja helpottaako ahdistus?
On Toyotan omasedän elämä raskasta ja hankalaa.
- Anonyymi
Entä alkuperäinen kysymys, miksi mielestänne Toyota tekee vain meluavia autoja?
- Anonyymi
Japanissa tosiaan auton käyttöikä on se max 5 v ja ajo pääasiassa kaupunki ajoo eli odotellaan valoissa siksi myöskään ajo ominaisuuksii ei ole panostettu
- Anonyymi
Mitä sää ny meluat ???
- Anonyymi
Mitä, en kuule mitään, kun tuo Tojo niin meluaa jo 60 nopeudessa.
- Anonyymi
Syytä nostaa näitä ongelmia esiin, koska Toyotan omasetä yrittää niitä peitellä valheellisilla jutuillaan, kuten historiasta näkyy.
- Anonyymi
Minkäs takia katsastusmiehet eivät löydä ruostetta minkään ikäisisistä Toyotista?
https://moottori.fi/liikenne/jutut/katsastustilasto-porsche-ja-toyota-karkikaksikko-12-13-vuotiaissa-autoissa/
Toyotan omasetä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs takia katsastusmiehet eivät löydä ruostetta minkään ikäisisistä Toyotista?
https://moottori.fi/liikenne/jutut/katsastustilasto-porsche-ja-toyota-karkikaksikko-12-13-vuotiaissa-autoissa/
Toyotan omasetäEi katsastussetää kiinnosta ruosteet vasta kuin siinä vaiheessa kun tärkeät osat alkaa reikiintymään. Pahakaan ruoste ei heti aiheuta hylsyä ja Toyotan ruostuminen on pahimmallaan alle 10 vuotiaissa. Ja kuinka paljon noita vanhoja Toyotia on paikkailtu ennen katsastusta?
- Anonyymi
Miksei minua helkamaraisupoikaa kuunnella näissä toiotan haukkumisissa???? miksei kukaan vastaa!!?!?😭😭😭
- Anonyymi
Toyotasetä on valikoinut tavan peitellä asioita ja provoilemalla ja panettelemalla kilpailijoita.
Ihan pakko tuoda näitä asioita esiin, sori siitä omasetä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotasetä on valikoinut tavan peitellä asioita ja provoilemalla ja panettelemalla kilpailijoita.
Ihan pakko tuoda näitä asioita esiin, sori siitä omasetä.Taas minä huuan ku kukaan muu ei länkytä! T. Helkaman Raisu😭
- Anonyymi
Miksi halvat pikkuautot ovat meluisampia kuin isot laatuautot? Toyota on meluisa ihan samasta syystä.
- Anonyymi
Miksi muiden pikkuautotkin ovat hiljaisempia kuin Toyotan isommat ja kalliimmat autot?
- Anonyymi
Kuuluu romu TOHJO luokan ominaisuuksiin pienet kolinat korin narinat ruosteet
- Anonyymi
Millä itse ajalet
- Anonyymi
Aixamillahan minä vetelen muttä iskällä on skoda ja iskä ei pidä Toyotasta kun se on liiton miehiä
- Anonyymi
Olin Corolla taksin kyydissä uudenvuoden aikoihin, Thaimaassa siis. Oli viimeistä korimallia. Ihmettelin kun että onpa hiljainen auto. Syykin on ihan selvä. Tiet ja kadut eivät siellä ole karhennettu nastarenkailla rupisiksi. Pinta on sileää, mutta paljon on saumakohtia missä tuntuu pien tärähdyds.
Toyotan päämarkkina-alueet on Aasiassa. Autot on kehitetty niihin olosuhteisiin.
Paljon näkee 20 vuotta vanhoja Toyota mitkä ei näytä mitenkään ruostuneilta. Mutta maalpinta on kulunut ja haalistunut auringon paahteessa ja 400tkm matkalla.
Näissä vanhemmissa takseissa huomaa että alusta narahtele ja kolahtelee kuten 2 vuotta vanhassa eurooppalaisessa.
Jos Toyota tuntuu Suomen oloihin liian meluisalta, kannattaa ostaa joku muu auto. Ei se sen kummempaa ole.- Anonyymi
Sääliksi käy teitä, jotka tilaatte auton koeajamatta vain merkin perusteella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sääliksi käy teitä, jotka tilaatte auton koeajamatta vain merkin perusteella.
