Etsimme uusia jälleenmyyjiä (ja asiakkaita) Kotigastronomi tuotteille. Tuotevalikoimaamme kuuluvat mm. mausteet, maustesekoitukset, marinadit, dipit, keitot ym. ruuanlaittoon liittyvät tuotteet.
Jälleenmyyjäksi liittyminen on helppoa. Rekisteröidyt ensin asiakkaaksi Kotigastronomi verkkokaupassa. Ostat aloituspaketin, jonka hinta on 35 €. Maksettuasi sen, pääset heti aloittamaan. Saat oman suosittelija IDn ja voit tilata tuotteita alennettuun tukkuhintaan. Voit alkaa kasvattamaan myös omaa verkostoa ja saada lisäansioita alalinjaltasi.
Vieraile kotisivullani https://teijanmaustemmyynti.weebly.com, josta löytyy linkki Kotigastronomien viralliselle sivustolle, josta voit lukea lisäinfoa jälleenmyynnistä. Tai voit ottaa suoraan minuun yhteyttä. Kerron mielelläni Sinulle lisää tuotteista, jälleenmyynnistä ja pelkästä asiakkuudesta
Itsenäisenä Kotigastronomi jälleenmyyjänä toimit itsenäisesti ja huolehdit tarvittaessa omista veroista ym. yrittämiseen liittyvistä maksuista. Oman yrityksen perustaminen ei ole pakollista. Voit ansaita ylimääräistä rahaa myymällä tuotteita esim. ystäville, naapureilla, työkavereille tai vaikka urheiluseuroille.
Sinulla voi olla myös muita edustuksia, kunhan ne eivät kilpaile Kotigastronomi tuotteiden kanssa.
Yhteystiedot kotisivulla.
Etsimme uusia jälleenmyyjiä (Kotigastronomi maustemyynti)
0
68
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2161808Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101738Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse521117Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.16956TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi13920Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki74900Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään84781- 45780
- 69762
Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä18752