Texas lakkautti mukavuusaborttien tehtailun, sillä terveydenhuollon on keskityttävä viruksen torjuntaan. Tarpeeton terveydenhuoltoa kuormittava puuhastelu on päätetty lopettaa.
Kun sairaaloissa on pakko päättää ketä hoidetaan ja ketä ei, niin eihän lasten surmauttaminen mukavuusaborteissa voi mitenkään tulla kyseeseen. Näin synkällä Koronapilvellä on hopeareunus. Terveydenhuollon kriisin myötä mukavuusabortointi on lopetettava kaikkialla ja lasten on suotava elää.
Virus lopetti mukavuusabortit
20
<50
Vastaukset
Kai YK on jo kiittänyt Texasia aiheesta, eikös vain?
- Anonyymi
Äidit ja lapset kiittävät elämän ja ihmisoikeuksien kunnioittamista.
Ehkäpä surman suusta pelastuneet kertovat muutaman vuoden kuluttua tarinansa ja äidit ylistävät elämää lapsistaan. Anonyymi kirjoitti:
Äidit ja lapset kiittävät elämän ja ihmisoikeuksien kunnioittamista.
Ehkäpä surman suusta pelastuneet kertovat muutaman vuoden kuluttua tarinansa ja äidit ylistävät elämää lapsistaan.Niinkö?
Entä ne, joiden elämän saamatta jäänyt abortti bjotenkin pilaa? Heilläkö EI väliä ole?
Lisäksi EN myöskään kysynyt tuota asiaa. Katso yläpuolelta MITÄ minä kysyin.- Anonyymi
InhottavaRealisti kirjoitti:
Niinkö?
Entä ne, joiden elämän saamatta jäänyt abortti bjotenkin pilaa? Heilläkö EI väliä ole?
Lisäksi EN myöskään kysynyt tuota asiaa. Katso yläpuolelta MITÄ minä kysyin.Kävi niin, että Texas kiitti YK:n määrittelemiä laosen oikeuksia ja ryhtyi panemaan niitä toimeksi.
Lasten teilauksen lopettaminen parantaa kaikkien elämänlaatua. Anonyymi kirjoitti:
Kävi niin, että Texas kiitti YK:n määrittelemiä laosen oikeuksia ja ryhtyi panemaan niitä toimeksi.
Lasten teilauksen lopettaminen parantaa kaikkien elämänlaatua.Mielenkiintoinen näkemys. '
Miksiköhän YK sitten on antanut palautetta ylikireistä aborttilaeista? Osaatko vastata?
Entä miksi YK on abortin vastustajien mielestä julistanut abortin ihmisoikeudeksi?
Osaatko vastata?- Anonyymi
Mielenkiintoinen näkemys. '
Miksiköhän YK sitten on antanut palautetta ylikireistä aborttilaeista? Osaatko vastata?
Entä miksi YK on abortin vastustajien mielestä julistanut abortin ihmisoikeudeksi?
Osaatko vastata?Aborttiväki on käärmeissään, kun YK:n yleiskokous määritteli lapsen oikeudet. Niitä kun ei voi kumota minkään kuppikunnan julkilausumilla.
- Anonyymi
Osaatko vastata?Et osaa sinäkään vastata edes omaan kysymykseesi, koska väitteesi on epätosi? Luepa koko YKn juttu uudestaan. Jätit nimittäin osan jutusta kertomatta, sen tärkeimmän osan vieläpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa sinäkään vastata edes omaan kysymykseesi, koska väitteesi on epätosi? Luepa koko YKn juttu uudestaan. Jätit nimittäin osan jutusta kertomatta, sen tärkeimmän osan vieläpä!
YK:n edustajatko eivät ole antaneet palautetta kirjeiden aborttilakien naille? Ahaa. Sinä laittanet sitten tänne linkkejä niihin tilanteisiin, joissa noita maita on kehuttu?
Minä olen tehnyt aivan riittämiin asioita kumotakseni ne jankutukset, joita tänne syötetään. Sinulla on ihan vapaat kädet korjata väärät väittämäni vaikkapa suomentamalla juttuni läpi. Siitä vain! Anna mennä. Minä en sitä vaivaa näe. Olen riittämiin nähnyt vaivaa vuoksesi.
