27v nainen etsii kirjekaveria

Anonyymi

Moi! Täällä ~27v nainen Pirkanmaalta 😊! Oon jo hetken halunnu kirjekaverin! Eli ihan perinteiseen kirjeenvaihtoon postitse, vaikka kerran viikkoon, tai mikä parhaalta sitten tuntuukaan.

Mulla on hyvä ystäväpiiri, mies ja perhe, mun tukiverkosto näistä ihmisistä ympärilläni on paras mahdollinen.🥰

Koen silti, et oon kirjekaveria vailla, jonka kanssa jakaa kuulumisia..
Iloja ja suruja, niitä diippejäkin asioita mistä voi olla vaikeaa puhua. Voitais tukea ja kannustaa, neuvoa ja tsempata. Iloita, pitää hauskaa ja heittää läppää, ystävystyä. Mutta kirjeitse. Kaipaisitko säkin jotain tällästa? 🤔

Oon avoin, ilonen, sosiaalinen ja sympaattinen. Useet sanoo että oon "kaikkien kaveri", eli tuun hyvin juttuun erilaisten ihmisten kanssa. Mulle ystävät ja perhe, sekä yleensäkin ihmiset on tärkeitä ja mä haluan olla hyvä kaikkia kohtaan.
Osaan mä ny olla ärsyttäväkin, vaikea, oon tehnyt virheitä ja pahoittanut mieliä. Se on elämää..
Mut pääasiassa oon ihan hyvä tyyppi kuitenkin 😅. Huumori on mulle tärkeää(omallani ei ole rajoja) ja ainakin omasta mielestäni mulla on huippu läpät, ite nauran ainakin😂.. Mä oon hyvä kuuntelija, pidän syvällisistä keskusteluista. Mut välillä voi vähän hassutella🤪. Oon avarakatseinen ja ymmärtäväinen ihminen. Mä tarjoudun heti olkapääksi, jos ystävä ei voi hyvin. Se monesti näkyy siinä, että myös mulle on olkapäitä tarjolla sillon kun on huonompi päivä.

Mä oon asiakaspalvelualalla töissä ja asustelen mieheni kanssa. Ei oo lapsia. 👫
Elän perus arkea, mulla on ollut aina elämäntyyli luokkaa "elän hetkessä". Oon matkustellu melko paljon ja haluan vielä matkustella. Kavereiden kanssa hengailu esim jossain mökillä on parasta👌🏽, mut kyl mä tykkään baarissakin välillä käydä tuulettuun. Tykkään luonnosta ja se usein saa mut ulos lenkille et "pääsee metsään"🌲.Mul on aika hyvä tasapaino aktiivisuuden ja sohvalla löhöilyn välillä. Välillä tämä tasapaino voi heitellä😅.

Mä kuulun niihin ihmisiin, joille esim uran rakentaminen ei oo tärkeää. Ennemmin kaikki elämän vapaa-ajan kokemukset. Kehittää itsenäisesti itseään ja keskittyy niihin juttuihin mikä tekee onnelliseksi💛, pyrin elään stressitöntä elämää. Mulla on uranvaihto suunnitelmissa vuoden sisään kuitenkin, kohti sitä mitä oikeesti työkseni haluun tehdä 😊.
Mulla todettiin masennus pari kk sitten (on ollut mulla jo pitkään ennen lääkäriin menoa) ja sitä kautta lähteny aikamoiset pyörät pyöriin ja oon tosi paljon kiinnostunut mielenterveyteen liittyvistä asioista. Asenne on hyvä kaikesta huolimatta, terapia on suunnitteilla ja oon siitä pelkästään innoissani. 🤩

Mietiskelin tuossa, onko etsimäni kirjekaverin iällä väliä mutta niin, onko...
Pääasia olis, et oltais samanhenkisiä ja sun elämäntyyli/tapa lähentelis edes jonkin verran omaani. Mitä nyt tän tekstin perusteella musta saat sitten irti 🤔😅 .

Sen verran, että kauneudenhoito kiinnostaa mua ja siitäkin olis kiva välillä jutella. Pinnallinen en ole, musta on tärkeintä et on oma itsensä. Mua näkee sekä vimpan päälle laittautuneena kaupungilla, että meikittä hiukset sekasin collareissa pelaamas pleikkaria kotona.
"Iällä väliä" ehkä sen verran, että arvostaisin et sulla olis ehtinyt kertyä elämänkokemusta kuitenkin. Olisit nuorekas, avarakatseinen ja rento.
Ikä ei kerro ihmisestä aina välttämättä mitään, joten ei siitä sen enempää. Eli haen ihmistä joka kokee lukemansa perusteella että voitas tulla hyvin juttuun ja haluis alkaa kirjekaveriks mulle 🙃. Tää kirjeenkirjotus on mulle nostalgista koska ala-asteella tein sitä, eli on hetki aikaa edelliskerrasta.

Jestas kun tulikin paljon tekstiä. Nyt lopetan 🤣..
Mutta, jos sua oikeesti kiinnostaa tämmönen kirjeenvaihtaja kamu niin ota yhteyttä! 😎
[email protected]
Voidaan ensin jutella hetki sähköpostin kautta. Ja vaikka tämä julkaisu onkin anonyymi, niin kyllä haluun tietää kuka olet ja myös näyttää kuka olen, ennen kun lähtee kirjeenvaihtoon 🙃.

Ota yhteyttä/heitä kommenttia jos kiinnostuit! 😊

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        352
        3972
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        83
        1739
      3. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        43
        1520
      4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        61
        1487
      5. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        28
        1328
      6. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        58
        1305
      7. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        51
        1302
      8. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        196
        1259
      9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

        Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
        Ikävä
        6
        1190
      10. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        26
        1177
      Aihe