Kuten moni muukin ylälinjalainen, myös Sebastian Greenwood katosi kuin pieru Saharaan. Nyt Sebun kohtalosta on saatu uutta tietoa. Karl Sebastian Greenwood istuu kuin istuukin linnassa New Yorkissa odottamassa omaa oikeudenkäyntiään osallisuudestaan noin miljardin dollarin huijaamiseen ja petoksella saadun rahan pesemiseen. Konstantin Rujanoff onkin jo tunnustanut, että OneCoin oli silkkaa kusetusta. Eiköhän tuo Sebukin eikun Calle avaa sanaisen arkkunsa, kun selviää Konstan avautumiset. Sillä lailla. Mitä tähän kommentoi Tommi V, Onelifen Global Leader....?
Lisää koinisteja linnassa
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Alalinjalaiset ruikuttaa. Turha länkyttää jos ei ossoo
- Anonyymi
Onkos Salmari vielä vapaana? Ykköstunkittaja joka suhteessa -TycoonMies!!
- Anonyymi
Mitenkähän niille kotimaisille Ferrarikuskeille ynnämuille Coinisteille käy, tuleeko sakkoja tai muita tuomioita?
- Anonyymi
Pikkunallewyöruusu on nähty Vuotson baarin takanurkalla! Burkha päässään!!!
- Anonyymi
Onko Kake vielä Latviassa?
- Anonyymi
Ei tähän jäljellä olevilta pässeiltä minkään sortin kommenteja saa.
Kuka alun perinkään on ollut niin tahvo, että on sekaantunut moiseen roskaan?
Ihmiset on loppujen lopuksi aika yksinkertaisia ja vedätettävissä kaikenlaiseen BS:ään.
Itse en kuulu tuohon säälittävään luuseriryhmään.Minä taas kuulun luuseriryhmään, MUTTA OLEN YLPEÄ SIITÄ!!! Kuka voisi myydä minulle onecoineja suoraan? En ole kiinnostunut koulutuspaketeista. Haluan ostaa koineja suoraan! Myyjät: sanokaa minkä ABC aseman takapihalla nähdään, maksan käteisellä. Ja huom! Ei kuten maajohtaja TOMMI, eli ei KAKKOSEEN!
- Anonyymi
Varmasti ei ole huijausta. Kohta kauppa paikka avautuu. Siitäs saatte pitkän nenän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4013013V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!944556Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1154163- 513698
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳553410- 1203377
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul502301- 432261
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312074On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva151733