Todiste Jumalaa ja luomista vastaan!

Se, että jotakin on olemassa, on varma todiste Jumalaa ja luomista vastaan!

Jos mitään ei olisi olemassa, niin se olisi todiste Jumalasta ja luomisesta!

4

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä sinulle kannata vastata mitään.

    • Anonyymi

      Luomista ja jumalaa ei voi kumota todisteilla. Tämä on tyypillistä mielikuvitustarinoille ja pseudotieteelle - niitä ei voi falsifioida. Siksipä luominen ja jumala on pelkkää huuhaata, aikankin siihen saakka, kunnes jotain muuta todistetaan.

      • Anonyymi

        Onko mahdollista falsifioida väite, jonka mukaan luomista ei ole tapahtunut?

        Onko se väite mahdollista todistaa tieteellisen menetelmän avulla?

        Tiedän sen, että tiedemiehet ovat luoneet monta kertaa täydellisen tyhjiön, jossa kvanttiflukutaatiota on tapahtunut ja virtuaalihiukkasia on syntynyt sekä kuollut saman tien. Näissä samoissa olosuhteissa (tyhjiön tilavuus on nolla) on synnytetty monia universumeja ja niin on todistettu tämän universumin syntyneen täydellisestä tyhjiöstä kvanttifluktuaationa.

        Helppoa tämä heinän teko kun ei tarvita edes viikatetta! Riittää, että uskoo, kun sanojen takana on

        professori se ja se
        tohtori se ja se

        tieteellinen julkaisu se ja se

        Uskon! Uskon! Uskon! Olen varma siitä, että nuo väitteet ovat tosia, koska luonnontieteitä tuntevat tohtorit ja professorit sanovat niin! Mustasta aukosta syntyy universumeja! Wau! En olisi sitä tiennyt, elleivät minua paljon älykkäämmät ja viisaammat professorit olisi sitä kertoneet!


    • Anonyymi

      Jumala loi valehtelijan omaksi kuvakseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Yritin nainen

      Kaikkeni ettei meidän välille syntyisi mitään. Tiesin jo hyvin alussa että sinä olet minun heikko kohta. Lopulta kuitenk
      Ikävä
      109
      2159
    2. Miksi et voi

      Soittaa tai laittaa viestiä
      Ikävä
      119
      1633
    3. Käärijä jättäytyy pois illan viisufinaalista

      https://www.is.fi/viihde/art-2000010420075.html Voi voi sentään! Kuka nyt Suomen pisteet jakaa. Tosi pölvästiä käytöstä
      Maailman menoa
      120
      1142
    4. Iso ikävä sinua nainen

      Aina vain, ei helpota millään. Ainoa varma helpotus olisi se et oltais yhdessä. Mutta se ei sinulle sovi.
      Ikävä
      30
      1060
    5. Mistä tykkäät

      Erityisesti kaivattusi olemuksessa
      Ikävä
      47
      969
    6. Kaikkien Vuosien Äitien Äiti

      Huomenna aamulla MTV:ssä vaihteeksi taas linssiluteet Martina ja isällään asuva tytär Vicotria ylistämässä toisiaan . Ai
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167
      907
    7. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      36
      824
    8. Nainen, joskus päivällä kun tulet mieleen

      Olen puuhailemassa jotakin, yhtäkkiä ajattelen sinua, että olisit minun ja pääsisin iloitsemaan läsnäolostani, silloin k
      Ikävä
      30
      781
    9. Nainen, monta kertaa epäilin sinua

      ja koit sen syytöksinä ja ehkä jonkinlaisena vihan tai antipatian osoituksena, etten esim. sietänyt sinua tai oletin sin
      Ikävä
      52
      763
    10. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      178
      752
    Aihe