Tänään 13.4. tulee TV2:lta klo 23 hyvä ohjelma, missä esitellään tämä kaikkien jämppäläisten esikuva. Monilla paikkakunnilla tällainen henkilö otetaan yhteiskunnan lämpimään hoitoon vailla lomamahdollisuutta.
Katsokaa, ja muodostakaa oma mielipiteenne. Miettikää olisiko mitenkään mahdollista saada tätä kuntaa loukkaava asia siirretyksi vaikka vihteljärveläisten ja siten myös tulevan kuntaperinnön saajan kontolle.
Odotamme jämppäläisten idearikkaita mielipiteitä tästä kaikkia meitä liikuttavasta esimerkistämme, mikä toisaalta toimii hyvänä estona koronaviruksen leviämiselle. Tuskin viruskaan pystyy pesiytymään paskan läpi!
PERUSJÄMPPÄ
4
995
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdotan patsasta pystytettäväksi kunnantalon eteen tästä suuremmoisesta elämäntyöstä jo eläessään.
- Anonyymi
Mitenkä hän kuntaa loukkaa? Jokainen elää tyylillään. Ei mielestäni häiritse tekemisillään jämppäläisiä.
- Anonyymi
Mitä v....a se sulle tekee jos hän haluaa elää juurikin noin ilman ylimäärästä p....a mitä täs maailmas riittää? Sietäs monen ottaa mallia hänestä mutta kermaperseillä pitää olla kaikki "just niinku mä haluun". Se on kumma kun nykykansa tavallaan laittaisi kaikki meitin esi-isät huspois ja hoitoon vaikka ylipäätään sitä kautta meitin elämä on mahollista. On kaikki tullu naaman eteen liian helpolla, ei arvosteta mitään ja nillitetään joka mutkassa, kyllä tulis iso itku kun laitettasiin vanhojen aikojen tyyliin kuukaudeksi testiin että kuinka nuppi kestäis elellä kuin joskus muinoin, alta 2vrk ja juosten kotiin.. Arvostan suuresti tämän miehen tekoa mihinkä 99% kansa ei pysty.
- Anonyymi
Sukuni on elänyt satoja vuosia Jämijärvellä, mutta historia ei tiedä kertoa yhdestäkään hurahtaneesta eläjästä. Jos sinulla on haluja elää tämän esimerkin mukaan niin siitä vaan. Yhden sellaisen yhteiskunta sallii, mutta toinen on jo pandemia ja sen edessä otetaan kovemmat otteet käyttöön. Eikä tämän esimerkkihenkilönkään kaikki asiat tulleet jutussa kerrotuksi. Kyllä kyläläiset tarkkaan tietävät kuinka tosiasiat ovat!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821389Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä661185Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2121180Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011171Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68906Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128881Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755