Haluaisitko runkata spermat vaimoni kuville?
Toivoisimme siitä videon ja kuvia.
Spermat vaimoni kuville
14
80
Vastaukset
- Anonyymi
Jos Pääsiäisen jälkeen niin voimme kokeilla
- Anonyymi
käy miten yhteys
- Anonyymi
Annatte sähkposti!
Laita kuvia tulemaan
- Anonyymi
"vaimon kuvia" Paskan marjat. Kuvia itsellään päälläolleista paskaan sotkeutuneista pikkuhousuista. Mitään naisen kuvia ei tule.
- Anonyymi
Kappas... Villevalle ei vielä erota naista ja naisen pikkuhousuja
- Anonyymi
Tais joku muu lähettää ne housukuvat. Villevalle lähettikin ihan oikeita sitten myöhemmin. Tuo sika nappas vaan sähköpostiosoitteeni täältä.
- Anonyymi
Mulla olisi muutama kuva vaimosta....
- Anonyymi
Saa laittaa tulemaan 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saa laittaa tulemaan 😋
Anna osoite
- Anonyymi
Minä voisin videon myös laittaa kun lennätän lastit vaimosi kuvalle
- Anonyymi
Anna osoite
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .18010330Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523525Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja523268- 642865
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2052230- 1162203
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252023Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671638Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221446Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121386