Tänään 13.4. tulee TV2:lta klo 23 hyvä ohjelma, missä esitellään tämä kaikkien jämppäläisten esikuva. Monilla paikkakunnilla tällainen henkilö otetaan yhteiskunnan lämpimään hoitoon vailla lomamahdollisuutta.
Katsokaa, ja muodostakaa oma mielipiteenne. Miettikää olisiko mitenkään mahdollista saada tätä kuntaa loukkaava asia siirretyksi vaikka vihteljärveläisten ja siten myös tulevan kuntaperinnön saajan kontolle.
Odotamme jämppäläisten idearikkaita mielipiteitä tästä kaikkia meitä liikuttavasta esimerkistämme, mikä toisaalta toimii hyvänä estona koronaviruksen leviämiselle. Tuskin viruskaan pystyy pesiytymään paskan läpi!
PERUSJÄMPPÄ
4
1024
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdotan patsasta pystytettäväksi kunnantalon eteen tästä suuremmoisesta elämäntyöstä jo eläessään.
- Anonyymi
Mitenkä hän kuntaa loukkaa? Jokainen elää tyylillään. Ei mielestäni häiritse tekemisillään jämppäläisiä.
- Anonyymi
Mitä v....a se sulle tekee jos hän haluaa elää juurikin noin ilman ylimäärästä p....a mitä täs maailmas riittää? Sietäs monen ottaa mallia hänestä mutta kermaperseillä pitää olla kaikki "just niinku mä haluun". Se on kumma kun nykykansa tavallaan laittaisi kaikki meitin esi-isät huspois ja hoitoon vaikka ylipäätään sitä kautta meitin elämä on mahollista. On kaikki tullu naaman eteen liian helpolla, ei arvosteta mitään ja nillitetään joka mutkassa, kyllä tulis iso itku kun laitettasiin vanhojen aikojen tyyliin kuukaudeksi testiin että kuinka nuppi kestäis elellä kuin joskus muinoin, alta 2vrk ja juosten kotiin.. Arvostan suuresti tämän miehen tekoa mihinkä 99% kansa ei pysty.
- Anonyymi
Sukuni on elänyt satoja vuosia Jämijärvellä, mutta historia ei tiedä kertoa yhdestäkään hurahtaneesta eläjästä. Jos sinulla on haluja elää tämän esimerkin mukaan niin siitä vaan. Yhden sellaisen yhteiskunta sallii, mutta toinen on jo pandemia ja sen edessä otetaan kovemmat otteet käyttöön. Eikä tämän esimerkkihenkilönkään kaikki asiat tulleet jutussa kerrotuksi. Kyllä kyläläiset tarkkaan tietävät kuinka tosiasiat ovat!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762