No Toyotaan ei pety. Muitten vioista ja hankaluuksista kertoo google korutonta kertomaa.
- Anonyymi
Hehee, olit siis kovassa kännissä ja muu melu ja häly peitti melunlähteen. Sen verran olen minäkin Thaikuissa taksilla liikkunut että tiedän mistä puhun. Ruostetta kyllä on, mutta pinnat pidetään suht siistinä ja ilmastointi on ainoa asia mikä todella toimii. Iskarit loppu poikkeuksetta ja jouset menettäneet joustonsa, kitinä ja kolina melkoinen, sellaisia ne paikalliset Tojot on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Toyotaan ei pety. Muitten vioista ja hankaluuksista kertoo google korutonta kertomaa.
Toyotan viat ja hankaluudet loistaa määrällään kunhan hieman googlaat ja laita vaikka Toyota rust problem, niin järkytyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehee, olit siis kovassa kännissä ja muu melu ja häly peitti melunlähteen. Sen verran olen minäkin Thaikuissa taksilla liikkunut että tiedän mistä puhun. Ruostetta kyllä on, mutta pinnat pidetään suht siistinä ja ilmastointi on ainoa asia mikä todella toimii. Iskarit loppu poikkeuksetta ja jouset menettäneet joustonsa, kitinä ja kolina melkoinen, sellaisia ne paikalliset Tojot on.
Ei kaikki kännää kuten sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki kännää kuten sinä.
EI KAIKKI MUTTA SINÄ JUOPPOTTELET JOKA PÄIVÄ HÄPEÄ HYI HYI SINUA......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan viat ja hankaluudet loistaa määrällään kunhan hieman googlaat ja laita vaikka Toyota rust problem, niin järkytyt.
Toyotassa ei koskaan ole vikoja, sillä Toyota on kuuluisa viattomuudestaan. Ruostuminenkaan ei ole toyotan ongelma. Ruostevaurion korjaaminen on halpaa tekniikkaan verrattuna.
- Anonyymi
Lada on hyvä Auto lähtee käyntiin kelillä kuin kelillä ei tarvihe lämmittää eikä vaihtaa öljyä lisäilee vaan. Ajelen sillä. HEP
- Anonyymi
Oletko kokeillut kysellä Toyotan valmistajalta? Suomi 24 ei ole oikea kysely kohde asiaan!
- Anonyymi
Tuskin Toyotalta kukaan vastaa jos kysyy heiltä miksi teette meluavia autoja, olet melko nolo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin Toyotalta kukaan vastaa jos kysyy heiltä miksi teette meluavia autoja, olet melko nolo.
Kyllä täältä vastataan miettikää toyota käytää sammalta äänieristyksenä.Onhan se haperoa kuin toyotan ruostuva corten teräksestä tehty kori.haaaaa.Mites kiihtyvyys 2,0avensis 10,8 häviää 1,0 tsi wag 9,9.haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaMitä skeidaa toyota suoltaa mailmalle SAMMAL TOYOTA.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.Kerro kokemuksesi kun pyörit sakasalaisten autojen jaloissa liikennevaloissa.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Toyota tekee käsittämättömän pienellä kulutuksella kulkevia ITSELATAAVIA hybriidiautoja joitten päästöt ovat miltei nollassa.
Toyota-merkkisten autojen viattomuus on jo legenda maailmassa eikä Toyotan tarvitse huijata päästökokeissa.
Mikä Toyotasta tekee yhden maailman parhaista?- Anonyymi
Toyotan hybridien päästöt on yli 100 g/km, se ei ole vähän, vaan kilpailijoitten ladattavien hybridien joiden päästöt on luokkaa 30 g/km.
Toyota ei ole viaton auto, vaan niissä on vikoja sen mitä kaikissa muissakin. Lisäksi niissä on paljon takaisinkutsuja, ne voit tarkastaa Traficomin sivuilta, taitaa olla Toyotalla ennätys määrissä kautta aikojen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toyotan hybridien päästöt on yli 100 g/km, se ei ole vähän, vaan kilpailijoitten ladattavien hybridien joiden päästöt on luokkaa 30 g/km.
