S-vetolaitteen merivesiventtiili

Anonyymi

Mikä on oikea materiaali alumiinisen s-vetolaitteen palloventtiilille? Pronssi, cr messinki, rst?

15

98

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Alkuperäinen vetolaitteen valmistajan tai komposiitti.

• Anonyymi

Mikä on alkuperäinen vetolaitteen valmistajan?

• Anonyymi

Kestosta päätellen pronssia on. Minulla vuodesta 1085 ja edelleen toimii hyvin. VP S120.

• Anonyymi kirjoitti:

Kestosta päätellen pronssia on. Minulla vuodesta 1085 ja edelleen toimii hyvin. VP S120.

Varsinainen perinnevene.

• Anonyymi
        Bossu kirjoitti:

Varsinainen perinnevene.

Kirjoitusvirheen vakavuuden ylittää ainoastaan äärimmäinen nokkeluutesi ;)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuossa ei ollut mitään pahaa sanottavaa verrattuna moniin täällä esiintyviin ilkkumiskommentteihin.

Provon tarkastaja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minusta tuossa ei ollut mitään pahaa sanottavaa verrattuna moniin täällä esiintyviin ilkkumiskommentteihin.

Provon tarkastaja

Tämä tästä vain puuttui.

• Anonyymi kirjoitti:

No, vähän rankempaa huumoria jeesuksenaikaisista vehkeistä. ;-) Tai lähempänä Muhammedin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä tästä vain puuttui.

Olipa hyvä että se sitten tuli.

• Anonyymi

Laittaisin tähän(kin) ehdottomasti komposiittisen venttiilin (Trudesign). Ei korroosio-ongelmia.

• Anonyymi

Kierre on 3/8. Löytyykö siihen sopivaa komposiittista nippaa ja venttiiliä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kierre on 3/8. Löytyykö siihen sopivaa komposiittista nippaa ja venttiiliä?

Oletko ihan varma että siinä on 3/8" kierre? Muistelen itse että olisi 1/2"BSP...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ihan varma että siinä on 3/8" kierre? Muistelen itse että olisi 1/2"BSP...

Niin luki venttiilin kyljessä ja vetolaitteeseen tuleva nippa oli saman kokoinen. Mittasin vielä halkaisijan kierteiden päältä ja vaikuttaisi että ollaan myös sen perusteella 3/8 tuumassa. Lueskelin netistä että s120-vetolaitteessa on 1/2" kierre, joka saikin minut epäröimään ja tein nuo tarkastusmittaukset. S110-vetolaitteesta en löytänyt fakta tai mututietoa netistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin luki venttiilin kyljessä ja vetolaitteeseen tuleva nippa oli saman kokoinen. Mittasin vielä halkaisijan kierteiden päältä ja vaikuttaisi että ollaan myös sen perusteella 3/8 tuumassa. Lueskelin netistä että s120-vetolaitteessa on 1/2" kierre, joka saikin minut epäröimään ja tein nuo tarkastusmittaukset. S110-vetolaitteesta en löytänyt fakta tai mututietoa netistä.

OK, en kyllä osaa sanoa mistä tuohon komposiittinen nippa löytyisi mutta jaa tietoa täälläkin jos löytyy! Varmaan kannattaa myös vielä varmuuden vuoksi mitata onko tuo suora vai kartiokierre...

• Anonyymi

Noista vaohtoehdoista vain pronssi käy. Sekin minulla vaihdettiin 14v jälkeen.
      seppomartti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3308
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3077
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2560
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2353
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2323
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2006
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1666
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1663
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1529
    Aihe