Osaatko englantia? Edes sen verran, että ymmärrät sitä kuultuna ja luettuna?
Jos haluat tehdä töitä vapaasti, olla oman itsesi herra ja olet halukas oppimaan uutta, on Wealthy Affiliate mainio mahdollisuus opetella nettisivun pitoa, hakukoneoptimoitua kirjoittamista ja keinoja markkinoida omaa yritystä.
Sivustolla on laajat ja hyvät koulutukset, viikottaiset webinaarit vaihtuvin aihein ja apua on hyvin saatavilla. Aktiivinen yhteisö takaa sen, että kysymyksiin saa vastauksen nopeasti, jos vain suomalainen ujous ei estä kysymästä.
Se ei siis ole mikään ”nopeasti rikkaaksi” sivusto eikä siellä suoraan tehdä rahaa yhdellä tietyllä tavalla. Alkuun perustat oman nettisivun ja opastukset vievät sinua eteenpäin. Siitä se lähtee. Kaikkea kursseilla oppimaasi voit hyödyntää monin eri tavoin eli sinun ei tarvitse alkaa vain jonkin aiheen blogin pitäjäksi tai keskittyä affiliate markkinointiin vaikka nimestä voisi niin luulla, vaan opit mm. miten hyödyntää kaikkea markkinoidaksesi vaikkapa yritystäsi, kirjoittamaasi e-kirjaa, taidettasi, podcastiasi, youtube-kanavaasi… Mahdollisuudet on monet!
Kannattaa ainakin tutustua, sillä ilmaiseksi saa viikon ajaksi laajat toiminnot käyttöön, jonka jälkeen voi päättää jäädä tavalliseksi jäseneksi pienemmin toiminnoin tai maksaa alle $50 kuussa Premium jäsenyydestä. Viikossa saat jo käsityksen mistä on kyse ja koulutuksen ensimmäisen osan suoritettuasi on helppo päättää mitä haluat. Et tarvitse luottokorttia tai muita tietoja rekisteröityessäsi, annat tiedot vasta, jos päätät päivittää jäsenyyden.
Tavallinen jäsen voi pitää kahta ilmaista nettisivua ja koulutustarjonta on suppeampi eikä sivuston kaikkia alueita pysty käyttämään. Esimerkiksi jäsenten yhteinen live-chat ei tällöin toimi.
Premium jäsen taas voi pitää 50 sivustoa, 25 ilmaisella domainilla ja 25 omalla, maksetulla domainilla. Nettisivuille on hyvin tilaa, turvallisuudesta huolehditaan ja tuki toimii! Hinta pysyy samana kuukaudesta toiseen eli hinnan nousua ei tarvitse pelätä. Vuoden jäsenyyden saa sitten suhteessa vielä halvemmalla. Hinta sisältää siis pääsyn kaikkiin oppaisiin, koulutuksiin, toimintoihin ja siihen sisältyy kaikkien nettisivujen ylläpito. Ainoastaan oman domainin joudut maksamaan, jos sellaisen haluat.
Premium-jäsenyys kannattaa ehdottomasti ottaa, jos vain yhtään aihealue kiinnostaa, sillä koulutukset ja opastukset ovat niin kattavia, niitä on paljon ja tulee koko ajan lisää, että jo pelkästään siitä kannattaa maksaa. Nettisivujakaan ei tuon halvemmalla saa kunnolla perustettua, ei samoilla ominaisuuksilla tai ilman, että hinta nousee viimeistään vuoden jälkeen.
Jos yhtään kiinnostaa niin kokeile viikon verran:
https://www.wealthyaffiliate.com?a_aid=d6303e18
Uusi ura kotoa käsin
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734549Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021386
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos201237- 741178
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1251010Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi257905- 65886