Toyota ei ole viaton auto, vaan niissä on vikoja sen mitä kaikissa muissakin. Lisäksi niissä on paljon takaisinkutsuja, ne voit tarkastaa Traficomin sivuilta, taitaa olla Toyotalla ennätys määrissä kautta aikojen.Ne ovat vain ominaisuuksia. Muiden merkkien omistajat valittavat vastaavista mutta Toyotan omistajat hyväksyvät ne kiltisti.
Korjaukset kin ovat vain huoltoja jotka kuulemma maksavat vain 170€/kerta.
Piti sekin opetella ihan kantapään kautta ettei sitä hammaskeijua todellakaan ole olemassa.
- Anonyymi
Aasialainen ahneus ja halpistuotanto ei mahdollista tehdä kunnollista ja hiljaista autoa.
- Anonyymi
Japanilainen elää jatkuvassa melussa ja ahtaudessa. Autoilu on pelkkää ruuhkaa ja matelua, niihin oloihin Toyota on suunniteltu.
- Anonyymi
Vertailun vuoksi kerrotaan, Corolla 85db, vanha Octavia 68db.
- Anonyymi
Mistähän olet saanut Corollalle tuollaiset lukemat. Kaikki sen tietää, että Corolla on yksi hiljaisemmista autoista.
- Anonyymi
Japsit vetäisee pellin pois ja jää vaan maali näin kerran kävi kun juurimaalatulla Korollalla autokaupolle ja kauppias painoi sormen pell siis maalista läpi
- Anonyymi
Ettei vain sinun päästä painanut sormea läpi ja sanonut että ala tyhjätasku häipyä!🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vain sinun päästä painanut sormea läpi ja sanonut että ala tyhjätasku häipyä!🤭
Nyt meni omasedällä ihon alle. Myönnä meluongelma, ruosteongelma ja muut perinteiset Toyotan DNA:ssa olevat heikkoudet niin pääset helpommalla.
- Anonyymi
Halvalla ei hyvää pysty tekemään ja kun auto on suunniteltu seisomaan kaupunkien ruukissa, niin siihen ei kannata satsata. Meillä auton vaatimukset on laajemmat, tosin monet ei sitä ymmärrä.
- Anonyymi
Melu, suhinat ja kovat rengasäänet on kaikkein ärsyttävin piirre autossa ja antaa halvan kuvan tuotteesta. Corolla maksaa lähes asiallisella teholla 40ke ja sillä rahalla pitäisi saada jo vastinetta, mutta ei Toyotalta saa.
Noston paikka ettei totuus unohtuisi. - Anonyymi
Jännä kun töissä on pakko pitää kuulosuojaimia samassa melussa joka on Toyotassa maantienopeuksissa.
- Anonyymi
Korvaklinikalla kysyvät kuulemma ensimmäiseksi millä autolla ajat.
- Anonyymi
Aihe on syytä nostaa framille.
- Anonyymi
Mikä yksi merkittävä mukavuus asia on paremmin nykyautoissa verrattuna vanhoihin autoihin kun puhutaan ns. kansanautoista.
Pienempi melu, paitsi Toyotassa jossa vaalitaan perinteitä ja melu kaameaa. - Anonyymi
Ai saakeli, onko Toyota noin kehno?
- Anonyymi
Eikö suomalainen arvosta kuloaan ja terveyttään kun ostaa meluavan Toyotan jonka penkit paskoo selän jos ajaa vähänkin pitempiä siivuja?
- Anonyymi
Tojota on pääasiassa vanhempien ihmisten kauppakassi. Ei kukaan osta tojotas, jos joutuu päivittäin ajelemaan pitkiä matkoja.
- Anonyymi
Järkyttää kuinka Toyotan laatu valuu alaspäin ja melu kasvaa, vaikka tiedetään kuinka melu rasittaa ja ahdistaa ihmistä ja mieltä.
- Anonyymi
Järkyttävää kuinka Toyota hallitsee hybridien markkinoita. Muilla ei ole mitään jakoa Toyotan kehityksessä pysymiseen.
- Anonyymi
Melusta on puhe tässä ketjussa.
Toyota on jäänyt jo jälkeen hybridtekniikassa aika pahasti, korealaisetkin menivät aikaa sitten ohi kaikessa.
- Anonyymi
Toyotassa vakionopeussäädin on tarpeeton. Tien pinnan karheuden aiheuttama melu saa kuskin automaattisesti muuttamaan ajonopeutta.
- Anonyymi
Juu ja huojuminen pelottaa ja saa auton kampeamaan viivojen välistä.
