Keskittymisestä mihinkään järkevään ei meinaa tulla mitään. Mielessä pyörii ainoastaan miltä tuntuisi päästä painautumaan miehen syliin, tuntea miehen vartalon lämpö omaani vasten, hengittää miehen tuoksua, tuntea miehiset mutta hellät kosketukset iholla. Suudella niin kuin olen haaveillut jo ihan liian monta vuotta; hitaasti, hyväilevästi ja viettelevästi. Antautua miehelle ja antautua hetkeen jokaista solua myöten. Haluta miestä niin paljon, että räjähtäisin orgasmiin samalla sekunnilla kun mies työntyy pohjia myöten sisään. Viettää pari päivää ainoastaan rakastellen eri asennoissa, kunnes lihakset ei enää kanna ja paikkoja aristaa niin, ettei pysty istumaan.
Ei vaan taida maailmasta löytyä sellaista miestä, jonka kanssa pääsisin tuon joskus toteuttamaan.. alkaa usko hiipua :'( Selibaatti jatkunut jo pidemmän aikaa, järjetön kuumotus päällä ja pelkästään tänään olen leikkinyt itselleni kolme orgasmia. Illalla sulkeudun mielikuvitukseni kanssa saunaan leikkimään lisää. Mutta ei tämä kyllä miestä korvaa... huoh.
Järjetön miehen nälkä
Anonyymi
3
86
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mukavaa tuollainenkaan. Kirjoitit hyvin, pisteet siitä. J.
- Anonyymi
Minulla , vaikka olen mies, on samansuuntaisia tuntemuksia. Kun on tämä virus liikkeellä, on vähän mahdollisuuksia hakea kumppaniakaan, joskus iltaisin lähden ajelulle ja pysähdyn ihailemaan merta sekä pysäytän myös moottoritien parkkiksellekin toivoen tapaavani jonkun kaltaisesi naisen. mutta eipä ole näkynyt.
- Anonyymi
Ei oikein mikään korvaa ihmistä. Onhan noita vaikka mitä seksileluja ja jopa robottejakin nykyään mutta eivät ne korvaa aitoa ihmistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346