On hyvä kun ei tarvitse enää olla missään tekemisissä, olen onnellinen siitä. Vasta jälkeenpäin tajusin, miten raskasta kanssakäyminen oli jo vuosia. Minua ei haittaa se, mitä minusta puhut muille, koska luotan heidän ymmärtävän itsekin, miten asiat todellisuudessa olivat. Ja jos eivät ymmärtäisikään, sekin on samantekevää.
Onnellisen hyvästit
14
69
Vastaukset
- Anonyymi
Toivotaan näin.
- Anonyymi
Kenelle tämä on?:/
- Anonyymi
Naiselle vai miehelle?
- Anonyymi
Naiselle on.
- Anonyymi
No niin minunkin täytyy kyllä onnelliset hyvästit jättää...
Yksin jatkan tätä elämää niinkuin olen tehnyt jo kymmenisen vuotta....
Silti
Rakkaudella mietin joskus yhtä
Hän ei välttämättä sitä oikein hyväksy
Mutta mulla on vuan tämä tunne
En häiritse ketään enkä toivo että minuakaan häiritään
Palstakirjoittelu varmoon jatkuu mutta saakin jatkua omasta mielestäni- Anonyymi
Samaa mieltä. Meillä eri maailmat. Olen joskus orpona, mut en orjana. Nyt hyvillä mielin.
Mielialat vaihdellut liikaa. Se ei hyvä. Tasaista haluan
- Anonyymi
No sepä hienoa. Lopettaisitko kirjoittamisen minulle? Ja minkä helvetin takia luulet, että puhuisin muille sinusta jotain ikävää!? Kuvittelet minusta pahoja asioita jotka eivät pidä lainkaan pakkkaansa.
- Anonyymi
En kirjoittanut kenestäkään täällä, jos kerran tunnette toisenne.
- Anonyymi
Hyvästien jättäminen on aina koskettavaa.
Kuinka raskaaksi/helpottavaksi sen kokee, on jokaisen itsensä käytävä läpi. Aina se jonkinlaisen "jäljen" jättää. - Anonyymi
Tiedätkö hänen puhuneen jotain negatiivista sinusta muille?
- Anonyymi
Tiedän puhuneen, mutta ei sillä ole väliä.
- Anonyymi
Onko varmasti paikkaansa pitävää tietoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko varmasti paikkaansa pitävää tietoa?
On.
- Anonyymi
Savolaishuumoria.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773691
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851638Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek271395- 1581272
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut191068Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit1941053- 351021
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?921018Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk121952- 62785