Jatkuva jännäkakka pöksyssä vie huomion huumaavasta melusta. - Anonyymi
Todellisuudessa Toyotat on hämmästyttävän hiljaisia muihin saman kokoluokan autoihin verrattaessa. Tekniikassa ne on kymmenen vuotta muita edellä. Täytyy hämmästellä miten mukavia autoja Toyota tekee.
- Anonyymi
Luulisi melun alkavan kettutaa aika pian ja ruoste palauttavan asiat järjestykseen.
- Anonyymi
Niin se tekee, sen takia vaihdoinkin meluisan itäkikkareen, ogtaavian, laadukkaaseen Toyotaan.
- Anonyymi
Melu toimii erittäin tehokkaana nopeusrajoittimena ja kulutus kiittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melu toimii erittäin tehokkaana nopeusrajoittimena ja kulutus kiittää.
Sillä ne vaggineet hidastelevat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä ne vaggineet hidastelevat.
Älä Toyotapoika suutu kun kirjoitetaan faktaa Toyotan meluongelmasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin se tekee, sen takia vaihdoinkin meluisan itäkikkareen, ogtaavian, laadukkaaseen Toyotaan.
Väsynyt veto Toyotahöpöltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä Toyotapoika suutu kun kirjoitetaan faktaa Toyotan meluongelmasta.
Toyotat ovat sangen hiljaisia. Melu on Skodan ongelma. Taannoin octavian koeajon otsikko oli seuraava: Meluava kansanauto idästä. Se on kautta aikojen TM:n meluisammaksi mittaama auto.
- Anonyymi
Mitääh häh en kuule mitään kun tohjo huutaa ovet kolisee irti
- Anonyymi
Ogtaavian melu mitattu 88 dB, Tekniikan maailma mittasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ogtaavian melu mitattu 88 dB, Tekniikan maailma mittasi.
Octavian melu moottoritiellä jäi 68 db kun Corollan melu nousi pahimmillaan 85db ja kun melun määrä kaksinkertaistuu 3db välein, niin ero voidaan pitää järkyttävänä. Toyotassa pitäisi olla oikeasti varoitustarrat melusta. Työpaikollakin pitää käyttää kuulosuojaimia tuossa melussa.
Aika surkeaa kun pitää valheella peitellä Toyotan isoja ongelmia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Octavian melu moottoritiellä jäi 68 db kun Corollan melu nousi pahimmillaan 85db ja kun melun määrä kaksinkertaistuu 3db välein, niin ero voidaan pitää järkyttävänä. Toyotassa pitäisi olla oikeasti varoitustarrat melusta. Työpaikollakin pitää käyttää kuulosuojaimia tuossa melussa.
Aika surkeaa kun pitää valheella peitellä Toyotan isoja ongelmia.Mikähän huu-haa mittaus tuo on missä Corollalle on saatu noin kova melu. Corolla on yksi hiljaisemmista autoista. Octaviasta oli taannoin otsikko:meluava kansanauto idästä. Octavia on kautta-aikain meluisammaksi mitattu auto.
- Anonyymi
Eikös toyota kuitenkin tee myös parempia malleja kuin ne corolla ja avensis joita tänne suomeen enimmäkseen haalitaan? Siis ihan henkilöautojakin, toki hilux ja proacekin on täällä myös yleisiä.
- Anonyymi
Teron unelma olisi 4-veto Yaris 2.5 litran moottorilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teron unelma olisi 4-veto Yaris 2.5 litran moottorilla.
Aika pitkä dialoogi. Kahden viikon kuluttua taas tulee vaihtelua kun trolli pääsee pieremään verta kun vikavaaken syäksykierre jyrkkenee ja Toyotan takavalot häipyy horisonttiin.
Jokos kohtapuolin aletaan jo voortitkin laskemaan vikavaakeneiksi? Olisi kaikille houkuttelevasti allianssilaisille taivaspaikkakin taattu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika pitkä dialoogi. Kahden viikon kuluttua taas tulee vaihtelua kun trolli pääsee pieremään verta kun vikavaaken syäksykierre jyrkkenee ja Toyotan takavalot häipyy horisonttiin.
