Miksei kellot soi meille?? Se on sinusta kiinni!!
Mirja hei.
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kenelle kellot soivat
Suomessa ei soiteta hääkelloja.
- Anonyymi
Oliko aloitus m-mieheltä?
- Anonyymi
https://m.youtube.com/watch?v=d0hhneVgEGA
Kellot lyö. - Anonyymi
Soita kelloani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/URAqnM1PP5E
Siis näin.Ketä tuo vanha alkoholisti harppu kiinnostaa???
Imartele nyt vielä sitä mummelii lisää niin se voi luulla olevansa kuuuumaaah
Vaikei ole kuin mummoutunut ryppyrusina - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/URAqnM1PP5E
Siis näin.Ja ukkonsaki yrittää päihteissä nuorenpia sänkyynsä jatkuvasti
- Anonyymi
Mitähän se M-letukka luulee et ukkonsa puuhaa kun eivät ole yhdessä? No nai nuorempiaan daa!
- Anonyymi
Miten tuo M-akka saa mellastaa täällä miten tahtoo ja muiden asialliset poistetaan...
- Anonyymi
Koska se ei pysty hyvöksyyn et sitä petetään. Ukkonsa nai jatkuvasti ja omasta aloitteestaan muita. Se syyttelee eukkoja mutta sen ukko on se aloitteellinen. Jatkuvasti
- Anonyymi
Tuo multinikki m-nainen sai taas hepulin vaikka ei edes tunne ketään aloittajan nimistä, no hululla halvat huvit.
- Anonyymi
Jos se on itse Mirja? M= Mirja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se on itse Mirja? M= Mirja
Oikein nätti se on se Mirja. Voi että on sydän paikallaan neitosella! <3 Tykkään kovasti!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein nätti se on se Mirja. Voi että on sydän paikallaan neitosella! <3 Tykkään kovasti!
Niinku silleen kirjaimellisesti kovasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein nätti se on se Mirja. Voi että on sydän paikallaan neitosella! <3 Tykkään kovasti!
Niinku silleen kirjaimellisesti kovasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikein nätti se on se Mirja. Voi että on sydän paikallaan neitosella! <3 Tykkään kovasti!
Rakkautesi vaihtelee humalan mukaan M-mies.
Ootko kertonu sille eukolles miten yrität kaikkia sen työkavereita sänkyys kuiskutellen et se eukkos on vaan lohduttaja - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinku silleen kirjaimellisesti kovasti.
Tai miten montaa oot yrittäny niistä suudella ja peppua hivellä. Tietääkö se edes näitä humalaisia syrjähyppäjä?
- Anonyymi
M-mies pettää. Ei se hyvittele hyvää hyvyyttään. Sillä on huono omatunto
- Anonyymi
Nainen mikä nainen M-mies pettää. Varoitus vaan M-naiselle, että pidäppäs silmäs auki. Ukkos ei humalassa ole mikään kiltti poika. Hän tekee aloitteet ja on valmis juurikin niin pitkälle kuin naisosapuoli on valmis. Ei muistakkaan koko omaa eukkoaan. Pettänyt useamman kerran jo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se on itse Mirja? M= Mirja
Jos se on itse Merja?M=Merja
Jos tämä poistetaan niin miksi nuo muut nimet saa olla, pitääkö tehdä tutkimuspyyntö poliisille ? Kuka tätä palstaa hallitsee ???
- Anonyymi
Kittaa kaljaa ja syö lääkkeitä, siksi nuo jutut tuommosia.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372