Hei,
Kyselisin seuraavaa jos täällä sattuisi olemaan infektiolääkäri paikalla.
Minulla on ollut 20 vuotta sitten todellinen riskitilanne, josta olisin voinut saada Hivin tms.
Luonnollisesti olen testannut hivin ja myös muut sukupuolitaudit. Kaikki paitsi HPV ovat negatiivisia.
Miksi kirjoitan tänne. Minulla on todella huono terveys. Keväisin allergiani on todella kova. Edes allergialääket eivät auta. Minulla on jatkuvia valkoisia läiskiä kielen reunoilla. Tulen todella helposti sairaaksi. Lisäksi minulla on jo vuosia vaivannut hermosärky.
Tiedän, että vain testi kertoo totuuden ja please säästäkää kommentit kuten, sinut on testattu, mene psykologille tai, että oma vika. Tämän tiedän aivan varmasti, että itse olen tämän aiheuttanut kun mokasin.
Olin jo unohtanut pelkoni, koska minut on testattu, mutta koska terveyteni vain pahenee ja miehelläni ja lapsillani on erittäin alhainen vastustuskyky, olen erittäin huolissani.
Olen myös testauttanut auttajasoluni. Ne olivat viimeksi noin 600 paikkeilla.
Oireini taustalla voisi olla myös borrelioosi, mutta oireeni eivät ole sille tyypillisiä.
Siksi haluaisinkin kysyä, että mikäli ihmisellä olisi niin huono puolustusjärjestelmä, että vasta-aineita ei olisi kehittynyt, eikö silloin HIV etenisi AIDS-vaiheeseen nopeasti?
Olisin jo rauhoittunut, mutta koska kaikilla perheessäni on näitä samoja oireita, pelkään yhä, että tietämättäni olisin heidät tartuttanut.
Sattuisiko täällä olemaan infektiolääkäriä tai oletko vielä täällä nimimerkki Mikko?
Mikäli keho ei pystyisi tuottamaan vasta-aineita, olisiko virusmäärä tällöin korkea ja löytyisi PCR-testillä? Olen testauttanut mielenrauhan vuoksi myös hiv 1 ja 2 PCR:n. Molemmat olivat negatiiviset. Teetin ne tosin vasta monen vuoden jälkeen, kun huolestuin oireista.
Sen, että itse on kipeä nyt kestää, mutta pelkään lapsieni puolesta.
Ja miksi yleisesti sanotaan, että PCR ei ole täysin luotettava, mutta sitä silti käytetään esimerkiksi vastasyntyneen HIV-infektion toteamisessa? Löytääkö PCR viruksen riippumatta siitä onko kyseessä infektion alku-, keski vai loppuvaihe?
Kiitos todella paljon jo etukäteen
Hiv tai muu tarttuva tauti, testien luotettavuus
Anonyymi
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185141Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332802- 352651
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302438Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭221710- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101580Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231314Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101188- 961187