Jokos kohtapuolin aletaan jo voortitkin laskemaan vikavaakeneiksi? Olisi kaikille houkuttelevasti allianssilaisille taivaspaikkakin taattu?On niitä oikeitakin autoja, joihin Tohjo, Voorti ja Vikavaaken eivät valitettavasti kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä oikeitakin autoja, joihin Tohjo, Voorti ja Vikavaaken eivät valitettavasti kuulu.
Juu,tottakai, mutta Toyotan kansa haluaa niinkuin Trafin ensirekisteröintitilastosta lukutaitoinen voi todeta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu,tottakai, mutta Toyotan kansa haluaa niinkuin Trafin ensirekisteröintitilastosta lukutaitoinen voi todeta.
Saapa nähdä pääseekö tojo puoleen siitä mitä vwn autoja on ostettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saapa nähdä pääseekö tojo puoleen siitä mitä vwn autoja on ostettu.
Määristä en tiedä, enkä välitä, mutta sen sanon etä Toyota on kaikkein kovin ruostumaan ja meluamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu,tottakai, mutta Toyotan kansa haluaa niinkuin Trafin ensirekisteröintitilastosta lukutaitoinen voi todeta.
Haluaminen ja se, mihin rahat riittävät ovat kaksi eri asiaa.
- Anonyymi
huuuu
- Anonyymi
Gorolla.
- Anonyymi
gorilla.
- Anonyymi
Corolla, vuoden 2020 talvitestin voittaja, Corolla. Toitsun Corolla.
Corolla Hybrid.
Suomen kansan janoama Toyota.
Rekisteröintitilastot sen kertoo, Corolla🥰
Trollitkin rakastaa Corollaa.- Anonyymi
Mutta pahasti ja nopeasti ruostuvaa laatua ja melua aivan järkyttävästi.
Hävisi vertailuissa mm. Octavia kaasuversiolle ja toisessa vertailussa Tsi Octavialle ja huomatkaa, Octavia voitti vanhalla mallillaan ja uusi on juuri tulossa myyntiin.
Corolla on uutuusmalli meillä ja uusi kansanvankkuri myy aina, hetken. Octavia sen sijaan on ollut jo vuosia myydyin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta pahasti ja nopeasti ruostuvaa laatua ja melua aivan järkyttävästi.
Hävisi vertailuissa mm. Octavia kaasuversiolle ja toisessa vertailussa Tsi Octavialle ja huomatkaa, Octavia voitti vanhalla mallillaan ja uusi on juuri tulossa myyntiin.
Corolla on uutuusmalli meillä ja uusi kansanvankkuri myy aina, hetken. Octavia sen sijaan on ollut jo vuosia myydyin.Juu, Corolla on voittanut kaikki testit tähän mennessä. Corolla on paras kaikin puolin.
Itäauto skooda ei ole auto ensinkään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, Corolla on voittanut kaikki testit tähän mennessä. Corolla on paras kaikin puolin.
Itäauto skooda ei ole auto ensinkään.Väärin jälleen.
Olet kova poika valehtelemaan. Miksi, kysy vaan??
- Anonyymi
Toyotat on suunniteltu suurkaupunkien ruuhkiin joissa riittää kun ilmastoiti pelaa ja auto nytkyy eteenpäin. Ei tarvita ajo-ominaisuuksia tai panostusta äänettömyyteen ja siksi se ei sovellu maanteille ja karheille teille.
- Anonyymi
Nytkymisestä tulee lähinnä dsg-vaihteistolla varustettu auton irvikuva mieleen!
Hihii.
- Anonyymi
"Corolla on yksi hiljaisemmista autoista. Octaviasta oli taannoin otsikko:meluava kansanauto idästä. Octavia on kautta-aikain meluisammaksi mitattu auto."
Tämä on taas tyypillistä teron itsensäkusetusta yhdistettynä patologiseen valehteluun. Tero tietää aivan hyvin että nämä melut on mitattu esimerkiksi TM 15/2019. Silloin Corolla ei hävinnyt pelkästään Octavialle vaan myös monelle muulle luokassaan.
Mitä itua on valheessa joka on vain uusinta vanhasta valheesta? Jonka kaikki tietävät valheeksi.- Anonyymi
Tuo meluisa Octavia mihin höpö aina vetoaa taisi mennä olla 3 mallisarjan ennakkoesittely auto joka ei sellaisenaan tullut tuotantoon, vaan parannettua juuri tuon äänieristyksem ym. suhteen ja tuotanto auto mitattiin luokkansa hiljaisimpiin kuuluvaksi.
