Heipp nyt mietyttää semmoinen asia että kaikki valkea ja kirkas heijastuu vähän nii kuin siihen päälle. Esim kun katson hellaa jossa on valkoinen reuna niin siihen yläpuolelle heijastuu valkoinen viiva🤐 äiti sanoo että se on taittovirhe. Onko asia näin?
Heijastus näössäni
Anonyymi
2
114
Vastaukset
- Anonyymi
Hei, mulla täysin sama. Erityisesti kun on valkoisen ja mustan raja, tai jokin viiva/raja, siihen päälle tulee hetkeksi juova. Olen koettanut selvitellä, mistä ihmeestä tämä johtuu, mutta silmälääkärit ja neurologikaan ei keksi selittävää. Selvisikö sinulle jo, mistä on kyse?
- Anonyymi
Minulla on hajataitteisuutta ja se on korjattu silmälaseissa samalla kun näköä on muutenkin korjattu laseilla. Hajataitteisuus tekee minulla juuri tuollaisen "kaksoiskuvan" varsinaisen kohteen yläpuolelle kun katson ilman silmälaseja (laseilla kaksoiskuva poistuu).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot893712Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe403055- 792917
- 282694
- 192675
- 522382
- 192087
- 571967
- 581836
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola121768