Jokin raja saisi olla teidänkin jankuttajien lapsellisuudella.
IR - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YK:n edustajatko eivät ole antaneet palautetta kirjeiden aborttilakien naille? Ahaa. Sinä laittanet sitten tänne linkkejä niihin tilanteisiin, joissa noita maita on kehuttu?
Minä olen tehnyt aivan riittämiin asioita kumotakseni ne jankutukset, joita tänne syötetään. Sinulla on ihan vapaat kädet korjata väärät väittämäni vaikkapa suomentamalla juttuni läpi. Siitä vain! Anna mennä. Minä en sitä vaivaa näe. Olen riittämiin nähnyt vaivaa vuoksesi.
Jokin raja saisi olla teidänkin jankuttajien lapsellisuudella.
IR"olen tehnyt aivan riittämiin asioita kumotakseni ne jankutukset, joita tänne syötetään"
Voi raukka pieni, ei ole sinun tehtäväsi kumota yhtään mitään, kun sinulla ei ole rahkeita siihen. Eikä varsinkaan ennenkuin olet opetellut keskustelemaan tuon ikuisen jankutuksen ja mollaamisen sijaan. Sinun näkemyksesi on vain yksi muutamasta miljardista näkemyksestä. Ei useinkaan edes mikään totuus. Napoleon-syndrooma vaivaa eli taipumus aggressiiviseen ja dominoivaan sosiaaliseen käyttäytymiseen! Anonyymi kirjoitti:
"olen tehnyt aivan riittämiin asioita kumotakseni ne jankutukset, joita tänne syötetään"
Voi raukka pieni, ei ole sinun tehtäväsi kumota yhtään mitään, kun sinulla ei ole rahkeita siihen. Eikä varsinkaan ennenkuin olet opetellut keskustelemaan tuon ikuisen jankutuksen ja mollaamisen sijaan. Sinun näkemyksesi on vain yksi muutamasta miljardista näkemyksestä. Ei useinkaan edes mikään totuus. Napoleon-syndrooma vaivaa eli taipumus aggressiiviseen ja dominoivaan sosiaaliseen käyttäytymiseen!Asiattomat kommentit eivät ansaitse minkäänlaista vastausta.
- Anonyymi
Osaatko vastata?"antanut palautetta ylikireistä aborttilaeista? "
Niin niistä jotka ei sallisi sitä edes hengenhätä syyllä. Mukavuusabortteja sekään ei sentään halua edistää missään päin maailmaa, kuten on todennut.
"Entä miksi YK on abortin vastustajien mielestä julistanut abortin ihmisoikeudeksi?"
Missä kohtaa julistuksia sellaista lukee. Varmaan siellä jossain rinnakkaistodellisuudessasi.
Sen sijaan julistaa kyllä ihmisoikeuksien kuuluvan jokaiselle ihmiselle, syntymästä riippumatta. Ja vielä tarkentaa tällaisen kohtelun kuuluvan myös lapsille ennen syntymää.
"Minä olen tehnyt aivan riittämiin asioita kumotakseni ne jankutukset, "
Onnistumatta vieläkään, etkä tule onnistumaankaan.
Niitä joudutaan "jankuttamaan" niin kauan kun sinä jankutat valheitasi.
"Asiattomat kommentit eivät ansaitse minkäänlaista vastausta."
Pitäisikö sinulle sitten jättää vain vastaamatta jatkossa, sittenkö olisit tyytyväinen, yksinäsi täällä mellastaen? No sehän sitä unelmaasi olisikin, kun kukaan ei kiusallisesti olisi täällä oikomassa levittämiäsi valheita. - Anonyymi
Tuo kai voidaan tulkita luovuttamiseksi. Hyvä että vihdoin älysit.
- Anonyymi
Varsin älykästä ja kattavasti perusteltua keskustelua taas suosijasakilta. :D Kuten aina.
Ja seuraava vastauskin on ennalta arvattavissa. Muuhun et näytäkään enää kykenevän. Sellaista se on kun on taskut tyhjänä ja jauhot suussa.