Eli sellainen onneton yritys jälleen tänään. - Anonyymi
Corolla oli testin meluisin, jopa meluisampi kuin pikkuautot.
- Anonyymi
Skeida oktaavia oli tosiaan meluisin auto. Nimikin sen jo sanoo, melua oktaavia ylempää.
Simpli kleeveri meluntorjunta, hihii.- Anonyymi
Ei auta valehtelu eikä inttäminen. TM mittasi Cirillan luokkansa meluisammaksi 15/2019.
Octavia voitti koko vertailun.
Ti ihme että nillityttää.
- Anonyymi
Mitä sää ny meluat ???
- Anonyymi
Taisi jakohihnan väliin mennä oktomursketta, hihii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi jakohihnan väliin mennä oktomursketta, hihii.
Harmi kun Toyotalla on suurimmat ongelmat oktomurkeen kanssa, näin kerrottiin paikallisessa lehdessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi kun Toyotalla on suurimmat ongelmat oktomurkeen kanssa, näin kerrottiin paikallisessa lehdessä.
Minäkin luin saman lehden. Se oli Ankkalinnan sanomat. Mummo Ankan auto taisi olla skooda jeti, ihan saman näköinen bajamaja.
Bajamajabajamabajama, bajamaja on hauska kirjoittaa, on niin kuin hevonen laukkaisi näppäimistöllä, bajamajamajamaja, kokeilkaas. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin luin saman lehden. Se oli Ankkalinnan sanomat. Mummo Ankan auto taisi olla skooda jeti, ihan saman näköinen bajamaja.
Bajamajabajamabajama, bajamaja on hauska kirjoittaa, on niin kuin hevonen laukkaisi näppäimistöllä, bajamajamajamaja, kokeilkaas.Voi sinua onnetonta reppanaa, eikö kasetti kestä pysyä asiassa ja faktoissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi sinua onnetonta reppanaa, eikö kasetti kestä pysyä asiassa ja faktoissa?
Kasettisoitin kyllä löytyy yhä 80-90-luvun Toyotista joita liikkuu yhä liikenteessä, sehän on tunnetusti vähävikaisimpia ja pitkäikäisimpiä automerkkejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kasettisoitin kyllä löytyy yhä 80-90-luvun Toyotista joita liikkuu yhä liikenteessä, sehän on tunnetusti vähävikaisimpia ja pitkäikäisimpiä automerkkejä.
Melu on tainnut tehdä vahinkoa ihan liikaa kun nuo juttusi lipsuu todella pahasti.
Toyotan järkyttävässä melusta on tässä ketjussa kysymys.
Rengasmelun on esim. uudessa Corollassa huimat 75db ja huiput mitä on mitattu on 85db, eli aivan järkyttävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Melu on tainnut tehdä vahinkoa ihan liikaa kun nuo juttusi lipsuu todella pahasti.
Toyotan järkyttävässä melusta on tässä ketjussa kysymys.
Rengasmelun on esim. uudessa Corollassa huimat 75db ja huiput mitä on mitattu on 85db, eli aivan järkyttävää.Melu on vähän suhteellinen käsite. Se mikä on toiselle meluisa on toiselle hiljainen. Toyota ei ole mikään meluisa, vaikka kyllähän hiljaisempiakin löytyy. Se on varmaa, että Toyota on lähes ikuinen auto. Siinä ei ole vikoja. Se on kestävä, pitkäikäinen, vähä kulutuksellinen, ergonominen ja hyvä ajaa. Ruostuminen ei ole toyotan ongelma, mutta Ranskalaisilla se on samoin Skodalla.
- Anonyymi
"Toyota ei ole mikään meluisa, vaikka kyllähän hiljaisempiakin löytyy. "
Ei ole vaikea löytää hiljaisempaa. Suurinpiirtein kaikki ovat hiljaisempia. Tojon melutaso pysyy siedettävällä tasolla kun sillä ajaa hiljaa ja se kyllä näkyy maanteillä.
Toisaalta puolikuuroille papoille on aivan sama kuinka kovaa meteliä luotto-Corolla pitää.- Anonyymi
Aivan 4 pyörää ja loota siitä tulee se..........
- Anonyymi
Toyota, kuiskaavan hiljainen hybridi kulkee kuin sukkasillaan.
