Nyt jos koskaan kannattaa kesän ja syksyn aikana lampsia ämpärit kourissa metsään ja lyödä rahoiksi. Koronan takia mustikan ja puolukan kerääjiä vähän joten hinnat ovat taivaallisia. Jopa yhdestä sangollisesta voi saada kaksin jopa kolminkertaisen hinnan!
Tehän olette kuuluisa marjastamisesta
24
68
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. Kunhan nyt ensin routa sulaa..
- Anonyymi
Kyllä minä en marjoja poimi hullun hommaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä en marjoja poimi hullun hommaa
Juupa juu tottakai marjoja poimitaan. Ajatelkaa miten hyvin hankitaan kun nyt jo luvataan kaksin jopa kolminkertaista hintaa. Tulee myyjän markkinat. Kesää odotellessa.
- Anonyymi
Sen kun näkisi että poimijoillekin marjoista maksetaan? Epäilen mutta toivon niin ja hyvää satoa.
- Anonyymi
Tuskin tuolta thaikkulasta ilmatteeksi tulevat metsiin kykkimään poimivat kumminkin orjapalkalla.
- Anonyymi
Sokkarin parkkipaikalle myymään niin siitä se lähtee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tuolta thaikkulasta ilmatteeksi tulevat metsiin kykkimään poimivat kumminkin orjapalkalla.
Kyllä piirakkaa on taas viikonloppuna tarjolla
- Anonyymi
kirkon vieressä!
- Anonyymi
Myykää marjat yksityisille ostajille heille,jotka ovat tottuneet nuoruudessaa poimimaan ja syömään ym niist vaik piirakkaa tekemään. SAA paremman vaivanpalkan ja ostajat ovat tyytyväisiä. Kartottaa ennalta vähän ,moniko haluaisi ? Mieli hyvä ,kumminkin puolin. Eihän tukkuostajat mitään maksa !
- Anonyymi
Hyvä ehdotus. Tässä olis nuorisolle rahanansaitsemisjuttu. Tilaisin heti puolukkaa ja mustikkaa kumpaakin ämpärillisen..
- Anonyymi
Ja miksei vähän vanhemallekin,jos selkä taipuu ,tulee vaik ämpärillinen kaksi pyörän korissa. Ja siivottuna vähän tyyriimpi ,roskineen halvempi. OK.
- Anonyymi
Niin marjan tarve ei ole että itse lähden metsään kykkimään. Ennemmin ostan sen ämpärillisen makso mitä makso
- Anonyymi
Tuota mitä marjaa haluaisit ensi kesänä ja kuinka monta l- tai kg. Ollaan yhteyksissä kesemmällä.??
- Anonyymi
Pistä ilmoitusta tälle palstalle kun marjaa alkaa olla niin kyllä ostajia löytyy.. Ilmoitat vaan paikan mistä hakea.. Käteisellä maksu nii hyvä tulee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistä ilmoitusta tälle palstalle kun marjaa alkaa olla niin kyllä ostajia löytyy.. Ilmoitat vaan paikan mistä hakea.. Käteisellä maksu nii hyvä tulee..
Saako maksaa luonnossa
- Anonyymi
Se on sama ,maksaako luonnossa , vai sisällä ,kunhan euroja on ,tai jos ismpia määriä niin tilillekin käy. Olenko ymmärtänyt / ymmärsitkö !
- Anonyymi
Eihän sillä tuppukylällä mitään tajuta ns.. luonnossa olemisesta.
- Anonyymi
Uskaltaako poimia.Joku on voinu kosketella marjoja ja ei oo ottanu.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika sentään Kyllä on koronaa koko puskat täynnä
- Anonyymi
Unohdetaan koko asia ,ei tuu mitään ! Tosi porukkaa ei todennäköisesti palstalla !
- Anonyymi
Kyllä sitä voi mättäällä välillä tuikata kun puolukoita noukkii
- Anonyymi
Suattaa olla pareen,ku tuikkailetto voa .
- Anonyymi
Ei nämä saarijärven älypäät tajua huumorin päälle mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nämä saarijärven älypäät tajua huumorin päälle mitään
Ihan yritettiin asiallista keskustelua mutta näitä puutteesta olevia ns vitseineen pyrkii sanomaansa levittää...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579