Et taida itse käsittääkään kuinka seksikäs ja haluttava olet... Toivottavasti saan taas maistaa sinua ensi viikolla ;)
Olet todella himottava mies
19
1601
Vastaukset
- Anonyymi
Juu sä voit ottaa mut vaikka väkisin,ilman tuomiota.
- Anonyymi
Itsellekkö teit ton aloituksen? Sit vastailet itsellesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä yksinäisen miehen puuhaa, sitähän sä kysyit eikö näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita nyt hyvä ihminen jo kirjoituksen suhteettomasta sävystä sisäistää, että mies kehuu itseään uskomattoman haluttavaksi, komeaksi ja niin edelleen sen sijaan että värität värikynällä jonkun naisen tekevän näin, surullista läpinäkyvää ja irrationaalista
- Anonyymi
Kysymys kuuluu, mitä olet maistellut? Anna tulla vaan, anonyymejähän me kaikki ollaan, paria sekopäätä lukuunottamatta.
- Anonyymi
Mutta toi pisteiden käyttämättömyys lupaa HYVÄÄ! Jatka samaan malliin!
- Anonyymi
Mä laskin että kolme pistettä..
- Anonyymi
Jarppa svuo saras kuittaa
- Anonyymi
Ei taida mennä sarasvuolla ym esimerkinnäyttäjillä niin kehnosti, että täällä nuohoaa kiittelemässä
- Anonyymi
mieluummmin heti
- Anonyymi
Pitääkö varautua nyt hieman paremmin kuin viimeksi, meinasi veri loppuu pääkopasta kun kun, se oli lähellä se etten viimeks pökränny... Huh 😳
- Anonyymi
🤗🤗
- Anonyymi
Vaatteet päällä Blaah, mieli muuttuu kyllä kun mies ottaa kaikki vaatteet pois, varma tieto 👍😂
- Anonyymi
Samaa mieltä tästä.
- Anonyymi
Varmin keino toteuttaa haaveesi on tehdä miehelle selkeä aloite.
- Anonyymi
Voit sä tulla maistaa, sä osaat sen nii hyvin... Mä maistan sua😘
- Anonyymi
En malta odottaa. Housuissa sykkii...
- Anonyymi
...maista tätä tykkii.
- Anonyymi
Joohh
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848