Olen tässä jo jonkun aikaa miettinyt irtautuvani normaalista arjesta edes joksikin aikaa. Olen vähän erakko luonne vaikka paljon kavereita ja sosiaalista elämää onkin.
Asia konkretisoitui kun ostin muutaman hehtaarin metsätilan etelälapista.
Mietin että kun tämä viirus on ohi pakkaisin tarvitsevani tavarat ja ajelisin sinne katsomaan mihin suuntaan homma menee.
Minulla ei ole mitään pakottavia siteitä jäädä paikoilleni vaan haluan nyt tehdä sen mitä sydän ja järki sanoo viisaimmaksi.
Olen noin 25v poikanen jolla on juuret etelämmässä Suomessa.
Kysymykseni kuuluu löytyykö täältä samanhenkistä ihmistä jota kiinnostaisi samat asiat? Tarkoitus olisi elää mahdollisimman omavaraisesti ja rakentaa oma erätila metsään jossa ainakin alkuun eläisi noin vuoden. Tarkoitus olisi mennä vähän niinkuin back to basics ja katsoa mihin homma menee.
Elämä omilla ehdoilla
0
120
Luetuimmat keskustelut
- 931486
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde901226- 47891
- 95855
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67836Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164793MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku84748- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j55659- 53638