Simmoo alako hirvveesti miel tekemmään tänäuamuna. Raikas sima rusinoitten kera, on se mualiman paras uamujuoma.
Arvelin valmisttaa ainaki parikymmentä littrraa. Jos osa jiäpi vähemmälle käytölle, niin siitähän on heleppo täräyttää sitte hiukka ätäkemppee.
Corona liäkettä. Mulla oli muuten Corona vm.1967. Älyttömän hyvä aato.
Pittää ruveta simmoo tekemmää uamulla.
6
53
Vastaukset
- Anonyymi
Kevään taikaa ja unelmien aikaa on Pielisen pintoo riittämiin.
Pajunkissat valkeat,
suklaamunat maistuvat
Pääsiäiseen kuuluvat.
Trullit, noita-akat luutineen,
piristyksen tuovat kevääseen.
Mämmit, munat, lampaanviulut,
kenties täydet sahtikiulut
koko kropan ravitsee,
juhlamielen kohottelee.
Näin suomalainen juhlii henkiseti ja pitää tuvan itsellään - Anonyymi
On se murre vaan mukavaa, hauska lukea omalla kielellä.
- Anonyymi
Tulee aika tujua kun tekee kaksi viikkoa ennen Vappua. Silloinhan vasta juodaan simaa.
- Anonyymi
Taitaa ollakin sitä hengen simaa, mitä pielisestä piisoo kuvainollisesi.
Pääsiäisen tienoossa kevään jo haistaa,
nietokset sulavat, aurinko paistaa.
Pääsiäisenä tavataan ystävää, serkkua -
suklaamunat ovat Pääsiäisen herkkua.
Kaupan mehukatti-sima oli pahhoo. Ite tehty oisi varmasti paremppoo.
- Anonyymi
No onhan se ite tehty parasta. Niin se on lihapulliinnii kansa. Ei niillä tehastekosilla mittää tie. Kissikkää ei syö semmossii.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37551Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489- 49487
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482