Kuten moni muukin ylälinjalainen, myös Sebastian Greenwood katosi kuin pieru Saharaan. Nyt Sebun kohtalosta on saatu uutta tietoa. Karl Sebastian Greenwood istuu kuin istuukin linnassa New Yorkissa odottamassa omaa oikeudenkäyntiään osallisuudestaan noin miljardin dollarin huijaamiseen ja petoksella saadun rahan pesemiseen. Konstantin Rujanoff onkin jo tunnustanut, että OneCoin oli silkkaa kusetusta. Eiköhän tuo Sebukin eikun Calle avaa sanaisen arkkunsa, kun selviää Konstan avautumiset. Sillä lailla. Mitä tähän kommentoi Tommi V, Onelifen Global Leader....?
Lisää koinisteja linnassa
8
69
Vastaukset
- Anonyymi
Alalinjalaiset ruikuttaa. Turha länkyttää jos ei ossoo
- Anonyymi
Onkos Salmari vielä vapaana? Ykköstunkittaja joka suhteessa -TycoonMies!!
- Anonyymi
Mitenkähän niille kotimaisille Ferrarikuskeille ynnämuille Coinisteille käy, tuleeko sakkoja tai muita tuomioita?
- Anonyymi
Pikkunallewyöruusu on nähty Vuotson baarin takanurkalla! Burkha päässään!!!
- Anonyymi
Onko Kake vielä Latviassa?
- Anonyymi
Ei tähän jäljellä olevilta pässeiltä minkään sortin kommenteja saa.
Kuka alun perinkään on ollut niin tahvo, että on sekaantunut moiseen roskaan?
Ihmiset on loppujen lopuksi aika yksinkertaisia ja vedätettävissä kaikenlaiseen BS:ään.
Itse en kuulu tuohon säälittävään luuseriryhmään.Minä taas kuulun luuseriryhmään, MUTTA OLEN YLPEÄ SIITÄ!!! Kuka voisi myydä minulle onecoineja suoraan? En ole kiinnostunut koulutuspaketeista. Haluan ostaa koineja suoraan! Myyjät: sanokaa minkä ABC aseman takapihalla nähdään, maksan käteisellä. Ja huom! Ei kuten maajohtaja TOMMI, eli ei KAKKOSEEN!
- Anonyymi
Varmasti ei ole huijausta. Kohta kauppa paikka avautuu. Siitäs saatte pitkän nenän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit835968KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3024935Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202628Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei432549Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991624Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852681513Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171491- 1051397
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331363seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1161327