- Anonyymi
On sanonta, että elämä opettaa. Yhtäkkiä noita koronan uhrilukuja katsoessa välkähti mieleen, jospa koronan uhreja tuleekin olemaan yhtä paljon kuin abortin uhreja, hirveä määrä. Silloin ihmiset itkevät tuskissaan, mikä maan piiriä oikein kohtaa. Ajatuksena vallan kauhea. Luonto kostaa ihmisen pahuuden sitä kohtaan ja korona häviää vasta, kun sen uhrien määrä on tasattu! Silloinhan olemme vasta aivan alussa globaalia katastrofia. Ei olisi aikaa tehdä abortteja, kun kaikki voima pitää keskittää vain kauhean katastrofin kumoamiseen. Skenaario tämäkin! Huh.
- Anonyymi
Äärifeministinen ja ihmisvihainen aborttiväki ilakoi toisessa ketjussa viruksen tappavan miehiä. Aborttiväki puolestaan kohdistaa iskunsa äiteihin ja lapsiin.
Toistaiseksi aborttiväki on voitolla, sillä vasta satoja tuhansia on kuollut virukseen. Aborttiväen saldo on tuhansia miljoonia lapsia ja mukavuusabortoinnissa tapetaaan päivittäin paljon enemmän lapsia kuin koronavirus ennättää korjata. Vaikka korona on iljettävä ei se vielä pärjää aborttiväelle.
Katsotaan nyt kuinka koronassa käy ja mitkä ovat seuraukset. "Luonto kostaa ihmisen pahuuden"
Ai siksikö se iskee vanhoihin miehiin vakavammin kuin naisiin kun naisia suojaa kromosomit, hormonit ja terveemmät elintavat? :)
No totta puhuen luonto on järjestänyt tämän viruksen, kuten kaikki muutkin tautiepidemiat ihan vaan sen takia, kun ihmiskunta on lisääntynyt liikaa. Näin on ollut kaikkien epidemioiden ja pandemioiden kanssa. Samalla lailla eläinkuntaankin iskee jokin tauti, kun kanta lisääntyy liikaa eikä elintilaa riitä enää kaikille.
- Anonyymi
Pienen pieni, mikrokokoinen virus voittaa "modernin ihmisen viisauden". Ihmisviisaus ei ole sen rinnalla edes hyttysen p--kan veroinen!! -:)
- Anonyymi
Virukset ovat menestyvä laji. Evoluutiota.
IR
- Anonyymi
Jokainen varmaankin pitää aborttiklinikkaa parhaana mahdollisena paikkana koronapotilaan pelastamiselle? Ratkaisussa on kyse politiikasta, jonka tulos kolahtaa kaikkein köyhimpiin, heikossa asemissa oleviin, hyväksi käytettyihin ja nuoriin tyttöihin. Raskaana oleva tyttö jää vailla koulutusta, eikä hänen lapsensa asema ole sen parempi. Kannattaa hurrata! Amerikassa tilanne on vielä paljon Suomea heikompi. Kannattaa ottaa mallia sieltä, ilman muuta. Amerikan upeutta osoittaa sekin, että afroamerikkalaisen kuolinriski koronaan on kaksinkertainen valkoiseen tai latinoon verrattuna. Osoittaa yleistä elämänkunnioitusta, että osalla ihmisistä ei ole sairausvakuutusta köyhyyden vuoksi, niinkö? Tämä elämänkunnioittaminen on aiheuttanut monen sukupolven mittaisia kärsimysketjuja ja nyt lisääntynyttä koronakuolleisuutta. Eli kolme hurraahuutoa uljaalle elämää kunnioittavalle USA:lle!
Mutta antaisitko amerikantätisi oikeasti aborttilääkärin huomaan? Eiköhän siellä pikemminkin saattohoideta kuin tehohoideta. Hmm....kun abortin tekemiseen ei tarvita sairaalaa kun sen suorittaa alkuvaiheessa. Ikävä niiden naisten puolesta, jotka ei saa aborttia terveytensä ja henkensä vaarantuessa silloin edenneessä toivotussa raskaudessakaan.
Tietääkö aloittaja mikä on tilanne naapuriosavaltiossa, että saako texasilaiset siellä laillisen abortin?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv262466- 1142096
- 1221759
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?451577Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.91507Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901075Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161241059Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt87985Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno35967Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu15959