Nyt jos koskaan kannattaa kesän ja syksyn aikana lampsia ämpärit kourissa metsään ja lyödä rahoiksi. Koronan takia mustikan ja puolukan kerääjiä vähän joten hinnat ovat taivaallisia. Jopa yhdestä sangollisesta voi saada kaksin jopa kolminkertaisen hinnan!
Tehän olette kuuluisa marjastamisesta
24
72
Vastaukset
- Anonyymi
Juu. Kunhan nyt ensin routa sulaa..
- Anonyymi
Kyllä minä en marjoja poimi hullun hommaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä minä en marjoja poimi hullun hommaa
Juupa juu tottakai marjoja poimitaan. Ajatelkaa miten hyvin hankitaan kun nyt jo luvataan kaksin jopa kolminkertaista hintaa. Tulee myyjän markkinat. Kesää odotellessa.
- Anonyymi
Sen kun näkisi että poimijoillekin marjoista maksetaan? Epäilen mutta toivon niin ja hyvää satoa.
- Anonyymi
Tuskin tuolta thaikkulasta ilmatteeksi tulevat metsiin kykkimään poimivat kumminkin orjapalkalla.
- Anonyymi
Sokkarin parkkipaikalle myymään niin siitä se lähtee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin tuolta thaikkulasta ilmatteeksi tulevat metsiin kykkimään poimivat kumminkin orjapalkalla.
Kyllä piirakkaa on taas viikonloppuna tarjolla
- Anonyymi
kirkon vieressä!
- Anonyymi
Myykää marjat yksityisille ostajille heille,jotka ovat tottuneet nuoruudessaa poimimaan ja syömään ym niist vaik piirakkaa tekemään. SAA paremman vaivanpalkan ja ostajat ovat tyytyväisiä. Kartottaa ennalta vähän ,moniko haluaisi ? Mieli hyvä ,kumminkin puolin. Eihän tukkuostajat mitään maksa !
- Anonyymi
Hyvä ehdotus. Tässä olis nuorisolle rahanansaitsemisjuttu. Tilaisin heti puolukkaa ja mustikkaa kumpaakin ämpärillisen..
- Anonyymi
Ja miksei vähän vanhemallekin,jos selkä taipuu ,tulee vaik ämpärillinen kaksi pyörän korissa. Ja siivottuna vähän tyyriimpi ,roskineen halvempi. OK.
- Anonyymi
Niin marjan tarve ei ole että itse lähden metsään kykkimään. Ennemmin ostan sen ämpärillisen makso mitä makso
- Anonyymi
Tuota mitä marjaa haluaisit ensi kesänä ja kuinka monta l- tai kg. Ollaan yhteyksissä kesemmällä.??
- Anonyymi
Pistä ilmoitusta tälle palstalle kun marjaa alkaa olla niin kyllä ostajia löytyy.. Ilmoitat vaan paikan mistä hakea.. Käteisellä maksu nii hyvä tulee..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pistä ilmoitusta tälle palstalle kun marjaa alkaa olla niin kyllä ostajia löytyy.. Ilmoitat vaan paikan mistä hakea.. Käteisellä maksu nii hyvä tulee..
Saako maksaa luonnossa
- Anonyymi
Se on sama ,maksaako luonnossa , vai sisällä ,kunhan euroja on ,tai jos ismpia määriä niin tilillekin käy. Olenko ymmärtänyt / ymmärsitkö !
- Anonyymi
Eihän sillä tuppukylällä mitään tajuta ns.. luonnossa olemisesta.
- Anonyymi
Uskaltaako poimia.Joku on voinu kosketella marjoja ja ei oo ottanu.
- Anonyymi
Voi hyvänen aika sentään Kyllä on koronaa koko puskat täynnä
- Anonyymi
Unohdetaan koko asia ,ei tuu mitään ! Tosi porukkaa ei todennäköisesti palstalla !
- Anonyymi
Kyllä sitä voi mättäällä välillä tuikata kun puolukoita noukkii
- Anonyymi
Suattaa olla pareen,ku tuikkailetto voa .
- Anonyymi
Ei nämä saarijärven älypäät tajua huumorin päälle mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nämä saarijärven älypäät tajua huumorin päälle mitään
Ihan yritettiin asiallista keskustelua mutta näitä puutteesta olevia ns vitseineen pyrkii sanomaansa levittää...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338536Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1581172Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17806Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.39745Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42686
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637