Anneton viikonloppu........
<3
Vastaukset 17
- Anonyymi
Wuhuu... tääl club38 o iha tajuton meno!!!! Tuu säkin kreisibailaa tänne!!!
- Anonyymi
Olen nii-in Anneton, ei autossani ole edes nastoja talvella.
- Anonyymi
"Risto", siusta on useampakin kuva jahtausreissuillasi. Ne voivat päätyä poliisille.
- Anonyymi
Risto on oikeesti lesponainen!
- Anonyymi
Nynalkoinkiinnostaan.
- Anonyymi
Tulee uusia viikonloppuja.
Katselin Wallanderin vielä vaikka väsytti. Rooibos tee ei ollut hassumpaa. Öitä ja parempaa huomista........
<3- Anonyymi
Oletko Risto elämääsi tyytyväinen? Oletko onnellinen siitä mitä teet ja olet saanut elämäsi aikana saavutetuksi?
Onko sinulle edes ketään kenen kanssa puhuisit oikeassa elämässä?
Sellaista järkevää aikuista esimerkiksi, jonka kanssa voisit käydä pitkiä keskusteluja kaikesta mitä elämä päällään kantaa. Eikä vain jumppaaiheisia aivottomia juttuja. :/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko Risto elämääsi tyytyväinen? Oletko onnellinen siitä mitä teet ja olet saanut elämäsi aikana saavutetuksi?
Sellaista järkevää aikuista esimerkiksi, jonka kanssa voisit käydä pitkiä keskusteluja kaikesta mitä elämä päällään kantaa. Eikä vain jumppaaiheisia aivottomia juttuja. :/Älä vastaa minun lähettämääni viestiin kuin Ristolle. Jos haluat hyökätä niin tee se ulkopuolella viestini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaista järkevää aikuista esimerkiksi, jonka kanssa voisit käydä pitkiä keskusteluja kaikesta mitä elämä päällään kantaa. Eikä vain jumppaaiheisia aivottomia juttuja. :/Voiko kukaan olla tyytyväinen saavutuksiinsa, jos elämä kuluu päihteiden täyttämissä päivissä??
JOS kirjoittaa ja toistaa samaa nimeä täällä 10 vuotta, niin eiköhän se jo kerro aika paljon tämän ihmisen elämästä ja mielenterveydestä?
Eihän kukaan työssäkäyvä sosiaalisia suhteita omaava todellakaan tekisi tätä, mitä tuo Risto tekee!!
- Anonyymi
Kuka on edie?
- Anonyymi
Risto on transu?
- Anonyymi
Niinpä. Se voi olla transu, rekkalesbo tai joku invalidi.
Pimeetä sen touhut on, kuuluipa mihin näistä ryhmistä hyvänsä.
Minä pelkäisin, jos olisin sen pitkäaikaisen vainon kohde ja ihan varmasti ottaisin yhteyttä poliisiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Se voi olla transu, rekkalesbo tai joku invalidi.
Pimeetä sen touhut on, kuuluipa mihin näistä ryhmistä hyvänsä.
Minä pelkäisin, jos olisin sen pitkäaikaisen vainon kohde ja ihan varmasti ottaisin yhteyttä poliisiin.Niin kun kuulemma on vainonnut kohdetta myös irl.
- Anonyymi
Risto on luotsi/mode. Voi kirjoitella mitä huvittaa. Provosoi ja vierailijat vastaa auliisti ja provosoi takaisin.
Näin ne eurot ja mainokset pyörivät 🤣 ai niin voi olla myös ärhäkkä nainenkin. Who knows?- Anonyymi
Tai sitten vain palstailua, vapaata kirjoittelua sopivuuden rajoissa 👍❤
- Anonyymi
Vain todella tyhmä luulee, että täällä pyörii eurit!! Vain luuseri työtön pääsee/suostuu tänne modeksi. Täällä viettää aikaansa vain elämästä syrjäytyneet, psosiopaatit tai narkit ja kynänjälki on sen tasoista.
Ei kai joku kymmenen vuotta jotain vainonnut Risto voi olla mitään muuta! Kai sen nyt jo tyhmemmänkin lukijan pitäisi ymmärtää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain todella tyhmä luulee, että täällä pyörii eurit!! Vain luuseri työtön pääsee/suostuu tänne modeksi. Täällä viettää aikaansa vain elämästä syrjäytyneet, psosiopaatit tai narkit ja kynänjälki on sen tasoista.
Ei kai joku kymmenen vuotta jotain vainonnut Risto voi olla mitään muuta! Kai sen nyt jo tyhmemmänkin lukijan pitäisi ymmärtää.Olet oikeassa kaikessa. Täällä hubaillaan ei muuta. Laittaa koneen kiinni 😂 miksi käyt täällä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 681246
Kai mua vähän
Masentaa tämä kaikki. Tämä koko meidän välinen juttu on niin vaikea… Voitaisiinko molemmat lopettaa tilanteen ruokkimine1381054Onko karhukanta jo liian iso? Lenkkeilijä kohtasi kontion juoksulenkillä
Rantasalmella lenkkeilijä kohtasi karhun. Kylällä karhun näkeminen on ollut tosi harvinaista. Onko karhukanta jo liian i111700S-ryhmän Israel-boikotti liiketalouden opintojen tapausesimerkkinä
Tätä S-ryhmän Israel-boikottitapausta käsitellään jo kauppakorkeakoulujen ja johtamiskorkeakoulujen esimerkeissä. Se ant22615Vanhat konkarit ulos Elämäni biisistä - Yle selittelee
Elämäni biisi starttaa taas tänä syksynä. Mukana on ripaus uutta, mutta poissa on iso osa vanhaa... Poissa ovat Markku16601Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀32551Mitä tehdä kun rakastan yhtä ja olen rakastunut toiseen
Kamala tilanne. Voinko pitää molemmat? 😁61541Mies miksi moinen vetäytyminen?
1) Olit loukkaantunut tai suuttunut 2) Sulla oli toinen nainen 3) Luulit, etten halua jatkaa tutustumista 4) Vai joku52519Mitä vit,,tua!
Mikä hiivatin kommunistien teltta oli kirsikan nurkalla, olivat vähällä jäädä telttoinensa auton alle kun olivat sen kul22496Hyvä Kukkola! toitte tänne taas jotain uutta
Niin sitä pitää! Kehittää oikeasti tarjontaa. Nyt on maut kohdillaan! Käykäähän herkuttelemassa wingseillä ja siipiweikk62485