Ihan alkuun en osta muun merkin koneita ikinä koskaan enää. Asko quattro on hyvä kone kylläkin.
Pyykkikone poistaa vettä jotenkin heikosti välillä tai pikemminkin jää ikään kuin punnaamaan poistovaiheessa jotain vasten mielikuva tilanteesta. Jos raottaa hiukankin nukkasihtiä niin "puuh" alkaa poistaa vettä mallikkaasti(äkkiä siis kiinni takaisin sihti). Jokin tukos ilmeisesti ja pitäisi avata koko kone ja puhdistella putkistot.
Kone on n 9v vanha ja tämä "ominaisuus" ollut nyt 1v ja kone on käytössä kokoajan. Ei samperi korjaannu itsekseen! Ilmeisesti joudun alkaa itse avaamaan tai roudaamaan 97kg painoisen koneen huoltomiehelle ja sitä ei haluta tehdä. Lomapäivä kenties uhrata joskus itsekorjaukseen ja lopulta viedä se korjaajalle...
Joo on tehty silloin tällöin joskus sisäisiä pesuja 95C aineilla.
1.Nukkasihti on puhdas ja kaikki mihin pääsee siitä rassamaan ja poistaahan se vauhdilla veden kun saa jonkin paineen pois joten on se kohta auki.
2. Poistoputki auki koska vesi poistuu vapautuneesti kun saa sen "alkuilma" tulpan pois .
3. Kohtalo tovereita miele ominaisuudessa?
4. Kerään energiaa alkavaan tutkiskeluun youtuben innoittamana miele sivuilta. Tämä vain ei ole selkeästi rikki kuitenkaan. Joskus toimii läpi ohjelman moitteetta. Jos se kuitenkin itsekseen korjautuisi....
MIELE RIKKI!!
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa soittaa paikalliseen Miele huoltoliikkeeseen tai Mielen omaan asiakaspalveluun ja kysyä onko heille tuttu vika, homma voi selvitä jo puhelimitse. Huoltoliikkeet tavallisest noutaa koneen huoltoon tai tulee sitä kotiin katsomaan eli ei sitä itse tarvitse mihinkään roudata. Koneella on kuitenkin reilusti käyttövuosia jäljellä niin en lähtisi turhaan sitä itse availemaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619534Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493020Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja412789- 572601
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1982028- 1031929
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251873Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511433Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121266- 281241