Toyota on Suomen kansan halutuin nykyauto.- Anonyymi
Juu, parkkihallissa hiljainen. Aikamme kovin melupesä ja melu nousee maantiellä jopa 75db ja se on samalla tasolla kuin pienempien ja halvimpien pikkuautojen joilla ei ole edes tarkoitettu maanteille.
- Anonyymi
Tojoteron vakiokaava on sulkea mitatut faktat pois mielestä ja valehdella oma todellisuus. Kun kasetti ei kestä sitä miten asiat oikeasti ovat.
- Anonyymi
Valhe edellä menee taas tero. Ei kukaan ajattele tojoa haluttavimpana autona. Tojo on kompromissi kun halut on haudattu ja joudutaan tyytymään ryynimakkaraan pihvin sijasta.
Onneksi koko Suomen talous ei ole noin kuralla. VW:n valmistamia autoja ostetaan vuodesta toiseen kaksi kertaa enemmän kuin riisiritsoja eli suomalaisilla on usein ymmärrystä antaa itselleen ja perheelleen vähän enemmän kuin se ryynimakkara.
- Anonyymi
Miten voikaan olla näin hiljainen Toyota?
No katsos kun siinä on sähkömoottori joka on todella hiljainen eikä isolohko-bensiinimoottorikaan pidä melua. Itselataavan ominaisuuksia.- Anonyymi
Mitäpä, jos lähtisit ajamaankin.
- Anonyymi
Luuletko että tuollainen tyhjä sananhelinä muuttaa mittaustuloksia?
On aivan sama mitä höpöhöpötekniikkaa Corollassa on. Sen meteliksi mitattiin TM:ssä 75dB 120km/h nopeudessa joka on täsmälleen sama arvo kuin Skodan pikkukopperossa Citigossa joka on puolet halvempi.
Corollan kanssa samaan luokkaan kuuluvan Octavian arvot ovat mitatusti paljon pienemmät. Miksi sulla on tarve yrittää sepittää joka päivä monta kertaa jotain ihme tarinaa asiasta joka on selkeästi mitattavissa? Miksi sulle maailma ei kelpaa sellaisena kun se on vaan sun on pakko sepittää näitä höpöjuttuja?
- Anonyymi
Kannattaa pitää tätä meluasiaa pinnalla ettei kunnon kansa erehtyisi sellaista ongelmaa hankkimaan itselleen.
- Anonyymi
Kansa ostaa Toyotaa, maailman suurimman valmistajan melutonta hybridiautoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansa ostaa Toyotaa, maailman suurimman valmistajan melutonta hybridiautoa!
KANSA OSTAA TOYOTAA, MAAILMAN SUURIMMAN VALMISTAJAN MELUISINTA HYBRIDIAUTOJA KIPPANAA.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA OSTA TOYOTA JOS ET MUUTA SAA.HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kansa ostaa Toyotaa, maailman suurimman valmistajan melutonta hybridiautoa!
75db meluton? Todellako?
Noin kovaäänistä autoa ei saisi päästää markkinoille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
75db meluton? Todellako?
Noin kovaäänistä autoa ei saisi päästää markkinoille.Aivan, kyllä asiakkaan kuulo on tärkeä asia, mutta Toyota ei taida paljoa asiakkaitaan kunnioittaa, ruostuvatkin hetkessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan, kyllä asiakkaan kuulo on tärkeä asia, mutta Toyota ei taida paljoa asiakkaitaan kunnioittaa, ruostuvatkin hetkessä.
Voi reppanaa, kun ei ole enää oljenkorsia. Höpöttää vaan jotain ruostumista ja melua joka ikinen päivä. Hermostuttaa petteriä kun vapun jälkeen joutuu taas pettymään. Se syö miestä kun öljyä kuluu litratolkulla jo kuukaudessa ja kansa vaan ostaa Toyotaa kiihtyvään tahtiin. Kristallipallostakaan ei ole enää apua ja toiveiden tynnyri ruostuu skodan kanssa kilpaa.
- Anonyymi
Toyotan hybridi on hyvin hiljainen. Oikein harmittaa kun kaupungissa vierellä ajaa kovaääninen polttoöljyraksuttaja tai joku pikkuturpopäristin kolmenpytyn tärinän voimalla, hihii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445832
- 475328
- 483708
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise943286- 313126
- 592884
- 572730
- 532390
- 381844